0.4

266 26 13
                                    

Jus ile kavgaya karışalı 4 gün olmuştu ve ben hafta sonu evde parti vermeyi planlıyordum. Ancak bir yandan da hiç hevesim yoktu. Justin yeni iyileşmişti ve iç sesim sürekli onun yanında olman gerek. O olsaydı en iyi dostunu asla bırakmazdı! Deyip duruyor. Bunun üzerine Justin'e mesaj attım.

"Bu geceki bir parti için yeterince iyi misin?"

"Kimin partisi? Ona göre :)"

"Mükemmel bir kızın, mükemmel partisi."

"Dur tahmin edeyim o mükemmel kız sen misin?"

"Hmm... Olabilir. Ama ben senin olabileceğini düşünmüştüm Jus :D :D"

"Selly :D"

"Neyse gelir misin?"

"Tabii ama her zamanki kokteylden var değil mi?"

"Ne yani olmazsa gelmeyecek misin?"

":D"

"Senden nefret ediyorum!"

"Teşekkürler mükemmel partisi olan mükemmel kız. Ben hazırlanıyorum."

"Tamam. Ha bu arada mükemmel partisi olan kız sensin. Bunu da unutma!"

"Tabii demek partim var!"

"Evet, ama bizim evde."

"Selly benim partim neden sizin evde? Yoksa partimi mi çaldın?"

"Ah, yakalandım. Jus, lütfen beni polise şikayet etme! Parti kaçakçlığından hapse giremem!"

"Kanka kaçakçılığından gireceksin ama!" yazdığında kapı çaldı. Ben koşarak kapıya inerken mesaj attım.

"Hadi Jus hazırlan artık! İnsanlar gelmeye başladı." kapıyı açtığımda Justin'i karşımda gördüm.

"Bunu hakaretten saymalı mıyım? İnsanlar falan.. Ben neyim Selly?" ikimiz de kahkahalarla gülerken içeri geçtik. Taylor ve Demi de geldiğinde hazırlıklara başladık. Ben telefonun başında sürekli atıştırmalık siparişi verirken Justin bahçeyi süslüyordu. Taylor ve Demi de kimleri çağıracaklarını bir kağıda yazıyorlardı. Bir saat sonra her şey hazır olunca Taylor yaklaşık 130-140 kişiye toplu mesaj attı. "Akşama doğru Selena'nın evinde parti var. Hepiniz davetlisiniz. -Taylor"

....…

Biz içeride kokteylleri hüpletirken, kokteyl hüpletmek için başka kişiler de gelmeye başladı. Ben de üzerimi giyinmek için odama çıktım. Üzerime mavi ferah, pileli bir elbise geçirdim. Ben aynadan kendime bakarken içeri Justin girdi. "Harika olmuşsun!" gülümserken aynı zamanda da ağzı 'O' şeklini almıştı. "Mükemmel bir kızın, mükemmel partisi için uygun olmuş muyum?" dediğimde göz devirdi. "Bence buna mükemmel kız cevap vermeli." dediğinde gayet ciddi bir şekilde yüzüne baktım. "Ben zaten ona sormuştum." bunun üzerine Jus başını iki yana sallayıp "Sen kaşındın" deyince odada cirit atmaya başladım. Çünkü ne yapacağını biliyordum. Ben tam balkona kaçtığımda Jus kolumu tuttu ve bağırdı "Yakaladım!" ben itiraz etmek için hazırlanırken bir anda kendimi yerde buldum. Justin beni en gıdıklandığım yerden, boynumdan gıdıklamıştı. Ben an içinde yere yapışıp gülmeye devam ederken Justin de beni gıdıklamaya çalışıyordu. Hadi ama Jus! Sen bittin! Ben bir hamleyle yerden kalkıp Justin'i yere yatırdım ve üzerine çıktım. Acımasızca karnını gıdıklarken Justin kahkahalarla yeri tekmeliyordu. Boş bulunduğum anda omuzlarımdan tutup beni yere yatırdı ve bu sefer o üzerime çıkıp beni gıdıklamaya başladı. Ben kahkahalarla yerde çırpınırken bir yandan da Jus'ı gıdıklıyordum. İkimiz de de kahkahalar için yerde yuvarlanırken birden kapı açıldı ve içeri biri girdi. Sonrasında "Pardon, yanlış bir zamanda geldim galiba!" deyip aceleyle odadan çıkınca Jus ile birbirimize bakıp tekrar kahkahalarla gülmeye başladık.

.......

"Evet, okulun amigo takımına katıldım." deyince Lily şaşkınca bana baktı. "Elemeden kaç puan aldın?" "Spor Öğretmeni Bay William 10 üzerinden 9; Dans Öğretmeni Bayan Miranda 9 ve Takım Başkanı Alison 10 puan verdi. Yani 30'dan 28 aldım." deyince Lily dişlerini sıkıp bahçeye çıktı. Yanındaki kız konuştu. "Kusura bakma bu sene takıma seçilmediği için biraz kızgın." anlayışla kafamı salladım.

.......

Evdeki herkes gittiğinde sadece Demi, Taylor, Justin ve ben kalmıştım. Hizmetçimiz Wendy tatile çıktmıştı ve temizlik işi bize kalmıştı. Ben bardakları mutfağa götürüyor, Taylor da onları makineye diziyordu. Demi yerdeki yemek parçacıklarını süpürürken Justin çöpleri topluyordu. Bir kaç saat sonra temizlik işi bitti ve sonunda rahatça oturduk. Saat gece 1'i geçiyordu ve tüm her şeye rağmen hiç de yorgun değildik. Koltuğa oturup bir korku filmi izlemeye karar verdik. Ben korkunç sahnelerde gözlerimi kapatıyor ve içimden şarkı söylüyordum. Bizimkiler çığlık atıyor ve ben kıkırdıyordum.

.......

Gözlerimi açtığımda Justinle koltukta sızmıştık. Taylor ve Demi odada yoktu? Justin ve ben birbirimize sarılarak uyuya kalmıştık. Justin gözlerini açar gibi olduğunda uyandığımı anlamasın diye gözlerimi hemen kapattım. Justin'in beni izlediğini hissedebiliyordum. Ve tam gözlerimi açıp yeni uyanmış numarası yapacaktım ki bir fısıldama duydum.

"Seni seviyorum Gomez."

THE WAY I LOVED YOU |•JELENA•| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin