Chapter 10.

706 24 0
                                    


 - Еха...изглеждаш страхотно! – ласкаеше я Кейлъб.

- Спести си го! – отвърна Съни.

Тя нямаше намерение да се държи добре с него тази вечер. Беше събрал доста негативни точки,поне за нея. Когато пристигнаха на купона,Съни бързо намери Ванеса и двете веднага се втурнаха да танцуват.

*След 1 час*

- Ще отида да си взема нещо за пиене. – Съни уведоми Ванеса,като слезе от дансинга и се запътя към кухнята,където бяха всички питиета.

Съни не си падаше по пиенето,не го харесваше. Смяташе,че има и по-добри начини да се забавляваш. Тази вечер тя не беше близвала и капка алкохол, за разлика от Ванеса,която държеше чаша бира в ръка цяла вечер. Когато влезе в кухнята Съни завари няколко почти пияни тийнейджъри,които си наливаха някакъв твърд алкохол. Те бързо излязоха от кухнята и тя забеляза момчето,което беше видяла днес на обяд.

- Здравей,аз съм Джош. – представи се той,като и подаде ръка да се запознаят.

- Съни,приятно ми е. – усмихна се тя.

Вярно,че той беше приятел на онази змия Джесика,но като изключим това,че беше ужасно секси, на Съни и се стори свястно момче,но тя не обичаше да прибързва със заключенията.

- Не съм те виждал тук преди. – опитваше се да продължи разговора Джош.

- Ами,да...нова съм.

- Страхотно. От къде идваш ? – попита попита я той.

- От Атланта. – отвърна бързо Съни.

- Позволи на мен. – каза Джош,като взе чашата от ръката й и започна да налива пунш в нея – Все пак съм домакинът.

- Чакай,това твоята къща ли е ? Страхотна е! – възкликна Съни,докато оглеждаше цялата кухня,която беше страшно огромна.

- Заповядай. – усмихна й се той,като й подаде чашата.

- Благодаря!

След около 20 минутен разговор в кухнята,Джош покани Съни да излязат край басейна. Къщата беше изключително голяма,а вътре беше претъпкано от пияни тийнейджъри,затова тя се съгласи. Не можеше да отрече,че се нуждаеше от свеж въздух.

Criminal Love (Nial Horan Fanfiction)Where stories live. Discover now