Роджър отвори вратата на стаята на дъщеря си и я видя да спи спокойно в леглото си. Отдъхна си. Имаше странното чувство,че тази вечер ще и се случи нещо лошо. Той тихо затвори вратата и се прибра в стаята си.
- Слава Богу! – прошепна Съни на себе си.
Всъщност баща й се прибра 5 минути след нея и тя трябваше бързо да се качи до стаята си и да си легне,за да не се осъмни Рождър. Но за нейно щастие тя успя и баща й си помисли,че тя отдавна спи. Сега оставаше само да разчита на лоялността на Кейлъб,да си държи езика зад зъбите,защото ако кажеше на Рождър какво стана тази вечер,Съни щеше да е наказана до живот.
*На другия ден*
Съни се събуди от досадната си аларма. Днес беше петък и тя най-накрая щеше да си почине тези дни.
Съни стана бързо от леглото си и облече . Слезе в кухнята,където видя,че баща й вече беше тръгнал за работа. Закуси набързо и тръгна за училище.
*На обяд в стола*
Съни и Ванеса седяха заедно на една маса и обядваха,разговаряйки оживено.
- Съни,казвам ти,трябва да дойдеш довечера. Ще бъде страхотно парти! – убеждаваше я Ванеса.
- Не знам...ако не ме пуснат,трябва някакси да се измъкна от вкъщи. – отвърна й момичето.
- Ще измислим нещо...хайде,моля те,не искам да ходя сама,а наистина ми се купонясва.
- Хубаво. Ще дойда. – предаде се Съни – Кой е това ? – попита тя,поглеждайки към момчето вляво от нея,което седеше на масата на Джесика или по-точно при всички извесни.
- Това е Джош Тъчар. – отвърна Вани – Кученцето на Джесика. От както ги помня все са заедно,а той направи си умира по нея,но както сигурно вече си разбрала Джесика не е от най-добрите хора и го използва като кукла на конци. Въобще не и пука за чувствата му,просто го използва,за да й върши мръсната работа.
- Това е гадно.
- Моля те,все пак говорим за Джесика. Тя е ужасна. – възкликна Ванеса и двете се засмяха.
*Вечерта преди купона*
- Татко...ъмм...чудех се...дали ще ми позволиш тази вечер да изляза. Канена съм на един купон. – попита несигурно Съни,докато вечеряше с баща си.
- Добре,отиди. – въздухна баща й.
- Но татко,аз наистина...чакай! „Да" ли каза ? – очуди се Съни – Супер! Благодаря ти!
- Да,можеш да отидеш! Трябва да се разведриш малко. – усмихна и се той.
Съни бързо се качи в стаята си и се обади на Ванеса да и съобщи новината. След това реши да си вземе душ. След 15 минути вече беше почти приключила и сега избираше тоалета си,когато баща й влезе в стаята.
- Съни,трябва да отида на работа. – уведоми я той.
- Хубаво. И без това вече свикнах на работния ти график. – въздъхна тя
- Добре тогава. Кейлъб ще дойде да те вземе след час.
- Чакай,какво ?! Кейлъб ?! Защо пък той ще ме взима ?!
- Виж,Съни,отивам на работа. Искам до 12 да си се прибрала и понеже аз няма да бъда тук до тогава се обадих на Кейлъб. Той ще дойде с теб и ще те наглежда,също така ще те прибере на време. – обясни й Рождър.
- Татко,ти шегуваш ли се ?! Детегледачка ?! Сериозно ?! – едва сдържаше гнева си тя.
- Съни,няма да спорим повече! Или отиваш с Кейлъб, или си оставаш вкъщи тази вечер! – отвърна баща й и излезе от стаята.
Супер! Съни тъкмо си мислеше,че всичко върви добре,а сега трябваше да се появи на купона с онзи идиот. Мисълта за това,че те двамата отново ще останат насаме не и се нравеше много,но нямаше избор. Вече беше обещала на Ванеса,че ще я придружи и щеше да спази обещанието си. Колкото до Кейлъб тя бе намислила да го отбягва,не искаше да говори с него. Единственото време,което щеше да прекара с него е докато пътуват от едното място до другото. Вече сериозно започваше да мрази това момче.
Тя се обади на Ванеса,за да я уведоми,че плана и се променя и ще отиде на купона с Кейлъб. След това прерови целия си гардероб и най-накрая реши да облече .
Съни тъкмо обуваше обувките си,когато чу клаксон на кола. Тя бързо излезе от вкъщи,заключи входната врата и се качи в колата на Кейлъб.
BINABASA MO ANG
Criminal Love (Nial Horan Fanfiction)
FanfictionТой не е човек! Той е чудовище! Той не е престъпник! Той е самият Дявол! Тя е съвсем обикновенно момиче! Какво ще стане,когато белия и черния цвят се смесят ?! Когато доброто се срещне лице в лице със злото ?! Когато едно горящо...