Chapter 49.

483 17 0
                                    

Съни стоеше безмълвна няколко секунди, асимилирайки казаното от момчето, което стоеше пред нея.

- Аз... никога не съм го искала! - защити се тя.

- Да...но вече е факт!- отвърна й той,гледайки я право в очите.

- Съни...? - прекъсна ги Найл.

Момичето се обърна съзрявайки приятеля си.

- Трябва да тръгваме! - каза той студено,поглеждайки към Зейн, но после отново върна погледна си върху нея.

Съни кимна,погледна Зейн за последно все едно се сбогуваше с него, и му казваше колко много съжалява за положението,в което са в момента. И това се разбираше само от погледа й и Малик естествено го знаеше, но предпочете да остане все така студен. Найл тръгна надолу по стълбите и момичето го последва, оставяйки Зейн да мисли върху... всичко. Върху живота си, приятелите си... нямаше нещо, което да не му беше минало през главата.

-------------------------------------------------------------

- Ахх, синко, толкова се радвам да те видя! - Лиса прегърна племенника си,отваряйки входната врата.

- Здравей и на теб,лелю.- отвърна Хоран и я прегърна.

- А това трябва да е Съни ? - попита жената,гледайки към момичето. - Много си красива.

Лиса прегърна и Съни и ги погани да влязат. Жената не беше много възрастна. Някъде към 40, но почти не й личаха. Беше много мила и грижовна, щом ставаше дума за семейството й. Тя беше сестра на бащата на Найл, но двамата много се различаваха. Джон беше студен и мързелив, Лиса беше любвеовилна и добра жена. Джон толелираше насилието, прибиваше жена си, а сестра му го ненавиждаше за това.

- Ето това е стаята за гости. Всичко е приготвено. - каза Лиса като въведе Найл и Съни в средно голяма стая.

Имаше телевизор, средно легло, съвсем естествена и нормална стая.

- Благодаря ти, Лиса. - отвърна й момичето и отново я прегърна в знак на благодарност.

- Ако имате нужда от нещо,просто ме извикайте. - каза тя и напусна помещението, оставяйки двамата млади насаме.

- Е, какво ще кажеш ? - попита Найл, като се приближи към приятелката си и обви с ръце кръстта й,приближавайки я още по-близо до себе си.

Criminal Love (Nial Horan Fanfiction)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon