Chapter 33.

567 24 0
                                    


 - Пристигнахме. - каза Найл като паркира колата и угаси двигателя.

- Олл. - възкликна тя като видя мястото.

Къщата беше меко казано голяма. Беше на три етажа, достатъчни за 5 момчета. Задния двор, който не се виджаше, имаше басейн и прекрасна градина. Момчетата често играеха футбол там, въпреки че не прекарваха кой знае колко време вкъщи.

- Харесва ли ти ? - засмя се русия, като слязоха от колата, обгръщайки кръста й с ръка.

- Ами... неочаквах да живееш тук. - засмя се Съни.

- Знам, нали ? - отвърна той и я поведе към входната врата.

Найл тъкмо щеше да отвори вратата, коагто Съни го спря.

- Чакай... ами ако те... нали знаеш... имат нещо против... или просто не ме харесват. - започна несигурно момичето.

- Успокой се. - засмя се русия - Те нямат нищо против теб.

Хоран отвори входната врата и я поведе през антрето към хола, където момчетата седяха и все още подготвяха нещата за бъдещото парти.

- Хей, ето го и Найл. Здравей, Съни. - поздрави ги Лиам, веднага щом видя двамата да влизат в стаята.

Всички момчета поздравиха Съни, само Зейн липсваше, който все още стоеше в стаята си.

- Къде е Малик ? - попита ги Найл.

- Ами... нека просто кажем, че сърдитото му настроение отново се върна. - отвърна му Луи.

- Трябва да го видя... може би дори да му се извиня за нещо. Веднага се връщам. - каза Хоран, като целуна момичето си и пое към горния етаж.

Можеше да се каже, че ситуацията беше доста неловка и за двете страни. Съни беше малко или много винаги срамежлива, а като допълни, че сега се предполгаше,че трябва да се сприятели с момчетата, които я отвлякоха, ами... меко казано това беше доста странно както за нея, така и за Хари,Лиам и Луи.

- Е, искаш ли нещо за пиене ? - попита я Лиам, който пръв се опита да разчупи леда по между им.

----------------------------------------------------------------

Найл застана пред дървената врата и леко почука.

- Какво !? - развика се Зейн отвътре, без дори да си прави труда да отваря вратата, което беше ясен знак, че не иска никой наоколо или поне не в този момент.

Criminal Love (Nial Horan Fanfiction)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang