Chapter 32.

550 23 1
                                    


Сега беше моментът да действа, в противен случай не знаеше кога пак ще му се отдаде тази възможност. Трябваше да вземе документите и то сега! Той решително се запъти към кабинета и застана пред вратата. Натисна дръжката и за негово щастие беше отключено. Когато влезе вътре откри, че помещението е доста по-малко отколкото той предполагаше. Имаше бюро, което беше изцяло засипано с какви ли не документи, компютър и какви ли още не листове хартия. Като за полицай, този човек беше доста разхвърлян, помисли си Найл. Той отвори всички чекмеджета на бюрото, но не можа да намери досиетата. В стаята бяха поставени още два големи шкафа, отново пълни с документи. Той започна трескаво да рови в чекмеджето на първия, когато откри папки, подредени по азбучен ред.

- Бинго! - възкликна русия.

Той продължи да рови из папките.

- М... м... Малик! - отново възкликна той, като намери досието на Зейн и го остави на бюрото продължавайки напред и с другите имена.

Найл намери всички досиета и излезе от стаята със скоростта на светлината. За негов късмет Съни още не беше слязла. Явно днес беше добър ден за него.

- Съни, ще те чакам в колата. - провикна се Хоран, надявайки се момичето да го е чуло.

- Добре. След 5 минути съм готова. - отвърна му тя от втория етаж.

Найл не дочака друго и излезе от къщата й, като вървя около 2 метра и стигна мястото зад ъгъла, където беше оставил колата си в случай, че Роджър си беше вкъщи. Русия отключи превозното средство и хвърли документите на задната седалка, изчаквайки търпеливо приятелката си.

----------------------------------------------------------------

- Къде е Хоран ? - попита сърдито Зейн като влезе в хола при приятелите си.

- Отиде да доведе Съни и по възможност да вземе документите. - отвърна му спокойно Хари.

Зейн се намръщи на отговора му, но все пак остана спокоен. Момчетата подготвяха малък купон, за да отпразнуват успешната сделка. Алкохол, момичета, техни стари приятели и естествено Съни, с която момчетата нямаха проблем, е, освен Зейн, който меко казано не харесваше чернокоската. Смяташе, че Найл наистина може да хлътне по нея, а те винаги се стараеха да са максимално съсредоточени, а това момиче щеше само да разсейва Хоран. А колкото и да не си признаваше, Малик го беше грижа за всяко едно от момчетата. Вярно, че винаги си намираше оправдание, казваше им, че момичета само ще повлияят на работата им, но истина беше, че все пак дори и малко му пукаше за приятелите му. Особенно за Найл. Двамата с русия имаха много сходни неща, и двамата бяха израснали в семейство, в което насилието бе издигнато на пиадестал и може би това беше причината двамата да имат толкова силна връзка по между си. Може би най-голямата разлика между Малик и Хоран беше, че Найл успя да се оттърси от случката в детството си и някакси да се изправи на крака, докато Зейн все още таеше гняв и омраза в себе си, която често изригваше и околните си го отнасяха. И все пак двамата винаги намираха общ език. Независимо как се караха или какво си казваха, те знаеха, че е невъзможно да се разделят. Вярваха един на друг, въпреки че Малик беше доста по-студен, много по-нервен и винаги действаше без да мисли, което беше пълната противоположност на русия.

Criminal Love (Nial Horan Fanfiction)Where stories live. Discover now