Chapter 31.

594 18 0
                                    

  Момчетата излязоха от големия, стар склад и всеки се запъти към колата си. Това беше една доста трудна и специална сделката, която те на всяка цена трябваше да осъществят.

- Е, какво ще кажете ? Май ще се наложи да празнуваме, а ? - започна Найл весело, докато вървяха към автомобилите си.

- Тук съм съгласен. - ухили се Хари.

- Найл... сигурен ли си за това ? - попита го Лиам.

- Боже,Пейн! Успокой се, окей !? Този човек ще ни помогне много, а от нас се иска съвсем малко... или по-точно от Малик. - уверяваше ги Хоран.

- Знам,знам. Просто... всичко това ми изглежда прекалено лесно, не мислите ли ? Този човек ще заложи доста силна бомба заради нас, а единственото нещо, което трябва да направим ние... по-точно Зейн, е да спечели онова състезание... и дори ще получим половината от печалбата. Не ви ли се струва подозрително ? - продължаваше Лиам, като всички момчета вече бяха спрели да вървят, за да могат да говорят.

- Не знам за вас, но мен сделката ме устройва. - отвърна Луи.

- Ами ако Зейн не спечели ? - упорстваше Пейн, като естествено момчетата се присмяха на предложението му.

- Аз никога не губя! Особенно, когато става работа за коли... и пари! - намеси се най-после Малик.

- Мхм, той е прав! Кога Зейн е губил в гонките ? Никога! Той е най-добрия и затова Милър го иска. - отвърна Хоран.

- Все пак ми се струва нереално. Трябва да има някаква уловка. - продължаваше Лиам. Вярно, че той само искаше да предпази приятелите си, но понякога това негово държание ги влудяваше. Всички бяха в напълно добро настроение, дори Зейн, но Пейн продължаваше да успорва и да се съмнява в тактиката на Джонатан. Момчетата естествено не го вземаха насериозно, защото Лиам винаги се съмняваше, но после нещата винаги се подреждаха и се оказваше, че няма нищо сериозно. Та... работата беше следната. Момчетата отдавна подготвяха голям удар. Удар, с който да се наложат, а Милър имаше достатъчно връзки, за да им осигури възможно най-доброто, за да направят впечетление. От него и хората му се искаше просто да заложат бомбата, която се предполага, че трябва да е тръмплина на момчетата към по-горното ниво на този "мръсен" бизнес. В замяна Зейн просто трябваше да се състезава в нелегалните гонки. Милър щеше да заложи на Малик много пари и когато чернокосия спечели, парите ще се утроят и естествено той ще забогатее още повече, като ще раздели печалбата си с Хоран и момчетата. Найл дълго обмисляше преди да поеме риска, но все пак според него със сигурност щеше да си струва. Такава възможност не би била за изпускане. Не всеки има шанса да работи с голяма клечка като Джонатан Милър и те трябваше да действат преди офертата да бъде оттеглена. 

Criminal Love (Nial Horan Fanfiction)Where stories live. Discover now