*След училище*
Съни се сбогува с Ванеса и бе готова да си тръгне,когато се сблъска с някого.
- Ооо,съжал...Кейлъб ? – попита тя изненадана
- Здравей! Виж,исках просто да ти кажа,че наистина съжалявам за това,което се случи и искам да ти се извиня. – отвърна й той,като сведе глава.
- Ъмм...добре...предполагам няма проблем – каза тя несигурна.
- Супер! Тогава какво ще кажеш в знак на извинение да те поканя на вечеря ?
- Виж,Кейлъб аз...
- Не,не е среща. Само като приятели. – убеждаваше я момчето.
- Хубаво! – въздъхна Съни.
Все пак нямаше да е лошо да му даде още един шанс,нали ?
- Ще те взема утре в 7,ок ?
- Супер.
- Сега трябва да тръгвам. – каза той изведнъж като гледаше някъде зад Съни в тълпата от ученици,които също напускаха училище.
- Кого гледаш ? – попита Съни като се обърна,но не можа да проследи погледа му
- Аа,не. Никого! – възкликна той,все още гледайки зад нея.
Съни отново се вгледа и видя момче в чисто черни,прилепнали дънки и черен суитчър с качулка. Да,това определено беше човека,приковал вниманието на Кейлъб,или може би дори уплашил,ако се съди по лицето на полицая.
Кейлъб вече си бе тръгнал,когато Съни отново се обърна в опит да види отново момчето,но той вече се опитваше да се промъкне през тълпата от ученици. Момичето побърза и се опитваше да стигне до него,но той щеше да се измъкне. Най-накрая тя успя,но когато се огледа него го нямаше, въпреки че преди съвсем малко беше тук. Тя се върна в обратната посока,като не спираше да се обръща на няколко пъти.
*В антикварния магазин,където по-рано беше Съни*
Старицата седеше на обичайното си място,когато вратата на магазина се отвори. Жената вдигна поглед и срещна пред себе си момче. Беше целия в черно. Черният суитчър покриваше лицето му,но когато той се приближи тя го позна...
- Ти... – прошепна старицата,като рязко се изправи от мястото си.
*Същата вечер*
ESTÁS LEYENDO
Criminal Love (Nial Horan Fanfiction)
FanficТой не е човек! Той е чудовище! Той не е престъпник! Той е самият Дявол! Тя е съвсем обикновенно момиче! Какво ще стане,когато белия и черния цвят се смесят ?! Когато доброто се срещне лице в лице със злото ?! Когато едно горящо...