Chapter 34.

550 21 0
                                    


Купона течеше с пълна сила. Цялата къща бе пълна с тийнейджъри, въпреки че това не беше точно партито, което момчетата планираха, но пък за сметка на това истински се забавляваха.

- Искаш ли да се качим горе ? - Найл прошепна на Съни, докато танцуваха.

Момичето кимна и той я поведе нагоре по стълбите. Можеше да се каже, че двамата не бяха пияни. Хоран не си падаше по алкохола и затова не злоупотребяваше с него, точно като Съни. Русия отвори вратата на стаята си, която беше сравнително голяма. Леглото също не беше малко, то заемаше централно място в стаята. Имаше още една врата, която вероятно водеше към банята,и още една, чрез която се стигаше до дрешника му. В стаята имаше още бюро с лаптоп и някакви хартиики отгоре. А също така и китара... нещото, което привлече погледна на Съни най-много.

- Можеш да свириш ? - попита тя, като докосна струните на инструмента.

- Ами да... не го правя много често. - отвърна й той.

- Тогава го направи заради мен. - каза му Съни, подавайки му китара.

- Каквото пожелаеш. - отвърна й Найл с усмивка.

Той пое китара с едната си ръка, а с другата преплете пръстите си в тези на Съни и я поведе към леглото, на което и двамата седнаха.

- Какво искаш да ти изпея ? - попита я той, като не спираше да се усмихва, тя също.

- Ами... не знам. Нещо, което ти харесва. - отвърна му момичето.

Найл отново се усмихна и бавно започна да докосва струните на музикалния инструмент с пръстите си. Първите акорди засвириха и песента се разнесе из помещение, точно когато гласът на русия се сля с цялата мелодия, пасвайки идеално на песента.

***

Give me love like her,

'Cause lately I've been waking up alone,

Pain splattered teardrops on my shirt,

Told you I'd let them go,

And that I'll fight my corner,

Maybe tonight I'll call ya,

After my blood turns into alcohol,

No, I just wanna hold ya.

Give a little time to me or burn this out,

We'll play hide and seek to turn this around,

All I want is the taste that your lips allow,

My, my, my, my, oh give me love,

My, my, my, my, oh give me love,

My, my, my, my, oh give me love,

Criminal Love (Nial Horan Fanfiction)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon