Chapter 28.

628 21 0
                                    


  SUN не изчака Найл да довърши последното си изречение, сливайки устните им в едно. В корема й сякаш летяха хиляди пеперуди, само при мисълта, че сега тя наистина е с него, че и той изпитва същото към нея. Сякаш сънуваше и не искаше никога да се връща в реалния свят. Езиците им се бореха за надмощие, опознавайки всяко едно кътче от устата на другия. Съни се предаде и се остави в ръцете на Хоран, които от своя страна задълбочи целувката. Двамата се отдалечаваха един от друг, само за части от секундата, за да могат да си поемат въздух. Найл избута Съни, за да може да легне на седалката, покривайки тялото й с неговото. Той откъсна устните си от нейните, продължавайки да я целува също толкова страстно по врата. Найл целуваше всеки сантиметър от кожата й, оставяйки следи, там където устните бяха докоснали нежната плът. Той бавно надигна тениската й, галейки корема й. Хоран продължи и по-нагоре докато накрая не свали блузата й, но изглежда Съни нямаше проблем с това да остане само по бельо пред него. В този момент нищо от реалността нямаше значение за тези двамата. Хормоните им бошуваха без и те самите да знаят до колко далеч са готови да стигнат...  

Малко по-надолу в същата улица, бе спрян чисто черен ,брониран джип. Той трудно би бил разпознат сред тъмнита, но важното бе да не бъдат хванати. Момчета седяха там и търпеливо изчакваха Найл.

- Боже, защо се бави толкова ? Трябваше просто да и каже това-онова и да я връща в леглото! - ядосваше се Зейн от предната седалка, като естествено беше отново този, който мърмори най-много, въпреки че всички момчета бяха много изтощени и мразеха да чакат.

- Зейн, млъкни! Той трябва да е убедителен! Дайте му време. Там е само от половин час! - отвърна му Хари от шофьорското място.

- Хари е прав. Все пак тя трябва да повярва, че той наистина я харесва. Явно прилага и други тактики освен думи. - намеси се и Луи, с перверзен поглед от задната седалка.

- Казах ви, че това не е добра идея! Не можем просто така да си играем с чувствата на това момиче. Какво ще стане, когато разбере, че Найл я лъже ? Мислите ли как ще се почувства тогава ? - обади се Лиам, който от самото начало бе твърдо против новия план на приятелите си.

- Не, и не ме интересува! - отвърна грубо Зейн.

- Няма за какво да се притесняваш. Пък и тя сама се замеси в цялата тая работа. Първо проследи Найл, след това му се нахвърляше докато я бяхме отвлекли. Сама си го проси, като се забърква с нас! - отвърна сурово и Хари.

Criminal Love (Nial Horan Fanfiction)Where stories live. Discover now