ZIR ZIR ZIR
-Bu sesten oldum olası nefret etmişimdir.Alarmı kapatmaya çalışıyordum ki bir anda kendimi yerde buldum.
'ah götüm'derken annemin sesiyle irkildim.
-kızım ev sallandı ne oldu.
-Yorgan fantazisi yaparken kendimi yeri öperken buldum yine diye seslendim anneme.
-Anlamalıydım zaten neyse hadi kalk da kahvaltıya gel.
Tamam diyerek banyoya doğru gittim ve elimi yüzümü yıkadım.
Aşağıya indiğimde fatma abla yine döktürmüştü. Bu arada fatma abla evimizin yemeğini,temizliğini yapmak için haftada 3kez gelir. Annem işleriyle meşgul olduğu için evle fatma abla ilgilenir. Annemin bir butiği var ve orada çalışıyor,kendi çizimlerini hazırlayıp elbise hazır olunca satıyor. Babamın ise bir şirketi var ve orada müdürlük yapıyor. Ağızıma salatalık atarak
-Oo fatma abla yine döktürmüşşün dedim.
-Afiyet olsun kuzum benim sana bir çay dökeyim mi?
-Olur vallaha dedim.
Önüme çayımda gelince kahvaltımı yapmaya başladım. Kahvaltım bitince banyoya gidip saçımı düzleştirdim. Sonra odama geçip okul üniformalarımı giyindim.Bizim okul üniformaları her okul gibi değil ve ayrıca çok da hoşuma gidiyor.
Dar mavi bir etek ve beyaz lokostan oluşuyor. Ve ben genellikle lokosu eteğin içine sokarak giymeyi tercih ediyorum. Formamı giyindikten sonra yarım siyah çoraplarımı ve püsküllü deri ceketimi giyindim. Sıra makyaja gelince,çok aşırı makyaj yapanları hiç sevmem. Boya badana yerine doğal naturel olmayı tercih ederim. Eğer özel bir yere gideceksem de sadece gözümü ya da dudaklarımı ön plana çıkarırım. Ve genellikle okula giderken de sadece maskara ve hafif şeftali tonu parlatıcı sürerim o kadar ve yine herzamanki gibi hafif makyajımı yaptım. Ayakkabılarımı giyerken annem seslendi.
-Kuşum sigara alır mısın?
-Tamam anne alırım şimdi .
-Paran var mı canım vereyim mi?
-Yok anne var diyerek kapıdan çıktım.
Bakkala girdiğimde son bir tane sigara kalmıştı.
-Pardon bir tane malbora alabilir miyim?
-Tabiki.
Derken içeri bir çocuk girdi.Boylu poslu kaslı bir şeydi.
-Bir tane malbora.dedi.
-Son bir tane kalmıştı onu da ben aldım dedim.
-Senin yaşın tutmaz ufaklık. Bak orada kocaman 18 yaşından küçüklere verilmez yazıyor.
-Nereden biliyorsun benim 18yaşımda olmadığımı?
-Kimliğini göster o zaman inanırım.
Bakkal:evet 18 yaş altıysan sigara veremeyiz küçük hanım dedi.
-Aman vermezsen verme be dedim.Sinirle çıkarak. Arkama baktığımda pis pis gülüyordu. Içimden gerizekalı diyerek annemi aradım.
-Anne sigara kalmamış dedim.
-Tamam kızım sen okula git geç kalma.
-By by dedim ve kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4DÖRTLÜK
Teen Fiction4 ayrı kişilik,4 ayrı beyin,4 ayrı düşünce ama önemli olan onların bir olması.Azra,Emir,Buğra ve Büşra'nın komik,eğlenceli bazen de üzücü hikayesine tanık olacaksınız.Okudukça sizde kendinizi onlardan birer parça gibi hissedeceksiniz