Arkadaşlar sonraki bölüm bomba gibi takipte kalın iyi okumalar canlarim. Vote ve yorumlarinizi bekliyorumm😘😘
Sabah kalktığımda evde kimsecikler yoktu. Masanın üzerinde duran kağıdı açıp okumaya başladım.
"Aşkım annemin yanına acil gitmem gerekti. Akşam 10-11 gibi gelirim."
"Akşam 11 gibi mi? Allahım kafayı yiyeceğim. Yanımda olmayacaktı kesin. Diyerek söylenmeye başladık. Kaçıncı yüzyıl daydık acaba? Not bırakmıştı. Arayamıyor muydu? Telefonumu elime alıp Tuğçe yi aradım. O bile evde değildi.
" Nerdesin kızım sen?"
"Ben mi? Ben Berkleyim."
"Bende evde tekim. Canım acayip sıkılıyor."
"5 gibi gelicez"
"İyi tamam görüşürüz"
"Görüşürüz"
Artık cidden sinirlenmiştim. Belliki unutmuşlardı. Son umut Buğra yı aradım."Napıyosun kuzen?"
"İyidir canım sen napıyorsun?"
"Çok kötüyüm ya,"
"Ne oldu insan hiç doğum gününde kötü olur mu?"
"Ayyy diyerek sevinç çığlığı attım."
"Yine ne oldu?"
"Doğum günümü sonunda birisi fark etti dedim mutlulukla."
"Happy birthday to you diyerek şarkı söylemeye başladı."
"Vallaha var ya çok mutlu oldum. "
"Kusura bakma gülüm arayamadım erkenden."
"Hatırladın ya gerisi önemli değil "
"Öpüyorum canım. Bilseydim bu kadar kafana taktığını önceden arardım."
"Sorun değil hediye mi getir tam olur"
"Hıh bende diyordum bizim deli ne zaman hediye isteyecek diye"
"Tabi olum alıcaksın. Neyse öpüyorum. By"
"Tamam canım by"
Telefonu kapattıktan sonra odama gidip kıyafetimi denedim. Aynanın karşısına geçip kendimi güzelce süzdüm.O sırada kapı çaldı. Kapıyı açınca hem mutlu hem de mutsuz oldum. Annem gelmişti. Elinde bir sürü rengarenk poşetler vardı. Kocaman sarıldı bana. Bende sarıldım. Artık ona olan nefretim azalmıştı.Koltuklardan birine oturup annemin diline başımı koydum. Nazikçe okşamaya başladı."Annecim çok özledim seni"
"Bende prensesim ben de.Uzun zamandır Yoktum. Yokluğumun telafisi ağır olacak dedi gülerek.
" Bir daha gitmiyorsun dimi?"
"Hayır bebeğim,daha bırakmıyacağım seni."
"Söz mü?"
"Tabiki söz.Bu arada iyiki doğdun bebeğim. Mutlu yıllar. Nice mutlu senelere"
"Saol annecim. Teşekkürler."
"Nedemek bebeğim.Söyle bakalım kim kutladı başka doğum gününü?"
"Bir tek Buğra."
"Hadi canım. Tuğçe kutlamadı mı?"
"Hayır!"
"Peki şu meşhur sevgilin?"
"Emir mi?Sen nereden biliyorsun Emir'i?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4DÖRTLÜK
Teen Fiction4 ayrı kişilik,4 ayrı beyin,4 ayrı düşünce ama önemli olan onların bir olması.Azra,Emir,Buğra ve Büşra'nın komik,eğlenceli bazen de üzücü hikayesine tanık olacaksınız.Okudukça sizde kendinizi onlardan birer parça gibi hissedeceksiniz