Beklenmedik

106 27 0
                                    

Kapıyı açtığımda gördüğüm manzara cidden beni çok şaşırtmıştı. Hemen Berk'in kucağına atladım.
-Inanmıyorum ya nereden çıktınız siz?
-Beğenmedin mi?
-Beğenmez olur muyum özlemişim be.
-Bende özledim.Ee bizi içeri almayacak mısın?
-A unutmuşum pardon diyerek Cansu'yu öptüm. Sonra da Kaya'yı öptüm.
-Tekrar hoş geldiniz dedim. Hepsi bir ağızdan "hoşbulduk" diyerek içeri girdiler. Tuğçe şok olmuş ve sevincinden yanakları kızarmıştı. Emir "bunlar da kim "diyen asık suratıyla bize bakıyordu.Buğra 'da anlattığım kadarıyla tanıyordu ama hiç karşılaşmamışlardı.
Buğra:
-Azra bizi tanıştırmayacak mısın?
-Heh unutmuşum Bu Berk. En yakın arkadaşım. Bu kardeşi Cansu. Bu da kuzeni Kaya.
-Memnun oldum diyerek elini uzattı. El sıkıştıktan sonra Berk Emir'e doğru yürüdü.
-Meraba ben Azra'nın en yakın arkadaşı Berk diyerek elini uzattı.
-Ya öyle mi? Bende Azra 'nın sevgilisi. Yani eski sevgilisi.
-Memnun oldum.
-Iyi diyerek sert bakışlarını bana çevirdi.Bunları eminim %100 beni kıskandığından yapıyordu. Tuğçe'nin çok sevindiğini yüzündeki ifadeden anlayabiliyordum. Evet kafaya koymuştum onları bu tatilde sevgili yapacaktım. Hem zaten iki inek birbirini çok iyi tamamlıyorlardı.Berk'in,
-Ee Azra hayat nasıl gidiyor demesiyle düşüncelerimden çıktım.
-Iyi yani iyi olmaya çalışıyorum.
-Iyi olacaksın merak etme.
-Bu gece burada kalıyorsunuz dimi?
-Şey yani biz eve gidicektik buradaki.
-Hayır olmaz burada rahat edemezseniz bize geçelim. Sonuçta annem de  evde yok babamda .
Kaya:
-aa bak bu iyi fikir cadı.
-Çok konuşma odun.
-Ben çok konuşmam zaten bilirsin ama sen çok konuşma cadı.
-Off Kaya ya pardon odun, sus!!
Cansu - Azra abla  istersen biz önceden seninle gidelim evi toparlayalım.
-Evet iyi fikir. Ama bir dakika siz açmısınız?
-Hayır ya dedi Berk.
-Evet dedi Kaya.
-Tamam o zaman biraz bekleyin ben eve gidip yemek hazırlayayım. Sonra da gelirsiniz.
-Sen yemek hazırlayabilir misin ki?dedi Berk.
-Yani hazırlarım dediysem dışarıdan söyleriz.
-Tamam ben sizi bırakayım.
-Gerek yok biz yürüyerek gideriz.
-Siz bilirsiniz. Bizde kalkalım diyerek Kaya'nın omuzuna vurdu.
-Nereye?
-Eve gidip kıyafetlerimizi bırakıcaz.
-Tamam. Hadi kızlar diyerek kızlarıda alıp evin yolunu tuttum. Eve girince evin ne kadar havasız kaldığı ortadaydı. Hemen camlardan birini açtım. Evi havalandırdıktan sonra görev dağılımı yaptık.Tuğçe tozları alacak,Cansu yerleri silecek, ben ise evi toparlayacaktım. Yatak odalarındaki yatakların nevresimlerini değiştirdim. Bütün evi topladıktan sonra bir güzelde süpürdüm. Kızlarda peşime sildi. Evi temizledikten sonra yemeklere giriştik. Giriştik dediysem yani sipariş verdik. Bende Berkler için pasta yaptım. Hani şu yemek hakkında tek becerebildiğim şey. Zaten sofrayı kurduktan hemen sonra zil çaldı. Kapıya gidip açtım.
-Hoşgeldiniz de??(bunlar ne mana? Bakışı attım)
-Hoşbulduk diyerek elime çiçekleri tutuşturdu Emir.
-Pardon ,şey yani sizin ne işiniz var ayrıca bunlar ne?
-Berkciğin (Berk kelimesine vurgu yaparak) sana almış.
-Ay teşekkür ederim Berk. De sizin ne işiniz var yani senle Buğra'nın.
Buğra: Akşam yemeğini yiyip gidicez merak etme yatıya kalmayacağız.
-Yok bide kalsaydınız.
-Hadi şu sana Berkciğinin aldığı çıçekleri suya koy bizi de içeri al diyerek hepsi bir sıra halinde salona geçtiler. Salona geçince Buğra :Oo zaten çok acıkmıştım bak bu iyi oldu diyerek,pizzadan ısırık aldı. Sonra hepimiz sofraya oturduk. Yemekleri yedikten sonra sofrayı toplayıp tatlıları ikram ettik.
-Azra hayırdur hamaratlığın tutmuş?dedi Emir.
-Emir ya seninle uğraşamıyacağım diyerek pastamdan bir ısırık aldım.Buğra:
-Karaoke bara ne zaman gidicez??
-Çıkarız işte birazdan.
-Tamam Büşra'da oraya gelicek zaten.
-Iyi madem gidelim o zaman.
****
-Kız burası ne kadar güzelmiş.
-Doğru söylüyon kuzen sana katılıyorum.diyerek boş masalardan birinine geçtik. Burası aynı disko gibi bir yerdi. Ama çok loş bir mekan değildi.Hepimiz içecekleri söyledikten sonra herkez kendi söyliyeceği müziği seçti. Emir,Buğra ve Kaya hariç. Berk'te bizim zorumuzla söyliyecek zaten.Herkes ikişerli gurup oldu. Tuğçeyle Cansu. Benimle de Berk. Aslında ben Cansuyla olucaktım ama Tuğçe kabul etmedi. Naz yapıyor kendince.Büşra desen o taraklarda bezi yok zaten.
-Hadi canlarım göreyim sizi diyerek Tuğçe'nin omuzuna vurdum. Ikiside aynı şarkıda düet yapacaklardı. Şarkıyı slow seçmişlerdi.
Bunlar sahneye çıkınca bizimkiler ıslık çalmaya başladı. Sonra da başladılar.Birkaç kişi sevgilisini dansa kaldırmıştı bile. Beni kaldırsın diye Emir'in gözünün içine bakıyordum ama nafile. Buğra desen Büşrayla dans ediyordu. Berk zaten Tuğçe'ye kapılıp gitmişti. Biraz bekledikten sonra umudun kestim ve somurtarak etrafı izlemeye koyuldum. Sonra bir el beni dürttü.
-Dans edelim mi cadı?
-Ay bilmem ki.dedim heyecanla.
-Son kararın mı?
-Hadi edelim diyerek ayağa kalktım. Elimden tuttarak beni pistte götürdü. Dans etmeye başlayınca hala şokun etkisinden kurtulamamıştım. Acaba ne olduda beni dansa kaldırdı??derken kulağıma eğilip,
-Ağlama diye dansa kaldırdım pisttekileri yiyecek gibi bakıyordun.
-Öyle deme odun.
-Ne diyim doğruya doğru.
-Onu bunu bırakda sandığım gibi odun değilmişsin ama fazla değil yani bu odun olduğun gerçeğini değiştirmez.
-ha ha  ha sende sandığım gibi fazla cadı değilmişsin. Yani dans teklifi edince çemkirirsin falan zanettim.
-Güldürme beni diyerek biraz da olsa Emir'in beni  böyle görünce olan sinirli bakışlarını görmek için masaya doğru baktım. Soğuk soğuk bakacağı yerde sakince bakıyordu. Ama bu kesin fırtına öncesi sessizlikti.Bu işin arkasından kesin birşey çıkacaktı.
Dans bittikten sonra sıra Berk'le bana geldi. Sahneye çıkıp,
-Meraba arkadaşlar,beni dinleyeceğiniz için daha doğrusu dinlemek zorunda kalacağınız için önceden teşekkür etmek  istedim dedim. Sonra herkes alkışlamaya başladı. Sonra söylemeye başladık. Daha doğrusu Berk elektro gitarı çaldı bende söylemeye başladım.
*************
-Aman bize nasip olur inşallah boyunada posunada bin maşallah. Senden gelecek cefalara,nazlara ,sözlere ,sazlara eyvallah diyerek sonu koyduk. Elektro gitar eşliğinde biraz değişik oldu ama yinede çok güzeldi. Bitince herkes delice alkışlamaya başladılar. Emir hariç yine kesinlikle lol oynuyordu. Bitince masamıza geçtik.
-Güzel söyledin cadı.
-Ah saol odun bey.
-Nedemek.
Biraz geçtikten sonra masaya garson bir şarapla geldi.
-Pardon yanlış geldi heralde biz şarap istemedik dedi Buğra.
-Beyefendi bunu şu masadaki beyefendi gönderdi. Diyerek masayı işaret etti. Masada bizim yaşlarımızda baya yakışıklı 4 tane genç vardı. Baya da belalı tiplerdiler.
-Yavruuuu bize geçelim bizde de söylersin olur mu???diyerek laf attı.
-Bunlar kim lan dedi Buğra.
-Ne biliyim Buğra ben tanımıyom.dedim.
-Hassiktir olamaz dedi Emir.

4DÖRTLÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin