Özel Bölüm

89 22 9
                                    


Arkadaşlar yeni bölümü abartmişsın diyenler olacak aranizda.Fakat bütün olaylar bu bölüme bağlı olarak gelişeceği için boyle bir bolum yazmak durumunda kaldim. Ki zaten gercek 4dortluk okuyucularinin tepki verecegini zannetmiyorum. Ama yine de her turlu tepkinizi anlayisla karsilayacagim. İyi okumalar yorum ve voteleriniz bekliyorum 😘😘Ve de hikayem 90 bölüm civarı sürecek planını yaptım. Sizleri çok çok öpuyorummm.
Ve bu güzel bölümü güzeller güzeli okuyucum wolfece ithaf ediyorum.😍😍

Beni bu sefer getirdiği yer karanlıktı. Yürüdükçe önümüze yere serpilmiş güller ve yolların kenarlarında durmuş rengarenk mumlar karşıladı. Elimden tutarak beni kendine çekti. Biraz daha yürüdükten sonra küçük bir çocuk elinde 30'a yakın kalpli balonla yanıma gelerek,
"Bu abi seni çok seviyor değerini bil abla"

"Teşekkür ederim diyerek elindeki balonları aldım"

Arkamdan biri gelerek başıma çiçekli bir taç koydu.

Yürüdükçe bir sürü çocuk karşıladı bizi. Her adım attığımızda içlerinden biri gelip bir adet gül getiriyordu bana. Çok çok mutlu olmuştum. Biraz daha ilerleyince kimse kalmadı. Elimde 30'a yakın balon ve 1 demet gül kaldı ve bir de kafamdaki güzel taç. Etraf tamamen karanlığa bürününce,bizi kocaman bir ekran karşıladı. Sadece iki koltuktan oluşan seyirci koltuklarına oturduk. Film başlayınca tanımadığımız insanlar tek tek "Azra emir seni çok seviyor" diye söylemeye başladı. Sonunda da Emir kalkarak önümde diz çöktü.

"Emir tamam aşkım bu kadar yeter kalk hadi evlenme teklifi falan etmeyeceksin değil mi?"

"Ufaklık seni ilk gördüğüm anda tutuldum. Çok çok erken ama sana bir soru sorabilir miyim?"

"Evet dercesine başımı salladım.Ve yavaşça ayağa kalktım"

"Benimle evlenir misin?"elindeki kırmızı kutuyu açtı. İçinden kocaman bir tek taş çıktı.

" çüş Emir. "

"Evet mi hayır mı diyerek biri arkadan bağırdı"

"Buğra sizin ne işiniz var burada?"

"Evet mi hayır mı?"

"Evet diyerek ağlamaya başladım. Çok duygusal bir andı. Emir'in boynuna atladım.Emir yüzüğü parmağıma nazikçe taktı.
" EE artık evlenebiliriz "

"Saçmalama aslında hayır diyecektim ama işte demedim kıymetimi bil"

"Biliyorum çok çok erken ama sana başka hediye veremezdim"

"Ya ben bir daha büyük konuşmayacağım vallaha bak. Önceden hani sevgilileriyle yüzük takan kızlar oluyordu ya.Asla öyle bir kız olmayacağım demiştim bak şimdi yüzük takıyorum."

"Onlar 18 yaş altı kızlar aşkım.Sen reşitsin bu demek oluyor ki sen evlenebilirsin"

"Emir bak sinir etme beni evlenmem seninle görürsün"

"Tamam aşkım"

****
"Of ya ben böyle bir şey beklemiyordum ki"

"Kızım ne güzel işte kaç senedir,bunun hayalini kurmuyor muydun?"

"Tuğçe tamam da daha yeni bastım 18'ime."

"Ne güzel işte"

"Ben Berk'e söyleyeyim de sana doğum günün de etsin evlenme teklifini"

"Ay ne güzel olur"Baksana şu taşa kocaman"

"Ya çok güzel dimi?"

"Tabi kızım senin şu an göbek atman gerekiyor sen oturmuş surat asıyorsun"

"Annem ne tepki verdi?"

"Hepimizden önce ben biliyordum dedi odama giren annem"

"Hadi canım."

"İzin aldı tabiki benden"

"Canım ya görgülü çocuk"

"Evet dedi Tuğçe"

"O zaman evlenirsiniz siz yaza"

"Anne bunu sen mi söylüyorsun?"

"Şaka tabiki şuan ne hissettiğini iyi anlıyorum"

"Nasıl yani?"

"Babanda bana senin yaşlarındayken etmişti  teklifi"

"Vay hic anlatmamıştın"

"Gerek duymadım ama şuan çok gerek duyuyorum anlatmaya"

"Kız teyze sende ne cevherler varmış"

"Öyle tabi gülüm"

"Yarın gelinlik bakmaya gidelim"

"Anne ya dalga geçme"

"Kalkın hadi azıcık göbek atalım. Kızım evleniyor sonuçta"dedi gülerek.

"Ne evlenmesi ben okuyucam"

"Okuduktan sonra turşunu mu kurucaz kalk hadi kuzen "

"Yok ya oynamıcam"

"Hadi diyerek annem kolumda tutup kaldırdı beni.Tuğçe de oynak bir müzik açarak beni coşturmayı başardı.Beraber biraz oynadıktan sonra yorularak yatağıma oturduk.

" Kızlar bugün çok yoruldunuz.Hadi yatın uyuyun. Yarın kalkıp evi temizliyeceğiz "

"Baş üstüne annecim"

"İyi geceler kızlar diyerek Tuğçe yatağa kafasını koyar koymaz uyuklamaya başladı."

Bugün cidden çok yorucu ve çok güzel bir gün geçirmiştim. Evlilik teklifi ben hariç herkese normal geliyordu. Ama yine de çok mutlu olmuştum. Emir bana cidden değer veriyordu.Ve bende ona.

4DÖRTLÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin