Kıyafetimi spor giyinmiştim.Beraber dolaşmaya çıkmıştık.Elimden tutup beni kendine doğru çekti.
"Birdaha ağlamanı istemiyorum.Ben o konuyu halledicem tamam mı sakın canını sıkma."
"Tamam.Ama cidden çok moralim bozuldu."
"Biliyorum bebeğim.Bir daha sana söz veriyorum böyle birşey olmayacak."
"Sana güveniyorum.Birazcık koşalım mı?"
"Kızım sen beni geçemezsin sonra kıyamam sana"
"Emin misin diyerek koşmaya başladım"
"Azra koşturma beni"
"Ben kaçtım canım bay diyerek koşuşumu daha da hızlandırdım."Emir de koşmaya başlamış bana yetişmişti.Artık pes ederek onun beni geçmesine izin verdim.Benim yorulduğumu görünce geri döndü.Boş bir banka oturup soluklandık.Üzerimde kısa kollu bir tişört vardı.Emir hırkasını çıkarıp bana verdi. Kolunu boynuma atıp sıkıca sardı beni.
"Sana birşey sorucam"
"sor"
"O gün Kağanla ne yaptınız?"
"Oyş benim sevgilim beni kıskanmış mı kıyamam diyerek ellerimle yanaklarını sıktm"
"Bebek miyim ben?"
"Sen benim bebeğimsin"
"Öyle demek diyerek güldü.Ama sorumdan böyle şirinlikler yaparak kaçamazsın onu söyliyeyim"
"Maksadım o değildi.Asıl konuya dönecek olursak aramızda hiçbir şey olmadı.Sadece film izledik."
"Eminsin değil mi?"
"Evet eminim.Şimdi ben soru sorucam"
"Sor bakalım"
"Eve birtane kız gelmişti ya,"
"eee"
"Onunla aranızda hiçbir şey olmadı değil mi?"
"Saçmalama tabiki olmadı."
"Peki neden abileri seni dövdü"
"Abileri beni dövmedi tabiki de aslında sana herşeyi açıklamam gerekiyor. Abisi dövdü dediğimde aslında o barda kavga ettiğimiz çocuklar dövdü. Kızın abisi var mı onu bile bilmiyorum."
"Neden bana öyle dedin o zaman?"
"Kıskan diye"
"Öküz ya dedim gülerek. Peki neden o çocuklarla kavga ettin?"
"Önceden görülmüş bir mevzumuz vardı da"
"Ne mevzusu?"
"Ya işte bizim kuzen bunlara bulaştı falan bende onu kurtarayım derken tanışmış olduk"
"Anlıyorum. Birdaha saçma salak işlere bulaşma "
"Tamamdır bebeğim.Bu akşam Buğralarda kalacaksın dimi?"
"Yok ya artık kendi evimde kalmaya karar verdim."
"Tek başına?"
"Evet ne var ki?"
"Olmaz aklım sende kalır. Tuğçede kalsın seninle o zaman"
"Bilmiyorum aşkım "
"Hadi gel seni evine bırakayım"
"Bugün Buğralarda kalıcam sende kal"
"Unuttun mu kuzeninle ev arkadaşıyız"
"Doğru ya"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4DÖRTLÜK
Teen Fiction4 ayrı kişilik,4 ayrı beyin,4 ayrı düşünce ama önemli olan onların bir olması.Azra,Emir,Buğra ve Büşra'nın komik,eğlenceli bazen de üzücü hikayesine tanık olacaksınız.Okudukça sizde kendinizi onlardan birer parça gibi hissedeceksiniz