Kar keyfi

157 35 7
                                    

Sabah tuğçenin sesiyle uyandım. Cansuyla hoplayıp zıplıyorlardı.
-Hayırdır ne oldu dedim uykulu sesimle.
-Hadi kalk gidiyoruz.
-Nereye ya sabah sabah.
Cansu: Annem abimleri ikna etmiş kartepeye gidiyoruz.
-He şu yer.
-Evet şu yer.
-Ee nasıl gidicez?
-Abimler götürecek.
-Kızım dağın tepesinde kullanamazlar ki.
-Onlar alışkın azroş abla hem kar lastiğide var merak etme sen.
-Iyi madem hazırlanayım diyerek kalktım yataktan. Uludağ'a tatile giderken aldığım kıyafetlerimi giyindim. Ayağıma da moon bootlarımı giyindim. Saçlarımı yandan ördüm. Hazırlandıktan sonra kızlarla dışarı çıktık.
Cansu:
-kızlar iki araba gideceğiz.
-Neden?
-Azracım sen abimle bizde kayayla aynı arabada gidicez.
-Sebep?
-Hani diyorum şu senin eski sevgilin işi varya
-Hee
-Onu konuşursunuz bide resim falan çekilip instagrama falan atarsınız ne bileyim.
-Ayyy bunu hiç düşünmedim kız aferin sana diyerek cansuya çaktım.
-Hadi kızlar ne bekliyoruz diyerek arabalara bindik. Biz cansunun dediği gibi Berkle aynı arabayla gittik. Araba çok hoşuma gitti. Jeep olan arabalara zaten hep bir zaafım vardır. Arabaya binince Berk hemen klimayı açtı.Sonrada yola çıktık.
-Nereden çıktı ki bu?
-Benim aklıma geldi beğenmedin mi?
-yooo güzel yani hoşuma gitti.
-Ne güzel.
-Berk seninle birşey konuşabilir miyim?
-Tabiki ne konuda?
-Yani ,of nasıl söylesem bilmiyorum ki
-Neden
-Senin vereceğin cevaptan daha doğrusu arkadaşlığımızın sarsılmasından korkuyorum.
-Sen söyle birşey olmaz.
-Tamam.Şimdi benim eski sevgilim varya
-Ee
- Ben onu kıskandırıcam  da
-Hee şimdi anladım benden yardım istiyorsun.
-Evvet
-Bilmem olur mu ki yani sevgili rolu  mü yapıcaz?
-evet
-Peki seni mi kırıcam olsun bakalım.
-Ayy sen çooooooooook iyi arkadaşsın ya diyerek yanağından öptüm.
-E şimdi ne yapıcaz?
-Fotoğraf çekinelim sonra da instaya atarız.
-Olur.
Telefonumu çıkardım  ve kamerayı açtım. Sonra berk bir kolunu bana attı bende yanağından öptüm ve öyle poz verdik.
-Veeeee tamamdır kanka .
-Bravo sen
-Dimi bravo ben yani dedim gülerek.
-Ee altına ne yazdın.
-"Yolculuk başlasın" yazdım olmamış mı?
-olmuş.
-Zaten görünce delireceği için sorun yok yazıyı okumaz bile. Neyse sen yola odaklan.
-Tamam diyerek yola odaklandı. Elimde tuttuğum telefon birden çalmaya başladı.
-Ne oldu kuzen??
-Hiçç azra hanım ne olabilirki bakıyorum da hemen sevgili yapmışsın.
-Pardon kiminle konuşuyorum emirle yer falan mı değiştirdin?
-Yoo ne yer değişmesi. Azra o çocuk ne halde sen biliyor musun?
-Peki ben ne haldeyim o biliyor mu?
-Ne fark eder çocuğu terk edip giden sensin sonuçta.Bencil olma.
-Buğra laflarına dikkat et.
-O çocuk kim yanındaki.
-Yeni sevgilim
-yeni sevgilin o da güzelmiş artık ne halin varsa gör.
-Buğra
-Ne buğra ya kızım sen benim kuzenimsin biraz hal ve hareketlerine dikkat et.
-Senin kuzenin olunca ne oluyo?
-Tamam azra görüşürüz fazla uzatmayalım
-Iyi oldu görüşürüz.Telefonu kapatıp söylenmeye başladım.
-Gerizekalı ya bide bana hesap soruyor aptal.
-Kim o?
-Buğra kuzenim varya hani o
-Ne oldu niye sinirlendin ki?
-O fotoğraf ne diyor.
-O bile sinirlendiyse yani sevgilini düşünemiyorum.
-Yani.
-Azra kızmazsan birşey soracağım.
-Sor
-Annenle baban ayrılmış ya istersen biraz dertleşelim. Çünkü içinde tuttuğunu adım gibi biliyorum.
-Biliyor musun önceden burada oturuyorduk ya. Işte o günleri çok özledim. Yani keşke...... keşke o günlere geri dönebilsek. O zaman annemle babam beraberdi. Ve yanımda oluyorlardı. Izmir de ise işi bahane edip kaç kere beni evde tek bıraktılar.
-Kendini üzme. E istanbula geldiğinden annenin haberi var mı?
- Hayır ve de hala arayıp sormadı. Yani sen bile arkadaşım olduğun halde beni onlardan daha çok önemsiyorsun.
-Tabiki önemsiyeceğim saçmalama.
-off içim daraldı şu konuları konuşmayalım ne olur.
-Olur zaten gelmemize az kaldı.
-Heh iyi bari.Diyerek başımı soğuk cama yasladım. Yine her zaman ki  düşüncelerime daldım."Acaba emire yaptığımı bana emir yapsaydı ben ne hissederdim? Aptal salak kafam böyle birşeyi nasıl yaptım ben. Hemde sevdiğim adama. Kalbim yavaş yavaş sıkışmaya başladı.
-Berk ben bunu yapamıyacağım.
-Neyi?
-Şeyi işte oynayacağımız oyunu.
-Neden?
-Berk bir düşünsene sevdiğim adamı terk ediyorum üstüne üstlük bide sevgilim olduğunu söylüyorum. Bana böyle birşey yapılsa heralde intihar falan ederdim. Off aptal kafam çok düşüncesiz biriyim.
-Sakin ol. Doğru söylüyorsun. Şimdi onu ara, fotoğrafı sil ve arkadaşımdı o de.
-Ah güzel fikir diyerek telefona sarıldım.T telefona cevap verdi.
-Ne var
-Emir sana söyliyeceklerim var.
-Çabuk
-Emir senden özür  dilerim. Yani o resimdeki kişide arkadaşımdı seni kıskandırmak için fotoğraf çektim.
-Ne yapayım?
-Birşey demiyecek misin?
-Hayır
-Biraz konuşsaydık.
-Çok  istiyorsan yanındaki itle konuşursun.
-Emir
-Neyse kapatıyorum. Görüşürüz diyecem ama görüşmeyeceğimiz için demiyorum.
-Tabiki görüşücez
-By by
-Görüşürüz mavi.Diyerek kapattım.
-Ee ne dedi
-Hiç birşey
-Neyse geldik hadi.
-Tamam diyerek çantamı aldım. Arabayı park ettikten sonra arabadan inip  kayaları bekledik. Gelince de yürümeye başladık.
-Burası çook güzel dimi azra dedi tuğçe.
-Yaa öyle dedim bıkkın bir sesle .Beni kolumdan tutup kenara çekerek,
-Ne oldu sana suratın yine beş karış.
-Tuğçe artık dayanamıyorum diyerek başımı omuzuna koyup ağlamaya başladım.
-Ne oldu birtanem kıyamam ya diyerek bana sarıldı.
-Hiç birşey olmamış gibi davranıyor ya bağırsın çağırsın dağıtsın ama bir tepki versin böyle yapmasın.
-Belki sana böyle davranıyordur. Bak şu havaya tadını çıkar üzme kendini.Tamam der gibi kafamı salladım. Berk yanıma gelerek.
-Ne oldu demiyeceğim gel de kar oynayalım diyerek beni kucağına alarak koşmaya başladı. Kar dizimize kadar geliyordu.
-yaa bıraksana lan
-Emin misin ?
-Bırak diyerek bağırdım. Sonra beni aniden karın içine bıraktı. Karın içine resmen gömülmüştüm.Elimi uzatıp beni kaldırması için uzattım o da tutunca onu yere çektim. O da karın içine batmıştı.
-Nasılmış berk bey dedim gülerek.
-Kötüymüş ded gülerek.
-Hadi bot kiralayalım.
-Olur.diyerek botların kiralandığı yere doğru yürüdü. Bot kiraladıktan sonra yanımıza geldi. Bir bota 2 kişi binebiliyor. Haberiniz olsun.
-Ben tuğçeyle sonra da cansuyla binerim.
-Bende kayayla binerim.
-Peki diyerek bota bindim. Önümede tuğçe oturdu.
-Hazır mısınız kızlar dedi botu tutan kaya.
-Aa sen konuştun mu dedim gülerek.
-Anladım hazırsınız diyerek bizi tepeden bıraktı. Kollarımızı açarak tuğçenin elinde tutuğu selfie çubuğuna poz verdik.
Ikinci seferde 5 tane birleşik bota bindik. Kayarken fotoğraf çekildik. Çok eğlenceliydi. Tuğçe hemen snape attı tabiki.(bu kız nasıl inek ya sosyal medyadan çıkmıyor nasıl inek)
-Kızlar isterseniz kayalım.
Espri olsun diye ilk kaya sonrada lım dedim.Kaya ters ters bana baktı haha çok komiksin geri zekalı dedi.
-evet çok komiğim
-yaa nedemezsin diyerek eline aldığı kocaman kar topunu kafama geçirdi.
-gerizekali diyerek bende ona kar topu attım.Sonrada kaymaya gittik.Kayak için gereken malzemeleri aldıktan sonra ayaklarınızı kayak ayakkabılarını giyinerek kaymaya başladık. Çok profesyonel kayamasak ta kaymayı becerebiliyorduk. Biraz daha kaydıktan sonra dinlenmek için otelin kafesinde oturduk. Sonra Berk size bir sürprizim var diyerek elindeki anahtarı salladı.

4DÖRTLÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin