Uyandığımda emirde başını benim başımın üzerine koymuş uyuyordu.Uyanmasın diye aynı şekilde kaldım. Biraz daha gözlerimi dinlendirdim. Kapı sesiyle gözlerimi açtım. Gelen buğraydı yanındada Büşra vardı.
-Ooo hayırdır dedi buğra manalı bir bakış atarak. Hemen başımı emirin omzundan kaldırarak.
-Yok birşey sadece uykum geldi bende emirin omzunda uyudum bu.
Emir'de
-aynen dedi.
Büşra
-ayy çok yakışıyorsunuz yaa yerim sizi dedi.
-Ne yemesi büşra neyden bahsediyorsun sen manyak mısın?
-hiiççç dedi.Of yaa benim uykum var deyip başımı yine emir'in omzuna koydum ve uyumaya başladım.Emir gülüyordu.
-Neye gülüyorsunuz siz.
-Hiçç dedi emir gülmeye devam ederek.Bizimkilerde gülmeye başlamıştı Gözlerimi açtığımda emirin telefonu bizimkilerin elindeydi.
-Videoyu gösterdin dimi aptal diyerek emirden uzaklaştım. Ve gidip bizimkilerden emir 'in telefonunu aldım ve videoyu sildim.
-yaa niye siliyorsun neyse dosyalarda da var silinmemiştir.
-Bir daha birisine gösterirsen senin canını okurum.
-Yok yaa ne göstericem o rezil halini birisine gösterip senden soğumalarını istemem dedi gülerek.
-Hıı pislik dedim.Neyse yaa tuğçe ne zaman gelicek?Ben gidiyorum.
-Gelir şimdi bekle biraz dedi buğra.
-Tamam diyerek koltuğa oturdum.
Buğra bana bakarak:
-ee yakışıklımıymış arkadaşım geçen gün soruyordun.
-Bu şahısın senin arkadaşın olduğunu bilseydim sormaya bile tenezzül etmezdim.
-Niye ne varmış benim arkadaşımda şu kaslara bak be dedi.
-Kasları güzel ama ne biliyim dedim kendimi tutamayarak(ne demiştim ben böyle)
-ooo dedi buğra ve büşra.
-Ooo layın diye söylemedim. Ve ayrıca sizene bundan .
-En azından kağan denen itten daha yakışıklı ve adam gibi adam.
-Bak orası doğru dedim gülerek.
-yaa öylemi dedi emir.
-Evet öyle ama bu senden nefret ettiğim gerçeğini değiştirmez.
-Olabilir dedi.
-Evet olabilir. Neyse ben şu kıyafetlerimi alayımda sonra çıkarım.
-Nereye??
-kuzen ben artık eve gideyim ya.
-Bekle tuğçeyi sana anlatacakları varmış.
-Ben onu evde ararım.
-Iyi bekle ben seni eve bırakırım dedi emir.
-Olur vallaha diyerek tuğçenin odasından kıyafetlerimş aldım ve ayakkabılarımı giyindim.
-Vallaha çok güzel kombin yapmışsın pijamanın altına topuklu aykkabı.
-ya ne demezsin.
-Hadi bin de gidelim.
-Tamam diyerek arabaya bindim.Yol boyunca benimle dalga geçmeyide ihmal etmedi.Geldiğimizde
-Hoşçakal ufaklık bugün senin sayende eğlendiğim için teşekkür ederim.
-Oo çok naziksiniz bu hallerinize alışkın değiliz emir bey neyse bende çok teşekkür ederim bana o kağan pisliğini unutturup beni uzaylılardan koruduğun için dedim ve gülmeye başladık.
-Ve bide omuzun çok yumuşakmış kaslarına rağmen diyerek omuzuna yumruk attım.
-Görüşürüz ufaklık.
-Görüşürüz dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum.Sonra da arabadan inip eve doğru koştum.Bunu niye yaptım bilmiyorum ama içimden gelerek öptüğümü çok iyi biliyorum. Çok iyi bir arkadaş olabiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4DÖRTLÜK
Teen Fiction4 ayrı kişilik,4 ayrı beyin,4 ayrı düşünce ama önemli olan onların bir olması.Azra,Emir,Buğra ve Büşra'nın komik,eğlenceli bazen de üzücü hikayesine tanık olacaksınız.Okudukça sizde kendinizi onlardan birer parça gibi hissedeceksiniz