Bu bölümü güzeller güzeli okuyucum olan lanet_olsun_dostum a ithaf ediyorum.😚😚
Uzun bir aradan sonra mezuniyetimiz oluyor. Şu zamana kadar hayatımda fazla birşey değişmedi. Emir'o meşhur evlilik teklifi hala gündemde.Fazla abartsa da hala yüzüğü takıyorum.Yakında elinde çiçekle kapıya dayanacak diye korkuyorum.Ama yine de ona deliler gibi aşığım.Sabah heyecanlı bir şekilde kalktım.Buğra ile Emirden haberim yoktu. Büşra yanıma gelerek yatakta zıplamaya başladı."Yuhuu okul bitti"
"Vallaha he bitti"
"Kuaföre kaçta gideceğiz kuzum"
"12 gibi"
"Oo daha çok var"
"Güzel bir kahvaltı yapalım o zaman"
"Aynen sonra da kuaför'e gideriz"
"Gideriz gülüm diyerek yataktan kalktıktan sonra beraber aşağı indik."
Annemle yaşamaya başladığım için Fatma abla artık eve gelip yine aynı işleri yapıp gidiyordu.Hayatım şu aralar cidden çok iyi gidiyordu. Hayatımda tek eksik babamdı. Onunla da sık sık görüşüyorum. Kahvaltı yine ihtişamıyla göz alıyordu. Büşra bir yere ben bir yere geçerek yemeğe başladık ""Fatma abla ellerine sağlık yine döktürmüşsün."
"Afiyet olsun kuzucuklarım"
"Saol dedim gülerek"
"Kanka Tuğçe ne alemde?"
"O mu? O da Berk le sevgili. Hayatları iyi gidiyor.Görsen ilk buluşmalarında bile test çözdüler. İki inek bir araya gelmemeliydi."
"Kocaman bir kahkaha attı ve cidden mi? Ama o zaten Berkten başkasıyla yapmazdı. Ruh ikizi gibiler ne güzel"dedi
"Aynen kızım ne şanslıyım ben ya.En yakın arkadaşım la bir kuzenim diğer yakın arkadaşımla da öbür kuzenim çıkıyor"
"Ay düşündüm de bir kaç sene sonra,Emirle sen evlenmişsin. Bizde Bugrayla beraber nikah şahidiyiz"
"Vallaha ne güzel olurdu"
"Bu arada hayırlı olsun yavrucum" dedi Fatma abla.
"Ne için Fatma abla?"
"Evlilik teklifi almişsın"
"Sorma vallaha. Çok erken değil mi ya?"
"Kızım takma kafana sen.Sonuçta evlenmediniz ki!Yakında istemeye gelirler"dedi gülerek.
"Ahhahah gelir vallaha"
"Ona ne şüphe dedi gulerek salona giren annem"
"Kıyafetimi artık verecek misin annecim?"
"Kuaföre getireceğim."
"Ama anne çok merak ediyorum"
"Gidince görürsün bebeğim"
Bir saat kadar evde oyalandıktan sonra kuaföre gittik.Büşra saçını fön çektirip şık bir at kuyruğu toplattı. Bende saçımı dalga dalga yaptırıp, güzel bir topuz yaptırdım. Hafif bir makyaj yaptırdıktan sonra hazırdım. Annem bizi bıraktıktan sonra elbise mi almaya gitmişti.Gelince elindeki elbise poşetini hemen alıp açtım.
"Oha anne süper bu , nasıl bildin zevkimi?"
"Bilirim ben giyin bakayım."
"Tamam diyerek kuafördeki hazırlanma odalarından birine girip Büşra'nın yardımı ile giyindim elbiseyi. Cidden ama cidden super bir elbiseydi. İhtişamıyla göz kamaştırıyordu resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4DÖRTLÜK
Teen Fiction4 ayrı kişilik,4 ayrı beyin,4 ayrı düşünce ama önemli olan onların bir olması.Azra,Emir,Buğra ve Büşra'nın komik,eğlenceli bazen de üzücü hikayesine tanık olacaksınız.Okudukça sizde kendinizi onlardan birer parça gibi hissedeceksiniz