Arkadaşlar yeni bölümleri artık nadir yayınlayacağım. Çünkü okullar açılıyor ve teog nedeniyle yeni bölüm yapmayacağım taslakta tuttuğum bölümlerden yayınlayacağım.80 gün sonra daha sık görüşeceğiz. İyi okumalar❣❣❤❤❤❤
Okul çıkışı Büşrayı da alıp bizim eve gittik. Gittiğimiz gibi evi toplayıp hafif bir temizlik yaptık. Sonra cipsleri ve çerezleri bir tabağa koyduk sonra da mısır patlattık ve onları da cipslerin olduğu masaya koyduk. Rahat bir insan olduğum için pijamalarımla duracaktım ve de saçımı tepeden dağınık bir topuz yaptım. Kapının çalmasıyla kapıya doğru yöneldim.
-Hoşgeldiniz dedim buğrayla emire.
-Hoşbulduk kuzen.
-Hoşbulduk prenses.
-Ee bizi içeri almıyacak mısın?
-Hee unutmuşum dedim gülerek siz salona geçin ben geliyorum.diyerek odama gittim. Babam haftalardır eve uğramıyor annemse kafasına göre gidip geliyordu. Annemi aradım.
-Anne neredesin?
-Kuşum çok meşgulüm sonra konuşsak.
-Niye anne hep sonra hee niye.
-Kuzum sakin ol.
-Anne şimdi arkadaşlarım bizde haberin olsun sonra konuşalım ve ayrıca babam niye ortalıkta yok.
-Işleri var birtanem.
-Zaten sizin hep işiniz var ben neyim ki bu evde dedim ve kapattım. Son günlerde onlarla konuşma fırsatı bulamamıştım ama şimdi cidden neler karıştırdıklarını merak ediyordum. En son heralde bir kaç ay önce hep beraberdik.
-Aşkım neredesin diyen emirin ayak sesleri odama doğru geliyordu.
-Burdayım diyerek odadan çıktım.
-Hayırdır kiminle konuşuyordun bakayım.
-Hiçç dedim olanlardan onun haberi olsun istemiyordum.
-Sen de birşeyler var ama neyse hadi aşağı gel maç başlamak üzere.
-Tamam diyerek elinden tuttum ve aşağı indik. Maç çoktan başlamıştı bile.
****
-Hadi oğlum hadi pas ver yapabilirsin hadi koçum diye bağırıyordu emir.
-Fener lalalalaa fener laalala .goooooooooolllll sonunda be diyerek koltuktan sıçradım.
-Haaa siktir.
-Ne oldu canım ilk yarı gömdük sizi.dedim buğraya çakarken.
-Daha maç bitmedi ki dedi emir.
-Siz kim bizi şükrü saraçoğlunda yenmek kim? Kaç senedir olan geleneği yine bozmuyoruz dedim gülerek.
-O hiç belli olmaz dedi emir.
******
Son on dakika kala heyecan tavan yapmıştı. Berabere kalmıştık.
Son 9,son8,son5,son3 veee goooollllll.
-Aşkım bir dahaki sefere belki dedim emire bakıp gülerek.
-Off yaa nasıl attınız o golü.
-Sen onu bunu bırakta ee ne yaptırayım sana.
-Ne istersen onu.
-Hmm biraz düşüneyim listeyi sana gece atarım.
-Ne listesi ufaklık onun için anlaşmadık ki.
-Istek istektir dedim ve kolamdan bir yudum aldım. Telefonumun çalmasıyla irkildim. Arayan annemdi.
-Efendim.
-Kuzum bu akşam buğralara gitsen olmaz mı?
-Niye ki dur tahmin edeyim ikinizde bu akşam gelmeyeceksiniz dimi.
-Kuşum işimi zorlaştırma .
-Gerek yok anne ben tek kalmaya alışkınım benim için endişelenmeyin gerçi endişendiğinizi dahi düşünmüyorum ama.
-Neden böyle konuşuyorsun.
-Anne boşver diyerek kapattım. Kapatınca da ben sizin için neyim ki zaten dedim.
-Ne oldu aşkım.
-Hiç dedim gözlerim dolarak.
-Ne oldu kuzen?
-Kim o kanka?
-Hiç kimse konuşmak istemiyorum diyerek bağırdım ve odama çıktım.Emir peşimden gelmişti. Kapıyı sertçe kapattım. Emir kapıyı tıklayarak,
-Biraz konuşmak ister misin prenses?
-yalnız kalmaya ihtiyacım var dedim boğuk çıkan sesimle.
-Bence biraz konuşalım diyerek içeri girdi.
-Ne oldu?
-Hiç birşey sadece biraz canım sıkkın sinirlerim bozuldu o kadar.
-Ailenle mi ilgili?
-malesef.
-Anlatmak istersen dinlerim herzaman.
-Biliyorum diyerek sarıldım ona. Sinirden ağlıyordum.
-Ağlama kıyamam ben sana.
-Nasıl ağlamıyayım. Beni senden başka düşünen yok. Babam eve gelmez annem kafasına estikçe gelir ne biliyim günde akıllarına gelirse belki bir kere ararlar. Bide annem aramış ben gelmicem buğralara git diyor. Ama zaten alıştım onların yokluğuna ,evde tek kalmalara.
-Istersen ben kalırım yanında.
-Gerek yok sen eve git büşra kalır.
-Istersen buğralara gel bende orada olacağım.
-Bugün evde kalayım da yarın belki gelirim.
-Sen bilirsin prenses teklif var ısrar yok.
-Biliyor musun iyiki yanımdasın iyiki hayatımdasın.
-Biliyorum aynı şeyleride ben senin için diyorum.
-Yaa dedim şımarık bir halle.
-Hadi aşağı inelim de merak etmesinler.
-Tamam diyerek aşağı indik. Sonra büşrayla bende kalması için konuştuk.ve büşra kalmayı kabul etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4DÖRTLÜK
Teen Fiction4 ayrı kişilik,4 ayrı beyin,4 ayrı düşünce ama önemli olan onların bir olması.Azra,Emir,Buğra ve Büşra'nın komik,eğlenceli bazen de üzücü hikayesine tanık olacaksınız.Okudukça sizde kendinizi onlardan birer parça gibi hissedeceksiniz