S mojim bytovým maklérom sme sa rozlúčili. David u nás zostal a bola som oboznámená s tým, že na nejaký čas sa u nás rozhodol zostať. Poznám Am a viem, že ona to rozhodla zaňho. Láske nerozkážete, a presne preto som sa nad nimi len pousmiala. Večer spolu pozerali filmy a ja som zatiaľ vo svojej izbe hľadala vhodné ponuky, ktoré medzi časom pribudli na sieti. Zavše mi prišla roztomilá smska, vždy som sa usmievala, keď som si ju prečítala automaticky som si robila snímky obrazovky, aby som si ich v ,,horších" časoch mohla spätne prečítať a odohnala by som tak obavy alebo nevyslovenú samotu.
Dnešok nebol iný. Po večeri si hrdličky zarezervovali stôl v reštaurácii a víkend mali stráviť u Davida. Mne zostali slúchadlá, notebook a telefón, ktorý som používala ako mp3 prehrávač a prázdny byt s vínom a so zmrzlinou v mrazničke. Skôr ako som sa ponorila do kráľovstva inzerátov, umyla som riad, aby som sa na chvíľu zamestnala.
Keď boli naše riady spratané v tých správnych poličkách (preto v správnych, pretože David sa pokúšal pomôcť nám s riadmi, ale nevedel, kde sme mali čo uložené, a tak sa občas stalo, že sme našli lyžičky pri varechách, alebo taniere pri miskách), zaujala som svoje tradičné miesto na ľavej strane mojej postele. To je mimochodom, tá časť postele, na ktorej spal minulý víkend môj sexi realiťák. Oprela som sa o stenu a na kolená som si položila svoj notebook, zapla so ho a kým robil všetko, čo notebooky bežne robia, keď ich zapnete, kým sa na nich rozsvieti pracovná plocha, zapla som si na telefóne svoj obľúbený playlist a so slúchadlami v ušiach som sa začala prehrabovať v pracovných ponukách.
Na troch stránkach, ktoré som objavila a kontrolovala som ich každý deň, nepribudlo nič nové, a tak som so štipkou frustráciu hľadala ďalej. Nevzdávala so to. Hľadala som už vyše týždňa, bola som v tom za ten čas celkom zbehlá a odmietala som akúkoľvek pomoc. Chcela som všetko spraviť sama, ako veľké dospelé dievča. Bez pomoci.
Zrazu sa pesnička Ever Enough skončila v strede refrénu. Prerušila sa, cez slúchadlá som počula tiché ,,cink" a refrén pokračoval v plnej hlasitosti ako predtým. Pozrela som sa na obrazovku. Prišla mi správa od Mata. Odomkla som obrazovku na telefóne a začítala som sa do správy. Pre dnes som v práci skončil. Na víkend som voľný. Čo robíš?
Bez rozmyslu som mu začala odpisovať. Hľadám si prácu a bývanie. Uži si víkend :p A odoslala som.
Och, zlatko, vieš, že ti s tým pomôžem. Dokonca rád! ;) Ďakujem, nepoznáš nejaké drzé dievča, ktoré by malo záujem? :) Jeho odpoveď prišla takmer okamžite. Vedela som, o čo mu išlo, ale chvíľku som ho ponaťahovala.
To je síce milé, ale ja sa o nás s Am postarám :) Poznám jedno také dievča, ale to záujem nemá! ;) Začínala ma baviť táto naťahovačková hra. Bola som v nej dobrá. Už od čias strednej školy, kedy... vlastne nikedy.
Ale ja ti môžem pomôcť, pomôžem ti! Tak ja si prosím aj to. Vezmem si ju všetkými spôsobmi, vrrr! ;)
Ja už som dospelá, viem si nájsť, čo potrebujem :) Ale ona je teraz zaneprázdnená :D
Aj ja som dospelý a svoje dievča sa viem postarať! Postarám sa o teba, no ták... Ponúkal sa. Bol milý, že mi chcela nájsť bývanie a prácu, ale ja som to predsa zvládala. A tiež som sebe aj jemu chcela dokázať, že to zvládnem sama. Na celú doťahovačku zabudol a plnohodnotne sa venoval svojej funkcie ochranárskeho priateľa, ktorého som ale nepotrebovala tak ochranárskeho.
Nie!!! Aleeeee..... čo s načatým večerom? ;) Vyzvedala som. Podarilo sa mi odpútať ho od svojej večnej nápomocnoti a svojej chlapskej povinnosti.
Mám chuť si sadnúť k filmu s krásnym dievčaťom, otvoriť si fľašu vína a ráno jej spraviť raňajky ;) Klamala by som, keby som tvrdila, že mnou neprebehla vlna vzrušenia zmiešaná s nadšením. Jeho plány ma ohromovali. Bolo to veľmi milé.
YOU ARE READING
Ako správne zlepiť srdce II.
Teen FictionToto je príbeh pre všetkých, ktorí horia túžbou po tom, aby vedeli, čo sa stalo s Alex a s Viktorom ;) toto bude mať šťastný koniec ;) Sú ako šelmy, ktoré túžia po odmene, avšak nevedia, že tou jedinou odmenou sú si jeden pre druhého navzájom...