36. Alex - Z kaluže do blata, to znamená ešte ťažší odchod

144 13 0
                                    

Asi som urobila korunovanú somarinu. Viktor ušiel. Prekazila som im bitkársku lámačku. Zradila som Viktora. Ožvila som v Matovi zbytočnú nádej.

Som strašne blbá. Chudák, Mat. Chudák, Viktor.

Sama neviem, čo robím. Moja nepozná nič iné len zmätok a podľa toho aj koná. Robí blbosti. Ja robím blbosti. Bola som taká hlúpa.

Mst bol spolojný, že sa nenaplnil scenár z jeho nočných môr. Neprišiel o mňa. Aj keď v skutočnosti ma už stratil. Viktor... ten schytal asi najostrejšiu ranu. Nebola som na seba pyšná. Aj keby bol hocaký sviniar, nezaslúžil si to odo mňa. Sebecky som sa chcela vyhnúť rozbrojom a komplikáciám. No všetko som tak pokazila.

Jediné, čo som musela bolo učičíkať Mata, aby sa nezosypal z rozchodu, ale je to chlap, nemôže byť taká bábivka. Zvládne to. Tiež som však potrebovala učičíkať Viktora a opäť si získať jeho dôveru. Ak mi už neverí.

Mat mlčal. Cítil tiež to napätie? Šoféroval plynulo ako vždy. Mal vôbec aspoň tušenie, že sa niečo deje? Sedela som vedľa neho celá strnulá a nervózna. Občas sa na mň usmial, ale sústredil sa hlavne na cestu. Bol opatrný. Určite som ho oblafla hraným opätovaným úsmevom a nič si nevšimol. Alebo všimol, ale nič nepovedal.

Nemala som pocit, že si musím vyberať. Bola som si sebou istá. Vedela som, kde sa vidím v budúcnosti. Nemohla by ma predsa vykoľajiť ani jediná sekunda stretnutia či pohľadu. Mať ho plnú hlavu, zabudnúť a zas sa ísť zblázniť kvôli tej jedinej sekunde, ktorá v okamihu zrútila moju obranu. Nie! Alw už som to aspoň vedela celkom presne.

Chýbalo mi však odhodlanie. Guráž. Odvaha. Bola som len slamená bábika bez sily, bez rozumu, bez citu. Len kôpka ničoho uprostred poľa beznádeje. Bezkrídly motýľ. Nič.

Mat bol príjemný, milý a opatrný. Viktor takým jeho protipólom. Zatiaľčo Mat sa snažil dať mi priestor, Viktor by tlačil a prosil si pozornosť. Zatiaľčo Mat sa usiloval nič nesiliť a mať krásny pomalý večer, Viktor by za jediný večer stihol toľko, čo Mat za celý týždeň. Zatiaľčo Mat ďalej šoféroval, Viktor by to už dávno odstavil na krajnici, aby ma mohol bozkávať a aby zo mňa dostal všetko.

,,Mat?" Keď nie teraz, tak nikdy.

,,Mm, áno??" odvetil pohotovo. Akoby zo mňa začalo opadávať odhodlanie čím dlhšie som čakala. Dúfam, že už aspoň tušil, čo sa stane, aby bol trošku pripravený. Keby začal zúriť, mala by som zo seba ten najhorší pocit na svete. Akoby už aj bez toho nebol ten pocit dosť nepríjemný.

🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦

Čaudy, trblietky😘

Viem, že včera časť nebola, prepáčte, bola som v robote :)
Alex niečo chystá vy šikulky určite viete čo, ale na to sa pozrieme z iného uhla ;)) aj to už viete ;))

No čo?? Budete sa viac tešiť, keď Alex naberie tú odvahu a urobí, čo musí??? Otázne je len či jej Viktor dovolí mať pokoj alebo sa jej boj eštelen začne??

Krásne prázdniny😉
LY, Rony 💕🐦

Ako správne zlepiť srdce II.Where stories live. Discover now