Mektup

2K 88 77
                                    

James en azından o sabah sakince uyanmayı umuyordu ama onu uyandıran Lily'nin bağırışları olmuştu. Deli gibi sinirli görünüyordu ve görünüşe bakılırsa yanında Sirius'u da almıştı (onu da uyandırmaktan çekinmemişti herhalde). "O KADAR APTALSIN Kİ" diye bağırdı, yüzü DE saçları kadar kırmızıydı. Sirius onu sakinleştirmek istercesine omzundan tuttu. Lily derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştı, bunun için büyük bir efor sarfediyormuş gibi duruyordu "Pekala, daha fazla konuşmayacağım" yutkundu "yoksa ikimizin de kalbi kırılacak." dedi ve James'in kucağına bir kağıt parçası fırlatıp odadan haşimle çıktı. Daha henüz uyanamayış olan James gözlerini ovuşturup kağıdı eline aldı. Biraz inceledikten sonra farketti ki bu Severus'un mektubuydu. Parçalarcasına mektubu açtı, aceleyle yazılmıştı ve zar zor okunuyordu.

Sevgili Lily,
Yazacak çok şey yok, son ölüm yiyen toplantısı bizim evde yapıldı. Birkaç aileye baskın yapılacağını duydum ve içlerinde Evans adını da duydum. Her neredeyseniz oradan gidin.
-severus

James gözlerini tekrar ovuşturup kağıdı yatağa fırlattı. Fırsattan istifade kağıdı inceleyen Sirius'u yalnız bırakıp aşağı Lily'nin yanına indi.
Onun karşısındaki koltuğa oturdu, ne dese işe yaramazdı, evet belki Lily mektubu okusa da birşey değişmeyecekti ama bu Lily'nin sakinleşmesini sağlamazdı. Severus'un Lily'ye olan takıntısını bilmesine rağmen iki ölüm yiyenin çocuğundan böyle bir uyarı beklemezdi; herkesten beklerdi ama ondan beklemezdi.
"Lily, bilmiyordum." dedi yeni uyanmış olmanın verdiği kısık sesle. Lily ona baktı ama birşey demedi. Aslında daha fazla konuşmaması gerektiğini bilmesine rağmen "Lily bu Severus, böyle bir mektup olacağını sen de bilmiyordun. Ayrıca baskın sen mektubu aldıktan hemen sonra yapıldı, açsan da bir işe yaramazdı." dedi James. Lily hemen ona döndü "Buradaki mesele bu mektubun bizi kurtarıp kurtarmamış olması değil. O kadar önyargılısın ki!" kendi saçlarını çekiştirdi "Seni anlayamıyorum!" Lily ayağa kalkıp gitmeye yeltendi ama gidecek biryer bulamayınca geri oturdu. James susması gerektiğini ve Lily'nin haklı olduğunu biliyordu, sadece yerinde oturmayı seçti ve nedenini kendisi de bilmese de içini Severus'a karşı büyük bir öfke kapladı.

Lily odasına çıktı, onu terleten saçlarını tepede topladı ve hışımla bir kağıt kalem çıkardı. Severus'a olan biten herşeyi anlatan bir mektup yazdı, hemen baykuşuna verdi ve kendini yatağına attı.

Ahahahakshwkajşwwhhahs

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Harry Potter ÇAPULCULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin