Final Maçı

4.2K 276 70
                                    

Lily yatakhaneye girdi, zaten sadece bir iki kişi yatmıştı, yavaşça Amelia'nın yanına gitti ve omzunu dürtüp uyandırdı "Bir dakika gelebilir misin?" kız oflanarak kalktı ve dışarı çıktılar.
James'i gördüğü an eli saçlarına gitti, James de refleks olarak elini kendi saçlarına götürdü. Lily ikisini inceliyordu, sonunda James kutuyu çıkardı ve sırıttı "Sağol."
Kız, James'e doğru eğildi "Beni seviyor musun?" dedi sorgularcasına. James bir adım geri attı "Hayır." dedi gülümseyerek. Kız "Nasıl, o çikolataları başkasına mı yedirdiniz?" dedi kaşlarını çatarak. James kahverengi dilini çıkardı. Kız gözlerini büyüttü "Tamam, tamam!" dedi ve James dilini içeri soktu.

Lily sırıttı "Jones gerçekten özür dilerim, lafımı geri alıyorum. O kadar da iyi iksir yapmıyor muşsun." dedi ve güldü. Amelia'nın yüzündeyse ciddi bir ifade vardı "Hayır, kutuyu James'e göndermeden önce başkasına da içirdim, onda işe yaradı!" dedi düşünceli bir şekilde. Lily öne atıldı "Başkasına da mı içirdin ?!" James onu geriye ittirdi "Peki niye bende işe yaramadı? Belki de çikolatanın içinde bozulmuştur?" dedi bir şeyleri tartarak. Amelia esnedi "Şimdi mutlu musunuz? Uykum var artık gidin." dedi ve içeri girdi.

James ve Lily konuşmadan aşağıya indiler. Çapulcular ve Emma gelmişti oraya oturdular. Sirius "Neredeydiniz?" dedi sorgulayıcı bir tavırla. James kutuyu çıkardı, Emma öne atılıp içindeki karta, boş çikolata kalıplarına bir de James'in çikolatalı ağzına baktı. Elini ağzına götürdü ve küçük bir nida koydu. Peter "Bunu cidden yaptı mı yani?" dedi tek kaşını kaldırarak. Lily kafasını evet anlamında salladı. James sırıttı "Sorun yok! O kızdan hala nefret ediyorum." diyince herkes ona döndü. Remus "Ne?" dedi kaşlarını çatarak. Lily gülümsedi "İkisiri daha önce başkasında da denemiş ve işe yaramış ama muhtemelen çikolatanın içinde fazla beklediği için böyle olmuştur." dedi ve daha fazla gülümsedi "Yüz ifadesini görmeniz gerekirdi."

Emma oturduğu yerde kıpraştı ve öne çıktı "Hayır yanlış anlıyorsunuz. Iksir çikolatadan falan etkilenmez." dedi. Sirius "O zaman bize başla bir açıklaman var mı?" dedi alayla. Emma ona baktı "Izin verirsen söyleyeceğim." dedi ve devam etti "Lily'nin derste birçok kişi gibi atladığı konu buydu. İksirin yapıldığı kişi, bir başkasını gerçekten seviyorsa onda işe yaramaz. Çoğu kişi de bu yanılgıya düşer ve sorunun iksirde olduğunu düşünür." Herkes Emma'ya bakıyordu. Peter "Yani..." diye başladı ama cümlesini bitiremedi. Lily'nin karnına koca bir yumru inmişti. Oradan hemen gitmek istiyordu. Karşısında oturan James'in ona baktığını gördü ve derin bir nefes alıp gözlerini başka bir yere çevirdi.

Uzun sessizliğin ardından Sirius patladı "Hadi ama bilmiyormuş gibi yapmayın hepiniz biliyorsunuz! James Lily'ye aşık olduğu için böyle oldu!" dedi ve arkasına yaslandı. Sanki birisinin böyle bağırarak söylemesi daha etkili olmuştu, Lily'nin karnına ikinci ve daha büyük bir yumru indi. Hayatı boyunca böyle kızardığını hissetmiyordu. "Ben... Yatmaya gidiyorum." dedi beceriksizce ve hemen yatakhaneye çıktı.

Saat 11 olmuştu. Kendini hemen yatağına attı. Böyle bir olay... Neden onu bu kadar çok etkilemişti? Karnındaki büyük yumru ağırlık yapmaya devam ediyordu. Derin bir nefes aldı, James böyle olacağını tahmin etmiş olmalıydı. O yüzden hiç tereddüt etmeden tüm çikolataları yemişti. Sola döndü ve gözlerini kapatıp uyumaya çalıştı.

* * * *

Bu gün Quidditch finali yapılacaktı. Gryffindor ve Slytherin öğrencilerinin bu aralar konuştuğu tek konu buydu zaten. James ve Sirius haftanın dört günü antrenmana gidiyordu. Remus, Peter, Lily ve Emma Quidditch sahasına doğru yürüyorlardı. Ortalardan bir yer seçtiler ve maçın başlamasını beklediler.
Bir kaç dakika sonra Madam Hooch geldi ve hakemlerin el sıkışmasını söyledi. James yavaş adımlarla öne çıktı ve ondan iki yaş büyük olan Slytherin kaptanına baktı. Sertçe el sıkıştılar ve yerlerine geri döndüler. Tam hepsi süpürgelerinin üzerinde yerlerini almışlardı ki birden yağmur başladı. Martları yağan yağmurları bilirsiniz, hiç durmayacak gibi yağıyordu. Buna aldırmayarak, tüm oyuncular ayaklarını yere vurdu ve havalandılar.

Harry Potter ÇAPULCULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin