Lily'nin omzu bir iki gün içinde iyileşmişti , James'in kolu ve bacağı da öyle . Artık Quidditch antrenmanlarına katılabiliyordu , kaptanları olmadan çalışmak takım için de biraz zordu .
Emma'ysa bir haftadır hastane kanadındaydı . Madam Pomferey bir hafta daha kalırsa normale döneceğini söylüyordu . Çapulcular ve Lily de her gün onu ziyarete gidiyordu . Lily sürekli ziyaret saatlerini çapulculardan uzak bir saat yapmaya çalışıyordu ama onlar da tam aksine Lily'yle beraber gitmek istiyordu .
Ayrıca , tüm okul , Lily'yi boş yakaladıkları her fırsatta , bu olayların nasıl olduğunu soruyordu . Lily'yse Emma'yla ikisinin şamaracı söğüte fazla yaklaştıklarını söyleyip hemen oradan gidiyordu .
Dere kenarında ağaca yaslanmış kitap okuyordu . Tılsımla ilgili bir kitaptı , Emma olmadan çok sıkılıyordu . Yapabildiği tek şey kitap okumak ve ayaklarını dereye sokmaktı . O sırada Remus tereddütle yanına oturdu . Lily ona baktı , gözlerinin altındaki morluk yok olmuştu . "Selam." dedi , "Selam ." diye karşılık verdi Lily . O olaydan sonra hiç konuşmamışlardı . Remus ona döndü "Benden korkuyor musun ?" dedi , Lily "Neden böyle bir şey yapayım ?" dedi ve güldü . "En iyi arkadaşını ve seni yaraladım , lanet olası bir kurtadamım ve onlar olmazsa insanları öldürebileceğim için James , Sirius ve Peter'ın korumasına ihtiyacım var ." dedi Remus bariz bir şeyi söylüyormuşçasına . Lily de ona döndü "Peki bunların hepsi senin suçun mu ?" dedi kaşlarını kaldırarak , Remus ağzını açacak oldu ama Lily buna izin vermeden "Hayır ." dedi "Sen hala , eski yakın arkadaşım Remus'sun . Hatta daha da iyisisin , senin yerinde eğer başkası olsaydı böyle davranmazdı , sen muhteşemsin ." Remus çimenleri çok ilginç bulmuş gibiydi "Yani hala arkadaşız ." dedi . Lily artık bıkkın bir sesle "Tabii ki ." dedi . Remus hızla ona sarıldı ve "Görüşürüz." deyip gitti . Lily gülümsedi .
Böyle iyi birinin , bu tür zor durumlara sokulması haksızlıktı . Lily istemeden ona acıdı . Kendisi asla kurtadam olmak istemezdi . Remus'sa buna rağmen o saf kişiliğini koruyordu .
O günkü dersler bitmiş olduğu için , Lily akşama kadar orada oturmayı planlıyordu , yanına 6 kitap almıştı . Aradan bir saat geçmişti ki , bu sefer yanına James geldi . Ona dönüp "Ne istiyorsun ?" dedi . James yüzünü darılmış gibi yaparak "Sadece konuşmaya geldim ." dedi . Lily elindeki kitabı havaya kaldırarak "Bunu görmüyo musun ?" diye cevap verdi . James tamamen ona dönerek "Şu kurtadam meselesi hakkında ." dedi kısık bir sesle . Lily kitabını kapattı "Pekala Potter ." dedi ve o da James'e döndü . James "Bunu hiçkimseye söylemedin değil mi ?" dedi , Lily "Tabiiki de hayır ! Soranlara , bunları yapanın şamaracı söğüt olduğunu söyledim . Sanırım tüm okul , artık o ağaçtan fazlasıyla korkuyor . James sırıttı "Iyi yapmışsın ." dedi "Bunu sizin de öğrenmemeniz gerekiyordu ancak - biliyosun işte . Bunu bilen bir de profesör Dumbledore ve Madam Pomferey var . Zavallı sümsükus da çabalıyor işte ." yine sırıttı . "Ve yanlış bir şey yapmamanız için size herşeyi açıklamam gerek , istersen Emma'ya sen anlatırsın ." dedi .
Lily başını salladı ve James devam etti "Bunu 1. Sınıfın ortalarından beri biliyoruz , Remus ısırıldığında 5 yaşındaymış ." Lily yüzünü buruşturdu "Ve ayrıca yasadışı animagusuz , kendimiz öğrendik ." diye ekledi James . Lily şaşırmıştı , kendi kendilerine animagus olmayı öğrenmiş olmaları olağandışıydı . Gerçekten muhteşem bir arkadaşlıkları vardı . "Yani birinin animagus olduğumuzu öğrenmesi kötü olur ." diye devam etti James "İşte gördüğün gibi , her dolunay bunlar oluyor . Şimdi bu konu bittiğine göre - benle çıkmaya ne dersin ?" dedi . Lily kaşlarını çatıp "Sen tam bir aptalsın !" dedi ve elindeki kitapla onun omzuna vurdu . James gülüyordu "Tamam , tamam sadece şaka yapıyordum ." dedi . "Lily , hadi , lütfen tekrar saçıma şu şeyi yapar mısın ?" Lily ofladı "Yapmazsam gitmeyeceksin değil mi ?" dedi . James başını iki yana salladı ve kafasını Lily'nin kucağına koydu .
Lily için hava hoştu , bunu yapmak gerçekten hoşuna gidiyordu . Saçları acaba nasıl hep bu kadar yumuşak olabiliyor diye düşündü . Eliyle daireler çiziyordu . James de gözlerini kapamıştı , acaba uyuyor mu diye düşündü ama saat daha erkendi . Lily bunu en az yarım saat daha sürdürdü , dediğim gibi bu hoşuna gidiyordu . Onun da iyice uykusu gelmişti ki yanlarına siyah bir köpek geldi . Lily en başta Hogwarts'ta köpek olup olmadığını düşündü ama sonra onun Sirius olduğunu hatırladı "Sen de mi istiyorsun Black ?" dedi köpeğe bakarak . James gözlerini açıp Sirius'u gördü , en başta bu güzel anı bozduğu için ona kızacaktı ama sonra tekrar gözlerini kapattı ve yüzü Lily'ye dönük kalacak şekilde döndü . Hafifçe gözlerini araladı , kızın yeşil gözleri köpeği inceliyordu . Sirius az önceki soruya kafasını sallayarak cevap verdiğinde , Lily yüzünde alaycı bir gülümsemeyle yavaşça köpeği okşamaya başladı . James bunu hesabını tabii Sirius'a soracaktı ama sadece Lily'nin bu kadar yakınında bu kadar uzun süre durmak bile güzel bir duyguydu .
Biraz kısa bi bölümdü ama olaylar karışsın istemedim :D