"Nesi var bunun?"

4.1K 257 51
                                    

Emma "James daha yeni haber verdiği için!" dedi ve James'e kötü bir bakış attı, James omzunu silkti. Lily güldü "Sorun değil, zaten tüm bunlardan utanıyorum, bilmeseniz bile olurdu." dedi. Sirius "Asıl utanması gereken kuzenim!" diye bağırdı. Lily kaşlarını çatıp "Aslında... Onu ilk ben ittim." dedi düşünceli bir şekilde. Remus kafasını kaşıdı "Olayı tam anlatsana."

Lily "Astronomi kulesinden aşağı iniyordum, sonra karşıma çıkıp laf attı, ben de yolumdan çekilmeyince onu ittim, o da fazla sinirlendi ve beni itti." dedi ve diğerlerine baktı. Peter "Sonuçta bacağını kıracak şekilde itmedin ya!" dedi, Lily yüzünü buruşturdu "Sınava bir hafta kala böyle birşey yaşadığıma inanamıyorum. Neyse, zaten yarın buradan çıkacağım." dedi. Peter saatine baktı "Bizim derse gitmemiz gerek." dedi diğerlerine bakarak ve Lily'ye el sallayıp gittiler.

Lily gözlerini ovuşturdu ve yanındaki kitabı alıp okumaya devam etti. Birkaç sayfa okumuştu ki kapıdan içeri Severus girdi. Koşarak hemen Lily'nin yanına oturdu.

"Black'ler ortak salonda konuşurken duydum. Seni merdivenden yuvarlamış!" dedi. Lily eliyle alnına vurdu "Bu da yetmezmiş gibi herkese anlatıp beni aşağılık duruma düşürüyor değil mi?" dedi bıkkın bir şekilde. Severus "Pek sayılmaz." dedi başka bir şey bulamayarak, sonra Lily'nin ayağına baktı "Acıyor mu?" dedi. Lily kafasını iki yana salladı "Çok değil, yarın iyileşeceğim." dedi, Severus gülümsedi "Onunla konuşacağım." dedi.

Lily, Severus'un da başına birşeyler gelebileceğini düşündü, Black'le konuşmak pek de iyi bir fikir değildi "Şey, buna gerek yok." dedi. Severus ona baktı ve birşey demedi, biraz daha orada kaldı ve derse gitmesi gerektiğini söyleyip gitti. Severus'un gelmiş olması Lily'yi mutlu etmişti, hala onu önemsiyordu.

* * * *

James yerinde zıpladı "Patiayak!" dedi heyecanla "Patiayak!" Sirius ona döndü, James parmağıyla bir sütunun arkasını işaret etti, siyah kabarık saçlar herşeyi açıklıyordu. James asasını çıkarmıştı ki Sirius onu durdurdu "Bırak bu işi kuzenler halletsin." dedi ve kendi asasını çıkardı. James kaşlarını kaldırdı "Ama-" "Burada bekle James." dedi Sirius sertçe ve Bellatrix'in yanına gitti. James kaşlarını çattı "Öyle olsun!" dedi ve arkasındaki sütuna yaslandı. Remus ve Peter da aynı sütuna yaslandılar.

James çok uzak olmasa da konuşulanları duyamıyordu ama herşeyi net bir şekilde görebiliyordu. Sirius sakince konuşmaya başladı, James de aynı taktiği uygulardı, Bellatrix kahkaha attı ve bir şeyler söyledi. Başka birşey de beklemiyordu zaten. Sirius yavaşça bir adım öne çıktı ve tekrar bir şeyler dedi, Bellatrix'in gülümsemesi yüzünden silindi ve yanakları kızardı. Şimdi sırıtan kişi Sirius'tu, Bellatrix asasını salladı ve Sirius baş aşağı havaya kalktı, biraz bekledikten sonra Bellatrix asasını indirdi ve Sirius sertçe yere düştü, yüzünde sinirli bir ifade vardı.

Hiç zaman kaybetmeden asasını salladı ve Bellatrix'in asası havaya uçtu, bir kez daha salladı ve Bellatrix havaya uçup sertçe yere düştü. James kenarda duran Narcissa'yı görebiliyordu. Sirius bir şeyler daha dedi ama Narcissa "Accio asa!" diye bağırdı ve kardeşinin asasını yakalayıp ona attı. Bellatrix asasını tekrar salladı ve asanın ucundan bir yılan çıktı.

James daha fazla bekleyemezdi, oraya doğru koştu ve Bellatrix'i silahsızlandırdı. Narcissa'nın da orada olduğunu hatırladı ve "Expelliarmus!" diye bağırıp onu da silahsızlandırdı. Yılan toz olmuştu "Bana bak Black!" diye bağırdı, Sirius refleks olarak ona döndü, sonra Bellatrix'e hitap ettiğini anladı. James bağırmaya devam etti "Bir daha ona bir şey yapmayacaksın, anlıyor musun?"

Bellatrix yerden destek alarak ayağa kalktı "Yoksa ne olur? Beni silahsızlandırır mısın?" dedi alayla ve kahkaha attı. James asasını salladı ve Bellatrix ayağında bir kelepçe varmış gibi havada asılı durdu. James güldü ve Sirius'u da alıp gitti. Bellatrix'in sesi duyuldu "Potter! Indir beni buradan!" Sirius arkasını dönüp dilini çıkardı ve gülerek oradan uzaklaştılar.

Lily kollarını sıvadı "Evet iyiyim Sev!" dedi artık bıkkın bir şekilde "Emin misin? Bence bir gün daha-" Lily Severus'un sözünü kesti "Evet!" diye bağırdı sonunda. Severus kızardı "Özür dilerim." dedi. Biraz daha yürüdüler "Seni Potter mı götürdü oraya?" dedi pek de soru soruyormuş gibi olmayan bir ses tonuyla. Lily ona döndü "Nereden biliyorsun?"

Severus "Herkes bunu konuşuyor," dedi "yaptığı herşeyi ün salmak için yapıyor görmüyor musun?"

Lily'nin gözleri yerinden çıkacak gibi oldu "Severus sen kafayı mı yedin?! O olmasaydı durumum çok daha kötü olabilirdi!" dedi tükürürcesine. Severus kafasını salladı "Haklısın." dedi ve sadece kendisinin duyabileceği birşekilde "Kahramanımız!" diye fısıldadı.

Lily Gryffindor masasına gidip Emma'yı buldu. Sessizce yanına oturdu ve Emma'ya baktı. Emma bir anda yerinden fırladı "Lily!" biraz korkmuş görünüyordu ama hemen Lily'ye sımsıkı sarıldı, gülerek "Yavaş ol." dedi ve ayrıldılar. "Iyisin değil mi?" dedi Emma, Lily kafasını evet anlamında salladı. O sırada çapulcular yanına geldi, James yine Lily'nin bacağına baktı "İyileştiğine sevindim." dedi ve gülümsedi. Lily de ona gülümsedi. Remus beklenmedik bir şekilde Lily'ye sarıldı. Geri çekilip "Ona haddini bildirdiler." dedi James ve Sirius'u kafasıyla işaret ederek.

Lily "Ne?" ded kaşlarını kaldırarak "Bunu cidden yaptınız mı?"

Sirius "Eğitilmeye ihtiyacı olan bir kuzenim var." dedi, hepsi güldüler.

Mayıs ayının başladındalardı, hava artık ılık denebilecek düzeye gelmişti. SBD'lereyse 2 gün kalmıştı, çoğu 5. Sınıf stresden hastalanmaya başlamıştı. Emma ve Remus ortak salonda oturmuş ders çalışıyordu, çapulcuların geri kalanıysa öbür tarafta oturuyordu. Kapı bir anda sertçe açıldı ve içinden mosmor birşekilde Lily çıktı. Yüzünden nefret okunuyordu. Hiçbirine bakmadan yatakhaneye doğru yöneldi. Aralarından Emma cesaret edip "Lily?" dedi. Lily sertçe ona döndü. Emma boğazını temizleyip "Şuraya otursana." dedi. Lily önce umursadı ama sonra sırtını kamburlaştırıp yanlarına geldi. Çapulcular pür dikkat onları izliyordu. Emma "Anlat." dedi sadece. Lily saçlarını kaşıdı, birine anlatması gerekiyordu. Bir anda tükürür gibi bir sesle "Severus, kavga ettik! O öyle şeyler söyleyince ben de sinirlendim tabii, ne zannediyor?!" diye bağırdı. James, Emma'nın birşey demesine izin vermeden "Sümsükus haddini aşıyo-" dedi ancak Lily hiddetle bağırmaya başladı "Anlamıyorsun Potter! Hiçbirşeyden anladığın yok! Olayları sürekli kolay halledilebilecekmiş gibi görüyorsun ama değil!" James "Ne?" dedi kısık bir sesle ve Lily hışımla kalkıp yatakhaneye gitti.

James "Nesi var bunun?" dedi kaşlarını çatarak. Emma "Konuşmasına izin veremezdin değil mi?" dedi sinirli bir şekilde, James cevap vermedi. Sirius "Çatalak, bence senin hakkında kavga etmişler." dedi ve James'e baktı. James bakışlarını ondan kaçırıp yutkundu.

Arkadaşlar bundan bir yada iki sonraki bölümü sınav bölümü yapıcam, yani zümrüdüanka yoldaşlığında'ki Snape'in anısını kopyala yapıştır yapçam :D tabi kendim de bişeyler ekleyerek :3 yine oy ve yorumlarınızı bekliyorum :D

Harry Potter ÇAPULCULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin