Quidditch Kazası

5.1K 267 16
                                    

En önde James arkada Gryffindor Quidditch takımı yağmurun altında sırılsıklam ilerliyordu . Daha ana binadan yeni çıkmışları ama yağmur bardaktan boşalırcasınaydı . Yolda ilerlerken Sirius arkadan James'in yanına gelip "Hey Sümsükus!" diye Snape'e seslendi . Karaltı onlara döndü ve yaklaştı artık daha net görünüyordu . James "N'aber ?" dedi rahat bir tavırla . Çocuk asasını çıkardı ve "Expelliarmus" diye fısıldadı . James uçan asasını hemen havada yakaladı . Bu pek de kolay bir şey değildi . Sirius daha yüksek bir sesle "Expelliarmus ." dedi ve bu sefer Snape'in asası havaya uçtu . Yerler çamur içindeydi ve asa görünmüyordu James "Asanı bulmada iyi eğlenceler ." dedi ve ilerlediler . Takım , onları onaylamayan bakışlarla izliyordu .

Antrenmanda alıştırma için pike yapıyorlardı , bu maçlarda işe yarayan bir taktikti . Özellikle arayıcılar için . Aradan yarım saat geçmişti ki James sahada Snape'i gördü . Hemen süpürgesiyle yanına indi "Burada ne arıyorsun ?" dedi ciddi bir sesle . "Antrenmanı izlemeye gelmiştim ." "Bana bak Sümsükus," dedi James "Eğer taktiklerimizi kendi takımına yetiştirmeyi planlıyorsan -" Snape asasını kaldırdı James bıkkınlıkla "Yeter." dedi ve asasını sallayıp Snape'in ağzından sümüklü böcekler bolalmasını sağladı . Snape sadece onu göğsünden ittirdi ve James süpürgesini eline alamadan izleyici koltuklarından metrelere aşağı düştü .

Gözlerini hastane kanadında açtı . Çapulcuların kafaları gözlerinin dibinde duruyordu . Peter "Hey uyandı !" diye bağırdı . Madam Pomferey parmağını ağzına götürüp susmalarını işaret etti . James zorlukla doğrulmaya çalıştı ama kemikleri sızlıyordu ."Ne oldu bana ?" dedi Sirius "Sümsükus-" diyordu ki James atladı "Orayı biliyorum patiayak . Sonra ne oldu ?" Remus biraz daha yaklaşıp "Sahaya düştün . Kimse de koruma büyüsü yapamadı , bir bacağın ve bir kolun kırılmış . Ayrıca "eliyle James'in boynuna dokundu "Şurası da ezilmiş . İyileşmen üç hafta alacak . Çok şanslı olduğunu söylüyorlar ." dedi . James olayı sindirdikten sonra yanında ayakkabılarını giyen Snape'e baktı "Sen ! Sen !" yanında duran asasını eline alıp ona doğrulttu . Snape ellerini kaldırıp "Potter böyle olsun istememiştim , gerçekten üzgünüm . Iki ay cezaya kaldım ." dedi ve geri çekildi . James yerinde tepinip "Daha fazlasını hak ediyorsun !" diye böğürdü ve asasını döndürünce çocuğun dizi kanamaya başladı . Hemen yere düşüp "Ne yapıyorsun ?!" diye bağırdı o sırada Madam Pomferey geldi ve James'in gözleri tekrar karardı .

Gözlerini bu sefer ortak salonda açtı . Bir sürü kişi başında toplanmıştı . Uyandığını gördüklerinde Sirius "Hadi millet dağılın , onu rahatsız ediyorsunuz !" dedi ve öğrenciler isteksizce oradan uzaklaştı . Peter "Bir ay ceza aldın ." dedi . James küfretti . O sırada yanına Lily geldi . Onaylamaz bakışlarla bakıyordu , ciddi bir şekilde "Geçmiş olsun Potter ." dedi . James yine zorlukla yerinde doğrulup "Saol ." diye cevapladı . Biraz sessizlikten sonra "Eğer arkadaşın sümsükus-" diye devam etti ama yanına oturmuş olan Lily hemen ayağa kalkıp "Onun yaptığını da onaylamıyorum tabii ! Ama ondan özür bile dilemedin değil mi ? Sende o cesaret yok ! Ama o senden özür diledi !" diye böğürdü . Tüm salon onlara bakıyordu . James "Ilk o başlattı . Ilk o asasını çıkarttı ben bir şey yapmayacaktım , ama o bana ne yaptı bir baksana !" dedi sağlam eliyle kendini göstererek . Lily biraz düşündü "Acaba ona asasını çıkartacak ne yaptın ?!" dedi . James kaşlarını kaldırıp "Ne yani ? Yine suçlu ben miyim ? Hadi Lily arkadaşın olduğu için koruyorsun onu ." dedi . Lily kollarını göğsünde bağlayarak "Her zaman ona sataşırsın , her zaman ! Hem de ortada hiçbir şey yokken , sadece eğlence için . Senden nefret ediyorum !" dedi . Gözleri dolmuştu , onları izleyen tüm salona aldırmayarak hışımla dışarı çıktı .

Yolda yürüyordu . Zaten o Potter için neden üzülmüştü ki , o pisliğin tekiydi . Onun en yakın arkadaşına sataşıyor aynı zamanda ona yanaşmaya çalışıyordu . Ondan kesinlikle nefret ediyordu . Düşüncelerine dalmış olmalıydı ki küçük bir çocuğa çarptı . Ona dönüp "Önüne baksana !" diye bağırdı . Çocuk koşarak uzaklaştı .

Lily o sırada hastane kanadına geldiğini fark etti . Severus oradaydı , onu ziyaret etmeye karar verdi . Ona da kızacaktı elbette . Ama Severus her zaman onu sakinleştirirdi .

Harry Potter ÇAPULCULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin