Kostüm

4.1K 244 21
                                    

Severus "Nasıl yani ?" dedi , Lily ifadesini bozmamaya çalışarak "Yani , patronuslarımız aynı çıktı ." dedi . Severus düşündü "Bu bir şeyi değiştirmez ama , biliyorsun değil mi ?" Lily gözlerini kıstı "Evet Sev , biliyorum . Artık bu konuyu bıraksak ?" dedi ve önüne döndü , Severus ofladı . Bu durum hiç hoşuna gitmemişti .

Lily konuyu değiştirmeye çalışarak "Eee , sen hangi kostümü giyeceksin ?" dedi . Severus "Bilmiyorum . Belki de gelmem ." dedi . Lily yutkunup kafasını salladı "Anladım . Şey , derse geç kalmamalıyım ." dedi ve el sallayıp yukarı çıktı .

Neden soğuk davranıyordu ? Herhalde birileriyle kavga etmişleri . Lily sınıfa girdi ve Emma'yı bulup yanına oturdu . Saçları darmadağın olmuştu "Saçlarına ne oldu ?" dedi eliyle onları göstererek . Emma saçlarını elledi "Ah , dağılmış mı ? Az önce düştüm de ." dedi kaşlarını çatarak . Lily "Yere mi düştün ?" dedi , Emma kaşlarını kaldırdı "Evet ." dedi . Lily ağzını açtı ama o sırada profösör içeri girdi . Kafasını kitap yığınının üzerine koydu .

Alacakaranlıktı , rüzgar hala sertçe esiyordu ama mont giymeye gerek yoktu . Çoğu kişi yorucu günün sonunda , bahçede oturuyordu . Emma ayağa kalktı "Hadi gidelim , hava soğudu ." dedi ve elini Lily'ye uzattı . Lily ayağa kalktı "Bence de ." dedi ve öksürmeye başladı . Emma sırtına vurdu "Sen hasta mı oldun ?" diye sordu . Lily gülümsedi "Yok canım , sadece boğazım -" yine öksürmeye başladı . Kapıdan içeri girdiklerinde hala öksürüyordu .

Emma "Hadi seni hemen yatakhaneye götürelim , dinlenmen gerek ." dedi ve yürümeye koyuldular . O sırada arkalarından biri "Ne oluyor burada ?" dedi , James'di . Lily , şimdi olmaz diye geçirdi aklında ve tembelce ona baktı . Emma "Hiçbir şey ." dedi . Lily'nin , onlar geldiğinden beri tutmaya çalıştığı öksürü bir anda kendini ele verdi . James "Hasta mısın ?" dedi ona bakarak . Lily konuşamadığı için elini hayır anlamında iki yana salladı . Emma "Biraz dinlenmesi gerek." dedi .

Bir anda Lily'nin ayakları yerden havalandı ve dünya yana döndü "Neler olu-" diye ciyakladı ama karşısında James'in yüzünü görünce kaşlarını çattı . "Indir beni kucağından !" diye çığlık attı . James kahkaha attı "Eğer indirirsem daha iki adım atamadan yere yığılacaksın ." dedi ve yürümeye başladı , Emma'yla Remus kahkahalara boğulmuştu . Lily ikisine de kötü bir bakış attı .

James , Lily'yi kızlar yatakhanesinin önünde yere indirdi "Üzgünüm , oraya giremem ." Lily gözlerini ovuşturdu "Iyi geceler ." dedi soğuk bir şekilde ve yatakhaneye girip kendini yatağa attı .

Sabah Lily ve Emma büyük salona indiler . Emma , Remus'a baktı , yine tırnaklarını yiyordu . Emma yanına gitti "Yine dolunay mı ?" fazla yakınından gelen bu ses karşılığında Remus korkuyla irkilip Emma'ya baktı . Emma olduğunu anlayınca kalkan kaşları yavaşça indi ve gülümsedi , sonra yüzünü toparlayıp "Aa , şey evet ." dedi kederle . Emma "Seni koruyan arkadaşların varken niye bu kadar endişeleniyorsun ?" dedi sırıtarak . Lily masanın öbür ucuna oturmuş onları izliyordu . Remus kafasını Emma'ya çevirdi "Sevdiğim insanları yaralamak hoşuma gitmiyor ." dedi yavaşça . O sırada profösör Sprout'un sesi duyuldu "Gelebilir misin canım ?" dedi Lily'yi kastederek . Lily bir Remus'a bir de profösöre baktı . Remus'a "Aş bunları ." diye fısıldadı ve koşarak Profösörün yanına gitti . Remus oflayıp kafasını masanın üzerine koydu .

Koridor tamamen kalabalıktı , güneş sadece öğrencilerin kafalarına vurabiliyordu . Lily "Ee?" dedi . Emma başta anlamadı ama sonra gülümseyip "Artık ek bitki bilime ihtiyacım olmadığını söyledi ." dedi . Lily gülümsedi "Bu çok iyi ." Emma yanağını kaşıdı "Onu bırak , baloda ne kılığına gireceğiz ?" Lily "Bir fikrim yok . Bekle bir dakika- bir ruh emiciye ne dersin ?" dedi ve kahkahalara boğuldu .

* * * *

Lily açılmış paketin içindeki elbisesine baktı "Ben hala emin değilim ." dedi dudağını ısırarak . Emma siyah elbiseyi havaya kaldırıp inceledi "Annenler zaten tam olarak anlamamış ." dedi düşünceli bir şekilde "Yani , normalde olması gerekenden daha güzel olmuş ." dedi sırıtarak . Lily elbiseyi eline aldı "Umarım kimse ne kılığına girdiğim sormaz ." dedi ve yatakhaneye çıkıp denemeye karar verdi .

Askılı bir elbiseydi ama kollarının altından yırtık , ince , kanatı anımsatan kumaş parçaları çıkıyordu . Elbisenin boyu ayaklarına kadar uzanıyordu . Siyahtan başlayarak açık griye doğru gidiyordu , bir kapşonu vardı ama Lily onu kullanmamayı planlıyordu , tabii soğuktan donmazsa . Yüzüne de koyu bir makyaj yaptı mı , alın size kızıl saçlı sırıtan bir ruh emici !

Lily'ye bu fikir hala saçma geliyordu ama elbise hoşuna gitmişti , gerçekten . Bazı yerleri yırtıktı ve açık griyle gölgelendirmeler yapılmıştı . Ayrıca en azından ne olduğunu bildiği bir şeyin kılığına girmişti . Birisi ona ne olduğunu sorsa muhtemelen koşa koşa Emma'yı arardı .Annemler acaba bunu nasıl yaptırmıştır diye düşündü , Muggle kostüm dükkanında böyle birşey olduğunu düşünmüyordu . En azından tüm bu olaylarla karşılaşmak için iki haftası vardı .

Tekrar okul formasını giydi ve öğle yemeği için aşağıya indiler . Merdivenlerden yine öksürmeye başladı ama geçen günkü gibi değildi , arada sırada kısa süren öksürükleri vardı . Hastane kanadına gitme ihtiyacı hissetmiyordu .

Insanlar normalde hastalandığında yemek yemek istemezlerdi ama bu olay Lily'de tam tersine dönüyordu . Kıtlıktan çıkmışçasına yemek yerken Rawenclav masasındakilerin kostüm tartışmalarını dinliyordu . Zaten bu günlerde konuşulan tek konu buydu , çoğu kız hoşlandığı kişiyle takım olup "zorunlu" olarak baloya beraber gitmek için ne kılığına girdiklerini öğrenmeye çalışıyorlardı . Öğretmenlerin keskin ve net cevabından sonra Slytherin'lerin ölüm yiyen kılığına girme hayalleri de suya düşmüştü .
Lily sonuncu etini de yedikten sonra beraber derse gittiler .

Akşam tahmin ettikleri gibi çapulcular ortak salonda yoktu , yanlarına gitmeyi de hiç istemiyorlardı ; hele Lily bu durumdayken .

Kendilerini aritmansi dersine verdiler ve başka hiçbirşeyle uğraşmamaya çalıştılar , Lily sınavdan tam puan almaya kararlıydı .


-dikkat yine klişe lafım geliyor- umarım beğenirsiniz :D bu bölümü daha uzun tuttum ruh emici olayı da bi arkadaşımın fikri bence çok mantıksız olmadı :D oy ve yorumlarınızı bekliyorum :D

Harry Potter ÇAPULCULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin