Pazar

4.2K 248 32
                                    

Lily makyajını yeni temizlemişti , kendini hemen yatağına attı ve yorganını çekti . Bu gün yaşadıklarına inanamıyordu , Potter'la eğlenmişti . Nasıl olduğunu bilemiyordu , belki de kaymak birasını fazla kaçırmıştı . Kendi kendine gülümsedi , gerçekten çok güzel geçmişti . Ama Potter'a fazla yüz vermişti , -şimdi de kaşlarını çattı- yarın hemen eski haline dönmeliydi .

Yanında uyuyan Emma'ya baktı , onun da gecesi güzel geçmiş olmalıydı . Nedense Remus'la ikisini yan yana görmek Lily'yi sebepsizce mutlu ediyordu . Daha fazla düşünürse beyninin patlayacağını düşündüğünden gözlerini kapadı ve uyumaya çalıştı .

James ellerini saçlarına daldırdı "Yani - gerçekten - öpüştünüz mü ?" dedi kaşlarını kaldırarak . Sirius yayılarak oturduğu koltukta daha da yayılarak yatar pozisyona geçti "Evet ." sesi uykudan yeni uyanmış gibiydi "Muhteşemdi ." Remus güldü "Galiba hala kendinde değil , Çatalak . Onla konuşmak için yarını beklememiz gerek ." dedi alayla . Sirius dirseğiyle ona vurdu . Peter ayağa kalktı "Hadi artık uyuyalım ." dedi ve sürünürcesine yatakhaneye çıktılar .

* * * *

Lily önünü ilikledi yine esmeye başlamıştı . Severus ellerini öne uzattı "Arkadaş olduğumuzu sanıyordum ?" dedi savunmasızca "Birbirimizin en yakın arkadaşı olduğumuzu ?"
"Öyleyiz zaten , Sev , ama senin takıldığın bazı kişiler hiç hoşuma gitmiyor ! Kusura bakma ama Avery ve Mulciber'dan tiksiniyorum! Mulciber ha! Onda ne buluyorsun , Snape? Ürkütücü biri! Geçen gün Mary Macdonald'a ne yapmaya çalıştı , biliyor musun ?" dedi , Lily arksındaki sütuna yaslandı ve Severus'un yüzünü inceledi .
"Bir şey değildi o," dedi Snape . "Gülmek için yapılmış bir şey , o kadar-"
"Karanlık büyüydü ve eğer bunu komik buluyorsan -"
"Peki ya Potter ve arkadaşlarının çevirdiği işler ?" diye sordu Severus , yüzü mosmordu . Lily kaşlarını çattı "Potter'ın bununla ne ilgisi var ?"
"Geceleri gizlice dışarı çıkıyorlar . O Lupin'de bir gariplik var. Nereye gidiyor sürekli öyle ?"
"Hasta ." dedi Lily yalan uydurarak "Onun hasta olduğunu söylüyorlar -"
"Her dolunayda mı ?" dedi Severus .
Lily , Severus'un tahmininin doğru olduğunu biliyordu ama yüzünü toparladı "Senin teorini biliyorum. Niye onlara böyle taktın ki hem? Geceleri ne yaptıkları seni niye ilgilendiriyor ?" dedi , sesi istediğinden daha soğuk çıkmıştı .
Snape'in rengi gitti "Ben sadece sana onların herkesin sandığı kadar mükemmel olmadığını göstermeye çalışıyorum ."
Lily sesini alçalttı "Karanlık büyü kullanmıyorlar ama . Ayrıca nankörlük ediyorsun. Geçen gece olanları duydum. Şamaracı Söğüt'ün yanındaki o tünelden gizlice geçmeye çalışmışsın , orada ne varsa seni oradan James Potter kurtarmış -"
Severus kaskatı kesildi "Kurtarmış mı? Kurtarmış mı? Onun kahramanlık ettiğini mi sanıyorsun ? Kendi kellesini kurtarıyordu , arkadaşlarınınkini de! Yapmayacaksın -izin vermeyeceğim-"
"Izin mi vermeyeceksin ? Izin mi vermeyeceksin ?" Lily'nin gözleri kısıldı , yüzü sinirden mosmor olmuştu.
"Öyle demek istemedim - sadece senin alay konusu olmanı istemiyorum - senden hoşlanıyor , James Potter senden hoşlanıyor!" sözcükler Severus'un ağzından istemsizce çıkıyordu . "Ve o aslında... Herkes sanıyor ki... Büyük Quidditch kahramanı-"
"James Potter'ın kendini beğenmiş zorbanın teki olduğunu biliyorum," dedi Lily , Severus'un sözünü keserek "Bunu bana senin söylemen gerekmiyor. Ama Mulciber ve Avery'nin mizahtan anladığı şey resmen kötülük. Kötülük , Sev. Onlarla nasıl arkadaşlık edebiliyorsun, bilmiyorum."

Beraber şatonun içine girdiler , Lily Gryffindor ortak salonuna gitmek için ayrıldı. Çok büyük bir kavga etmemiş olmalarına rağmen, karnında koca bir yumru vardı ve ona ağırlık yapıyordu .
Aslında , Snape onu yerinde uyarmıştı. Potter'a fazla yüz veriyordu ve buna kesinlikle ileride pişman olacaktı. Daha önce yaşadıklarından ders çıkarması gerekirdi ama Lily, sanki tüm olanları unutmuş gibi Potter'a iyi biri gözüyle bakıyordu . Severus , en yakın arkadaşı olarak onu uyarmıştı ve Lily de onu terslemişti , tabii o da Mulciber ve Avery konusunda onu uyarmıştı, bu belki durumu eşitlerdi.

Hemen Emma'yı buldu ve yanına oturdu , Emma onu görünce okuduğu kitaptan başını kaldırıp "Nerelerdeydin sen ?" diye sordu yüksek sesle. Lily ceketini çıkardı "Severus'la." dedi , daha fazla açıklama yapmak istemiyordu. Emma başını salladı. Lily arkasına dönüp koltuğun üzerinden çapulculara baktı, her zamanki gibi sohbet ediyor ve şakalaşıyorlardı. Kafasını salladı ve önüne döndü, artık onunla uğraşmayacaktı.

Pazar günü , dere kenarında oturuyorlardı. Lily yine kitabını almıştı ve Emma da defterine birşeyler çiziyordu. O sırada Remus yanlarına geldi "Oturmamın sakıncası olmaz değil mi?" diye sordu , ikisi de kafalarını hayır anlamında salladılar ve Remus Emma'nın yanına oturdu.
"Yine bir dolaplar çeviriyorlar ama," dedi Lily'ye bakarak "bakmak istersen."
Lily kafasını kitaptan kaldırdı "Kimseyi ispiyonlayacak havamda değilim." dedi ve tekrar okumaya karar verdi. Fakat dikkati dağılıyordu , kapatıp yanına koydu ve onlara döndü. Bir anda Remus'un omzunun arkasında Amelia Jones'u gördü ve gözleri büyüdü. Kafasıyla Emma'ya işaret etti "Ben bunla biraz konuşacağım." Emma yüzünü buruşturdu "Kavga çıkarma ."
Lily "Niye kavga çıkartacak mışım?" dedi ellerini beline koyarak , Emma kaşlarını kaldırdı ve hızla başını sağa sola salladı. Lily gözlerini devirdi ve kızın yanına gitti.

Yanında Curley ikizleri vardı. Sakin ve güzel bir sesle konuşmaya çalışarak "Merhaba." dedi , üçü de ona baktı. "Jones, seninle biraz konuşabilir miyiz?" dedi yine güzel bir sesle konuşmaya dikkat ederek. Jones kalkmadı "Tabii."
Lily öksürdü "Özel." Kız arkadaşlarına bir şeyler deyip Lily'nin yanına geldi ve yürümeye başladılar. Lily olaya hemen girmemeyi düşünüyordu "Iksir dersin iyiymiş diye duydum." dedi sonunda. Kız gülümsedi "Ah, evet." Lily "Ben de iyiyimdir," diye devam etti "ama mümkün olduğunca bu yeteneğimi başka amaçlar için kullanmam."
Amelia düşündü "Başka amaçlar?" dedi sonunda soru sorarcasına. Hala yürüyorlardı , Lily "Biliyorsun, ben öğrenci başkanıyım ve okulda izin verilmeyen şeyler yapan öğrencileri uyarmak da görevim." dedi tane tane konuşarak. Kız "Evet, biliyorum." dedi. Lily gözlerini kırpıştırdı ve artık dayanamadığından konuya girdi "Geçen gün Potter için bir aşk iksiri hazırladığını duydum." dedi.

Kız, olayı yeni anlamışçasına gülümsedi ve kafasını salladı "Nereden öğrendin?" diye sordu dudağını yalayarak, Lily düşündü Emma'yı ele vermemeliydi "Ben tuvlaetteyken konuşuyordunuz." dedi. Kız gözlerini kısıp nefesini verdi "Bu durum senin işine yarar diye düşünmüştüm, Evans. Eğer Potter bana aşık olursa seni rahat bırakır, sen de artık onla uğraşmak zorunda kalmazsın. Ne de olsa ondan nefret ediyorsun değil mi? Yoksa-"
Lily, Jones'un sözünü kesti "Tabii ki de nefret ediyorum! Bunu sana sadece öğrenci başkanı olduğum için söyledim. Ve eğer, Potter o iksiri içerse seni profösöre söylerim." çözedi gözlerini kısarak.

Jones tek kaşını kaldırdı "Emin misin?" diye sordu. Lily sırtını dikleştirdi "Neyden emin miyim?" dedi yüzünü buruşturarak. Kız gülümsedi "James'den nefret ettiğinden."
Lily ağzını kocaman açtı "Tabiiki de! Bunu da nereden çıkardın?!" dedi bağırarak. Kız onu süzdü "Görüşürüz." dedi ve arkadaşlarının yanına gitti.

Lily hızlı hızlı nefes alıp veriyordu, sakin kalmaya çalıştı. Bu kızın piskopat olduğunu zaten biliyordu, ne bekliyordu ki ? 'Aa özür dilerim bir daha yapmam.' demesini mi?

Sonunda oturdukları ağaca geldi. Tam oturacaktı ki- Emma'yla Remus'a baktı. Emma'nın kolları Remus'un bıynundaydı, onunkiler de belinde. Öne geri sallanıyorlardı , öpüşüyorlardı . "Ne?" dedi sadece. Kendini dışarıdan görse gülerdi herhalde. Yutkundu ve etrafına bakındı "Peki... Şey -ben gidiyorum." dedi ana binayı işaret ederek.
Cevap gelmedi.
Yavaşça "Tamam." dedi ve temkinli adımlarla oradan uzaklaştı.

Vay canına! Şimdi de içini büyük bir tedirginlik kaplamıştı, Emma'yla Remus çıkarsa Lily yalnız kalırdı! Ayrıca sürekli öpüşmelerine dayanamazdı. Ne diyorum ben diye düşündü. Hiçbirşeyin değiştiği yoktu sadece kendi kendine paranoyaklaşıyordu. Sırıttı, artık çıkacak olmaları, sürekli iltifat içeren utangaç konuşmalar duymayacağı anlamına geliyordu.

Ortak salona gidip aritmansi ödevini kontrol etti. Yine bir yanlış bulamadı. O sırada çapulcular yanlarına geldi, Sirius öne çıkıp "Remus'u gördün mü?" diye sordu. Lily nedenini bilmediği bir sebepten dolayı gülümseyip "Hayır." dedi.

Umarım beğenirsiniz :D bu bölüm biraz ara bölüm gibi oldu bi arkadaşımdan baya fikir aldım bu sefer :D
Yine oy ve yorumlarınızı bekliyorum :D

Harry Potter ÇAPULCULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin