Boş Hogwarts

5.1K 269 65
                                    

Lily , öğle yemeğinde çorba içiyordu . Emma'ysa yanında tavuğunu çiğniyordu . Okuduğu kitaba dalmıştı ki o an aklına geldi . Bu gün James ona hiç bir şey söylememişti . Hiçbir şey ! Acaba sahaya , kafasının üzerine mi düşmüştü ? Bunu düşününce sırıttı . Sonra kendini toparladı ve ondan biraz daha uzakta oturan çapulculara baktı . James de , Sirius da ona bakmıyordu , garip diye düşündü , belki de kendini pek iyi hissetmiyordu . Ama bu konuya fazla takılmadı , böylesi onun için daha iyiydi ; James'siz bir hayat ... Düşününce biraz değişik hissetti , o her zaman dibindeydi .

O sırada saatin geç olduğunu fark etti , Emma'nın omzunu dürtüp başıyla kapıyı işaret etti . Bir sonraki derse geç kalmak istemiyordu .

Bu ders iksirdi , profesör Slughorn'un dersi . Muhtemelen Slug partisi için onu davet edecekti . Bu partileri sevmiyor değildi ama biraz gereksiz buluyordu . Bir de noel partisi düzenleyecekse ... Işte o an bitmişti , kimsenin ona beraber partiye gitmek için davet etmesini bekleyemezdi ve açıkçası , utanırdı .

* * *

Kestiği solucanların artıklarını atmak için çöpe doğru gidiyordu , o sırada Profesör'ün sesi duyuldu "Çocuklar bu ders bu kadardı , ödevinizi sakın unutmayın !" dedi ve sırıttı . Lily de Emma'nın arkasından tam sınıftan çıkıyordu ki omzunda bir el hissetti , profösör Slughorn'du . Ona döndü , yaşlı adam biraz çekingen bir tavırla "Noel gecesi bir parti düzenliyorum bayan Evans , gelmeniz beni çok mutlu eder." dedi . Lily gülümsedi "Tabii ki profesör , ama noele daha bir ay var ." dedi . Profösör gülümsedi ve heyecanla başını salladı "Biliyorum bayan Evans ama bu eşli bir parti olacak , herkesin kendine bir eş bulması uzun sürebilir diye düşündüm ." dedi ve tekrar gülümsedi . Lily , iç organlarının bir bina gibi çöktüğünü hissetti "Anladım , profesör ." dedi ve hızlı adımlarla sınıftan çıktı .

Bir şeyi bu kadar çok düşünürse olacağı buydu işte , kendini sakinleştirmeye çalıştı . En kötü baloya gitmezdi işte . Emma'nın yanına koştu ve olayları anlattı . "Acaba seni kim davet eder ..." dedi düşünceyle . Lily "Bilemiyorum , hiçbir fikrim yok !" dedi çaresizde , Emma haince sırıtıp "James de o partiye geliyor değil mi ?" dedi . Lily de "Evet , yine de - bana öyle bakma - o teklif etse bile kabul etmem ama , bu aralar sanki .... Bana dargın gibi ." dedi . Emma ona doğru eğildi "Dargın mı ?" "Bilemiyorum , benle konuşmaya çalışmadı bile , bu durumdan çok mutluyum tabii ama neden ki ?" dedi Lily kaşlarını kaldırarak . Emma biraz düşündü "Geçen gün ortak salonda sizi kavga ederken gördüm . Yani Severus bunu isteyerek yapmamış olabilir ama James çok kötü durumdaydı . Yani ... Bence o konuşmayı sonraya alabilirdin . Sana az bile tepki gösterdi ." dedi . Lily yürüdükleri koridoru inceliyordu "Sence o yüzden mi dersin ?" dedi . Kız başını salladı "Aynen ." Lily o anı hatırlamaya çalıştı . Evet ona biraz fazla kızmış olabilirdi ama ... Herkes bazen sinirlenebilirdi . Lily kimseyle böyle bir durumda olmak istemiyordu , küs olmak . Ama konu Potter'dan kurtulmak olunca ... işler değişiyordu . Onla barışmak için hiçbir şey yapmayacaktı , zaten Potter da iki gün sonra eski gıcık haline döner , Lily'ye bu konu hakkında kafa patlattığı zamanlara pişmanlık duymasını sağlardı . Emma'yla yürümeye devam etti .

Akşam yemeğindelerdi , çapulcular yemeklerini neredeyse bitirmişlerdi . James de düne göre daha iyi görünüyordu , Madam Pomferey tedaviyi olabildiğince hızlandırıyordu . Masada çıt yoktu , Remus "15 gün sonra dolunay var ." dedi bir anda . Hepsi ona döndü , Sirius "Sorun değil Aylak . Ama James ..." dedi . James hemen "O zamana kadar iyileşebilirim ." dedi , diğerlerinin inanmayan bakışları üzerine "Eminim ." diye ekledi . Remus "Hayır durumun daha da kötü olur James ." dedi ciddi bir tavırla . James ellerini sallayarak "Hayır gerçekten iyileşebileceğimi düşünüyorum ." dedi . Tekrar cevap alamayınca "Siz oradayken ben burada elim kolum bağlı duramam tamam mı ?" dedi daha yüksek bir sesle . Sirius "Peki sen bilirsin ." dedi . Söyleyeceği hiçbir şeyin onu fikrinden döndüremeyeceğini biliyordu .

Harry Potter ÇAPULCULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin