Lily'yle Emma kahvaltı yapıyorlardı , Emma'nın yanakları kırmızıydı , ama utançtan değil. Lily'yse sürekli tenis maçı izlercesine bir Emma'ya bir Remus'a bakıyordu. Nedense çapulcularla yanyana oturmuşlardı , Emma için buna katlanmak zorunda kalacaktı. Sirius Quidditch final maçı hakkında bir şeyler gevelerken Peter eğildi "Cidden mi öpüştüler?" dedi alayla. Lily de ona karşılık vererek sırıtıp kafasını evet anlamında salladı. Remus'un , Peter'a dirseğini geçirmesiyle bu olay da sonlandı.
James Sirius'u susturdu ve öne eğildi "Hey, Lily!" diye seslendi.
Lily ona döndü ve James devam etti "Geçen gün Jones'la konuştum." dedi. Lily gözlerini kıstı ama sonra eski haline döndü , sol gözünün seğirmesine aldırış etmeden James'i dinlemeye devam etti.
"Onla, yaptığı aşk iksiri hakkında konuşmuşsun, bu durumu neden seni bu kadar ilgilendiriyor?" dedi düşünceli bir şekilde. Lily gözlerini kırpıştırdı ve seğirmelerine bir son verdi. Böyle bir şey demesini beklemiyordu.
"Sana kaç kez söyleyeceğim Potter , ben öğrenci başkanıyım. Benim görevim bu! Eğer bana bu konuda böyle şeyler söylemeye devam edersen görevimi yerine getirmek zorunda kalacağım." dedi , yüzünün rengi gitmişti. James alayla "Peki." dedi ve önüne döndü. Lily sinirden köpürüyordu
"Bana bak Potter! Bu iksirden Remus'a yapılmış olsaydı da aynı şeyi yapardım," Emma'yla Remus aynı anda ona döndü "Artık yeter! O kızı profösör Mcgonagall'a söyleyeceğim." dedi ve hışımla ayağa kalktı.
Emma onu cübbesinin kolundan tutup durdurdu ve fısıldadı "Şey, o şu an Beauxbatons'da ziyarette." dedi Lily gözlerini kıstı ve çantasını alıp iksir sınıfına doğru yola koyuldu.
Onu koruması karşılığında James'in tepkisi bu muydu yani?! İstediği şeyi içmekte özgürdü tabii , eğer bu kadar çok istiyorsa neden hemen gidip Jones'la çıkmıyordu?! Profösör Mcgonagall okula geri döndüğü an ona söyleyecekti, bu kadar gün onları idare etmişti ama daha fazla dayanamazdı.
Sınıfın kapısını sertçe açtı, duvara çarpıp geri geldiği için arkasındaki öğrencilere çarptı. Lily onlara bakmadan en öndeki sıraya oturdu ve ödevini çıkardı. Bir iki dakika sonra Emma koşarak geldi ve yanına oturdu. Hiçbirşey söylemeden o da ödevini çıkardı, Lily'ye bir bakış attı ve tekrar önüne döndü.
O sırada profösör geldi, Lily yan gözle arka çaprazlarında oturan çapulcuları görebiliyordu. James'de hiç pişman olmuş bir hava yoktu. Olmasındı zaten!
Profösör "Bana aşk iksirini açıklayacak olan var mı? dedi ve Lily refleksle elini hemen kaldırdı. Profösör "Bayan Evans." dedi ve Lily konuşmaya başladı,
"Aşk iksiri en etkili iksirdir, adı üstünde içen kişiyi iksiri yapan kişiye aşık eder, kokusu insana en cazip gelen şeyler gibi kokar." dedi ve kendine ne gibi koktuğunu düşündü "Bana, parşömen , çam ağacı , portakal suyu ve," duraksadı , bu koku da neydi, çok tanıdıktı ama hala çıkaramamıştı. Kokuyu daha çok almak istercesine burnunu çekti. Bu... James'in saçına benziyordu. Ne? Ne?! Hayır James hemen arkasında oturuyordu bu koku ordan gelmiş olmalıydı. İstemsizce , orda olup olmadığını kontrol etmek istercesine James'e baktı ve fark ettiği anda hemen önüne döndü.
Profösör gülümseyerek "Sonuncusu nedir bayan Evans?" yaşadığı 'iç savaş' sonucu bir hayli komik görünmüş olmalıydı. Lily güldü, bir kaç kez "Hayır, hayır o ... Başka yok , başka bi' şeyle karıştırmışım." dedi. Tüm sınıfın anlamsız bakışlarının ardında hızla yerine oturdu.
Profösör gülümsedi ve başını salladı "Çok doğru bayan Evans, aşk iksiri çok tehlikelidir. Ancak, eğer gerçekten birini seviyorsanız iksir size etki etmez." dedi yavaşça "Bu gün sizden yapmanızı istediğim iksir bu! Sayfa 238 ,haydi bakalım!"
Profösör sırayla herkesin kazanına bakıyordu. Frank'inkine baktı ve kepçeyi daldırıp kokladı "Fena değil." dedi kederle ve Emma'nınkine geçti. Emma merakla gülümsedi ve profösöre baktı profösör "Neredeyse olmuş." dedi gülümseyerek ama Emma'nın sırıtışı silindi. Bu sefer Lily'nin kazanına doğru eğilip kokladı ve hemen doğruldu "Muhteşem, bayan Evans." dedi ve Lily'ye bir bakış attı "Bununla istediğin kişiyi kendine aşık edebilirsin, ancak tabiiki bunu sana vermeyeceğim. Bu zorbaca olurdu." dedi, Lily sırıttı.
Ortak salonda oturmuş ders çalışıyordu , SBD'lere az kalmıştı. Zaten bir kaç 5. sınıf dışında kimse de yoktu. O sırada kapıdan James girdi ve Lily'nin karşısına oturdu. "Ne yapıyorsun?" diye sordu. Lily gözlerini devirdi "Sence?" James güldü. Lily bir iki sayfa daha çalışmıştı ki yanlarına 2. Sınıflardan bir çocuk koşarak geldi ve James'e kırmızı yuvarlak bir kutu verdi. James kafasını salladı ve çocuk koşarak gitti.
Lily, James'e çaktırmadan kutuya bakmaya çalıştı. Üzerinde Jones'un resmi vardı! "Bu o!" diye ciyakladı "Aşk iksiri!" James rahat bir tavırla kutuyu açtı , içinde küçük çikolatalar vardı. Lily şaşkınlıkla bir James'e bir de kutuya baktı "Çikolatalar iksirli." dedi ayağa kalkarak. James de ayaktaydı zaten. Çikolatalara aç bir ifadeyle baktı "Bu gün cezadaydım, yani akşam yemeğini kaçırdım- tanrım çok açım!" dedi çikolataları kendine daha da yaklaştırarak. Lily'nin ağzı daha açıldı, bunu yapacak olamazdı. James, Lily'yi inceledi "Hem, öğrenci başkanısın falan filan onu boşver seni ilgilendirmez." dedi ve eline bir çikolata aldı. Lily yine bir çikolataya bir de James'e baktı. "Potter," dedi sesi yalvarırcasına çıkıyordu "lütfen."
James , Lily'ye bakmadan çikolatayı anında ağzına attı. Bir tane yedikten sonra açlığından hepsini ağzına attı. Lily'yse şok olmuş, onu izliyordu. James son lokmasını da yuttu ve yutkundu.
Lily'ye aç bir ifadeyle baktı "Beni Amelia'ya götürür müsün?" dedi kaşlarını kaldırarak , Lily'nin kaşları iyice havaya kalktı . Olamazdı, olamaz. James ani bir hareketle aralarında en fazla 1cm kalacak şekilde Lily'ye yaklaştı "Çünkü ona iksirinin işe yaramadığını söylemem gerek." dedi ve Lily'yi kucağına alıp 3 kez döndürdü.
Lily küçük bir çığlık koyuverdi. Yüzü normale dönmüştü hatta belli belirsiz bir gülümseme bile vardı. "Ne?" dedi "Nasıl yani, ona aşık değil misin?" James sırıttı "Hem de hiç. Hala seni öpmek istiyo-" Lily öne atılıp James'e sarıldı ve yüzünü boynuna gömdü. Biraz sonra geri çekilip "Demek ki iksiri tam yapamamış, derste yaptığı da tam olmamıştı." dedi ve az önce James'e sarıldığını fark edip geri çekildi. Boğazını temizledi "Bunu Jones'a götürecek misin?" diye sordu. James, Lily ona sarıldıktan sonra üzerindeki şoku atlatıp ona döndü "Evet?"
Lily, Jones'un yüz ifadesini ve alacağı zevki düşündü "Ben de gelebilir miyim?"
Beğeneceğinizi umuyorum :D yazarken baya eğlendim yani :D ayrıca aşk iksiri olayı falan tamamen @KeyPixieMissGranger 'ın fikri bence muhteşem ! Ve evet biraz kısa oldu ama biliyosunuz her bölüm tek bi konu olsun istiyorum :D