Lily , kahvaltıda tostunu yiyordu , aslında pek aç değildi ama gün içinde acıkırsa yiyecek birşey bulamayacağını biliyordu . O sırada Rain yanlarına koşarak geldi . Nefes nefeseydi "Profösör - bu akşamki dersin - bir saat erken - başlayacağını size haber vermemi istedi ." dedi arada nefes almak için duraksayarak . Emma "Neden ki ?" dedi kabak suyundan aldığını yudumu zorlukla yutmaya çalışarak . Rain yüzünü buruşturdu "Bilmiyorum ." dedi ve aynı haberi vermek için çapulcuların yanına gitti . Lily ve Emma bakıştılar .
Lily çapulculara baktı , hepsi normal gözüküyordu . James de öyle ! Demek ki aşk iksirini içmemişti , kendi kendine gülümsedi . Jones'a gününü gösterecekti tabii , ne hakla böyle birşey yapardı ?
Iksir dersi bitmek üzereydi , Lily kazanını yıkadı ve yerine koydu . Diğer malzemeleri dolaba geri koymuştu zaten . Her şeyi temizlediğinden emin olduktan sonra ayağa kalktı ve Emma'yı da alıp sınıftan çıktı . O sırada profösör Slughorn'un sesi duyuldu "Bayan Evans ?" Lily'nin içinden oradan hemen kaçmak geliyordu ama arkasına dönüp gülümseyerek "Efendim ?" dedi . Profösör hızla yanına geldi . "Baharın gelişini kutlamak için üç hafta sonra Hogsmade'de kostümlü bir balo düzenlenecek , tabii benim önderliğimde ! Eşli bir balo olacak ve tüm okul davetli , Hogsmade'de oturan büyücü ve cadılar da kostüm giyecek ." dedi Lily ve Emma başlarını sallayıp oradan gittiler .
Neden sürekli eşli balolar düzenliyordu bu adam ? Lily'nin zihnini okuyup ona gıcıklık olsun diye mi yapıyordu acaba ... Yine kimse Lily'yi davet etmeyecek , o da Severus'un yanına gidecekti . Ama nedense artık arkadaşlıklarının bozulmaya başladığını hissediyordu . Bunu düşününce karnına bir yumru indi .
Emma'nın sesi düşüncelerini bir bulut gibi dağıttı "Ne kostümü giysem acaba ?" Lily düşündü "Ben sadece Muggle karakterlerini bilirim !" dedi kaşlarını kaldırarak "Ne giyeceğim ?" Emma da düşündü "Ben sana yardımcı olabilirim , dediğim kişiyi , tanımlayan bir posta yazar ve ailene göndeririz ." dedi , Lily kafasını evet anlamında salladı .
* * * *
Profösör konuşmaya başladı "Bu gün sizi bir saat erken çağırmamın sebebini merak ediyorsunuzdur herhalde." Tüm sınıf kafasını salladı . "Çünkü bu gün Patronus büyüsüne geçeceğiz -" sınıftan sevinç nidaları yükseldi . Profösör devam etti "Ancak bu çok zor bir büyü olduğundan , yapmamız uzun sürebilir ." sınıfın ortasına geçti "Patronus büyüsünü öğrenmenin en eğlenceli yanı , kendininizinkinin hangi hayvana dönüşeceğini merak etmektir . Bu yüzden çoğu kişi acele etmek ister ." dedi , tüm sınıf dikkatler dinliyordu "Ancak acele edilememelidir . Bu büyü , sizi ruh emicilerden korumak için ortaya koruyucu bir hayvan çıkartır . Bu hayvan sizin ruhunuzun temsilidir , kişiliğinizi temsil eder ."
"Bu büyüyü yaparken , birçok ruh emicinin arasında , en mutlu anınızı düşünmeniz gerek . En mutlu . Önce herkes bunu anımsamaya çalışsın ." dedi ve tüm sınıf kafalarını öne eğip düşünmeye başladı . Lily düşünüyordu ama bulamıyordu ! Böyle deyince insanın aklına gelmezdi ki ! Ama küçükken okulda birinci olduğunda ona bir madalya verilmişti . Galiba o sırada bayağı mutlu olmuştu , evet saçma ama mutluydu sonuçta !
Profösör "Seçtiniz mi ?" diye sorunca sınıftan sıkıntılı sesler geldi ama çoğu kişi seçmişti . "Şimdi sizden şu sözleri tekrar etmenizi istiyorum . Expecto Patronum ." sınıf tek bir ağızdan tekrarladı . Profösör gülümsedi "Pekala şimdi asayla deneyin , ilk seferde olmazsa sakın üzülmeyin bu çok ileri düzey bir büyüdür ." dedi .
Lily derin bir nefes aldı , içini büyük bir heyecan kaplamıştı , sözleri söyledi "Expecto Patronum !" . Asanın ucundan sadece gümüş bir toz bulutu çıktı . Lily önce kaşlarını çattı sonra tekrar derin bir nefes aldı ve tekrar denedi "Expecto Patronum !" yine gümüş bir toz bulutu çıktı ama da yoğundu . Birkaç deneme daha yaptı ama hala başarısızdı . Sinirle inledi , Lily her derste mükemmeldi , şimdi bunu nasıl yapamıyordu ?
Kafasını kaldırıp sınıfa baktı , bir iki kişi yapmıştı bile , biri de James'di ! Gümüş bir çatal boynuzlı geyik onun etrafında dönüyordu . Profösör "Pekala , yapanlar yapamayanlara yardım edebilir mi ?" dedi . James'in gözleri sınıfı taradı ve Lily'de durdu . Sırıtarak yanına geldi "Selam ." Lily ellerini beline koydu "Hadi bana yardım et ." dedi alaycı bir tavırla . James "O yüzden buradayım zaten ." dedi ve düşündü . "Pekala , işine karışmak istemem ama seçtiğin anı pek de yeterli değil gibime geldi ." Lily gözlerini kıstı "Evet belki de daha iyisi olabilir ." diye mırıldandı . Şimdi düşününce , seçtiği anı çok saçmaydı .
Hogwarts'a ilk geldiği an ! Resmen bu okula bayılmıştı , kesinlikle bu anıyı seçecekti . "Tamam seçtim ." dedi James'e . James gülümsedi "Tamam , büyüyü söylerken sadece bu anıya odaklanmaya çalış." dedi . Bunu söylerken hala onun etrafında dönen geyiği asasını indirerek yok etti . Lily odaklanmaya başladı , bu sefer olacak diye geçirdi içinden . Tekrar büyüyü söyledi "Expecto Patronum ." asasının ucundan tekrar bir toz bulutu çıktı ama şekilliydi .
O sırada yanlarına profösör geldi "Evet , Potter ." dedi . James büyüyü söyledi , asasının ucundan gümüş bir çatal boynuzlu geyik çıktı ve yine etrafında dönmeye başladı . Profösör ellerini çırptı "Muhteşem ! Sizi görelim bayan Evans ?" dedi ve Lily'ye baktı . Lily derin bir nefes aldı , bu sefer olacak dedi kendine , bu sefer olacak . Aklını tamamen , Hogwarts'a ilk geldiğinde yaşadığı o mutluluğu düşünmeye verdi "Expecto Patronum !" dedi ve asasının ucundan gümüş bir maral çıktı . Lily'nin yüzünde büyük bir gülümseme oluştu "Bir maral !" dedi sevinçle ve maralı izlemeye koyuldu .
Profösör şaşkınlıkla bakıyordu , hiçbirşey diyememişti . James'in yüzünde ise , ona bakanlara da hissettiği şeyi hissettirebilecek muhteşem bir ifade vardı . Şaşkın , heyecanlı görünüyordu , gözleri büyümüş ve ağzını açmıştı .
Lily Profösörün ona da 'Muhteşem Bayan Evans !' demesini bekliyordu ama demedi . Canı sıkılmaya başladı "Ne oldu ?" dedi biraz bağırarak . Profösör "Merlin !" dedi , sınıftaki bazı kişiler onlara bakıyordu . Lily tek kaşını kaldırdı , yanlarına gelen Remus "İnanamıyorum ." dedi . Lily nefesini verdi "Ben pek birşey anlamış değilim ?" dedi soru sorar gibi .
James yüzünü toparladı , çatal boynuzlu geyiği hala etrafında dönüyordu "Benim patronusum ne ?" diye sordu . "Çatal boynuzlu bir geyik." dedi Lily . James , Lily'nin yanında duran patronusuna baktı "Peki ya seninki ?" dedi . Lily "Bir maral ." dedi tek kaşını kaldırarak . James "Şimdi ikisinin arasındaki farkı söyle." dedi yine patronuslara bakarak . Lily düşündü "Aslında aynı hayvanlar , ama benimki dişi seninki erkek . Bir dakika- patronuslarımız aynı mı ?" dedi gözlerini büyüterek . Profösör "Çok ama çok nadir görülen bir olaydır . Bu sizin ruh ikizi olduğunuzu gösterir , ve muhtemelen kaderlerinizin birleşik olduğunu ." Lily gözlerini kırpıştırdı "Ne ?!" dedi . Arkalardan Emma'nın "Ooo!" dediği duyuldu . Profösör "Bu günlük ders bu kadar ! Saat geç oldu ." dedi , öğrenciler gitmeye başlamıştı .
James Lily'ye bakıyordu , biraz geçtikten sonra "Demek ruh ikiziyiz ha ?" dedi . Lily değişik hissediyordu , bu çocukla nasıl olmuştu da ruh ikizi çıkabilmişti ? Aslında düşününce , ikisi de inatçı ve tuttuğunu koparan tiplerdi , ancak Lily James'e deli gibi düşkün değildi . Bu aralarındaki en büyük farktı . Ya da kaderlerinin birleşik olması da ne demekti ? Lily bunu hakkında düşünmemeye çalıştı . Diyecek bir şey bulamadığından , James'e sadece gülümsemekle yetindi ve hızlı adımlarla Emma'yı buldu .
Tekrar derin bir nefes aldı , Emma "Ruh ikizi olduğunuza inanamıyorum !" diye ciyakladı , Lily kaşlarını çatıp "Ben de ." dedi . Emma tekrar sevinçle "Bu birçok şeyi açıklıyor ." dedi , Lily ona döndü "Neyi açıklıyor ?" Emma biraz düşündü "James'in sana takıntısı olmasını , sen onu geri çevirdiğinde onun pes etmeyip hala peşinde dolanmasını , seninse onun bu kadar ısrar etmesine rağmen inat edip onu geri çevirmeni . Daha sayabilirim ?" dedi . Lily güldü "Tamam , tamam . Ama sakın böyle bi olaydan büyük bir sonuç çıkarma ." Lily neşeli bir sesle "Sen öyle diyorsan ... Ama bundan kaçamazsın ." dedi . Biraz daha yürüdüler , Lily "Peki ya sensin patronusun ?" dedi . Lily Aslan gibi kükredi "Bir aslan ! Tam bir Gryffindor gibi ." dedi ve güldü .
Beğeneceğinizi umuyorum :D bu bölümü yazmak baya eğlenceliydi ayrıca yine yorumlarınızı bekliyorum :D