Snape , yatağın üzerinde oturuyordu , kenarda bir iki Slytherin vardı . Lily'yi gördüklerinde gözlerini kaçırdılar . Bunu görmezden gelmeye çalışarak Severus'un yanına ilerledi . O sırada hepsi sözleşmiş gibi dışarı çıktılar . Lily birisinin "Bu bulanığın ne işi var ?" dediğini duydu . Kaşlarını çattı , ne yapmaya çalışıyordu ? Arkadaşı kötü durumdaydı , onunla uğraşmayacaktı .
Yatağın yanındaki tabureye oturdu "Nasılsın ?" dedi kısık bir sesle. Snape ona döndü "Iyiyim , dizimi saymazsak ." dedi ve gülümsedi . Lily de gülümsedi "Potter fazla sinirlenmiş olmalı ." dedi . Snape'in yüzündeki gülümseme yok oldu "Onun hakkında konuşmayacağım ." dedi . Lily yerinde kıpraştı "Onu sen itmişsin Sev ." "Yere düşmesini istememiştim." dedi Snape "Onunla mı konuştun sen ?" Lily gözlerini odada gezdirdi "Yani evet geçmiş olsun dedim ." dedi . Snape doğruldu "Onunla konuşma demiştim ." "Benim binamdan birinin her tarafı kırıkken ona geçmiş olsun dememem kötü olurdu ." "Ona bulaşmamalısın ." "En azından senin arkadaşlarından iyi ." dedi Lily . Snape kaşlarını kaldırdı "Ne?" "Bana her gördüklerinde bulanık diyorlar farkında değil misin ?" dedi hışımla Lily . Artık onlara katlanmak istemiyordu . Snape de tekrar yatağa yatmıştı , bir cevabı yoktu . Lily sinirli bir şekilde devam etti "Onlarda ne buluyorsun ?Hepsinin anne ve babaları ölüm yiyen !" Ölüm yiyen derken biraz bağırmıştı . Snape nefes aldı , diyeceği tek bir şeyin kızı çıldırtabileceğini biliyordu ama duymazdan gelmesi onu daha çok sinirlendirirdi . "Bak onlara gitmelerini söyleyemem , onlar da arkadaşım ." diyebildi sonunda . Bunu beğenmişti Lily'ye hiçbir hakaret içermiyordu ama belli ki o böyle düşünmüyordu .
"Ama bana gitmemi söyleyebiliyorsun Severus ?!" dedi gözlerinden kıvılcımlar çıkartarak . Ona Severus demişti Sev değil . Snape "Böyle - böyle ... Yanlış anlıyorsun ! Bana destek olmaya çalışırken , onların önünde beni savunmasız biri gibi gösteriyorsun ." dedi , ve anında pişman oldu . Lily bir an için öylece kaldı sonra bağırmaya başladı "Ne ? Ben - ben pekala bir daha yanına gelmem öyleyse !" Severus doğruldu "Hayır yine yanlış anlıyorsun ! Sen benim en iyi arkadaşımsın !" Lily gözlerini kırpıştırdı "Öyle mi ? Belli oluyor ! Bunu sana böyle söylemek istemezdim Severus ama sen istedin . Benimle zorunlu olduğun için arkadaşsın , başka hiçbir arkadaşın yok ! Sen - sen benim ilk arkadaşımdın ama sonra - değiştin ! Benimle sadece zorunlu olduğun için arkadaşsın !" son cümlesini söylerken öyle bağırmıştı ki boğazı acımıştı . Severus önce sadece ona baktı. Bu bakış, Lily'nin Severus'un arkadaşlarının bakışlarına benzeteceği türden bakışlardı. Snape hala öyle duruyordu ve düşünmeye zahmet bile etmiyordu, sanki üşeniyormuş gibiydi, ya da uykusu vardı. Lily'nin işine bir canavar kaçmıştı sanki . O da bağırmaya başladı "Evet Lily , seninle zorunlu olduğum için arkadaşım . Senle arkadaş olmak istemiyorum tamam mı? Seni küçüklüğünden beri tanıyorum şimdi benim için değersiz olduğunu ya da senin beni önemsemediğini söyleyemezsin. Seni seviyorum!" Severus bunları söylerken sanki başka bir ruh içine girmiş , onun vücudunu kullanmıştı .Lily gözlerini fal taşı gibi açtı, gözlerinin kızartmaya başladığını hissedebiyordu "Yalan söylüyorsun ! Evet , yalan söylüyorsun . Sırf James'in yanına gitmeyeyim diye !" diye bağırdı ve cüppesini savurarak hışımla odadan dışarı çıktı .
Elleriyle gözlerini siliyordu . Bu da neydi şimdi ! Sev'le küçük tartışmaları olurdu ama daha önce hiç böyle kavga etmemişlerdi . Duvara bir tekme attı . Severus tabii ki de onu sevmiyordu , James'e bulaşmasın diye yalan söylemişti . Kesinlikle yalan söylüyordu . Ayrıca artık Severus değişmişti , bir bulanığı asla sevmezdi .
Daha ilk aylarda onlara neler oluyordu ? Ilk önce Potter sonra da Severus . Aslında Potter'la her saat başı kavga ederdi ama bu sefer ona geçmiş olsun demeye gitmişti . Normalde olması gereken James'in Lily'ye ona göre hoş olan şeyler söyleyip , onunla konuşmaya çalıştığına pişman etmesiydi .
James ortak salonda hala yatıyordu . Ama uykusu yoktu . "Niye bir anda bana patladı bu !?" dedi biraz yüksek bir sesle . Sirius "Bu cidden garipti ." dedi kaşlarını kaldırarak . Remus James'in ayağının dibine oturdu "Aslında benim bir fikrim var ." dedi kafasını sallayarak . Hepsi ona döndü "En yakın arkadaşı yaralandı ama başka birisini daha kötü yaraladı . Şu an çok sinirli ama neye sinirli olduğunu da bilmiyor . O yüzden ilk fırsatta sana sinirlendi , öfkesini attı yani . Bunu kişisel olarak anlama bence asıl kızdığı şey sen değildin ."
James kaşlarını kaldırdı "Merlin'in sakalı Aylak ! Muhteşemsin ." dedi . Sirius gülerek "Gelecek Postası'nda yazmalısın bence ." dedi . Hepsi güldü . James'in içi biraz olsun rahatlamıştı . Tabii 3 hafta Quidditch antrenmanlarına katılamayacağı , tekerlekli sandalyede gezmek zorunda kalacağı ve daha ikinci ayda cezaya kaldığı için anne ve babasının onu öldüreceğini saymazsak . Sadece daha az hareket etmek cümlesi bile onun gibi hiperaktif bir için çok zordu .
Arkadaşlar tatilden yeni döndüm ve aklımda bi dolu fikir var . O yüzden bu sıralar bir sürü yeni bölüm yazacağım :D aklıma gelenlerin hepsini unutmadan yazmam gerek ayrıca yorumlarınızı bekliyorum :D