James ve Sirius , Gryffindor ortak salonunun şöminesinden çıktılar . James cüppesini silkeledi "Hızlı ama kirli bir yöntem." . Saat geç olduğu için hiç düşünmeden yatakhaneye çıktılar . Peter ve Remus uyumuştu bile , James pijamalarını giyip kendini yatağa attı . Her gece uyumadan önce , aklına takılan olayları , Lily'yi , ödevleri , hayal ettiği bazı şeyleri düşündüğü o zaman dilimi bu sefer hiçe sayarak başını yastığa koyduğu an uyudu .
Lily saçlarını tarıyordu , Emma "Hadi ." dedi . Zaten her sabah birisi hadi diye telaşlanırdı . Lily saçlarını taramayı bitirdi ve aşağı indiler . Çoğu kişi kahvaltıya gelmişti bile . Ikisi de Gryffindor masasının köşesine oturdular . Lily masada beliren omletini yemeye koyuldu .
Yanından çapulcuların geçtiğini görünce kafasını tekrar tabağına çevirdi , muhattap olmak istemiyordu . James onlardan ayrılıp Lily'nin yanına geldi . Ona fark ettirmeden "Hikayen ne hakkında ?" diye fısıldadı . Lily önce ürktü ama sonra gülümseyip "Daha karar vermedim ." dedi "Çok güzel bir hediye , teşekkürler ." James belki de hediyeyi kendisi seçmediği için yerinde sallanarak "Yok canım , ama beğenmene sevindim ."dedi suçlu bir edayla . Lily gülümsedi .
Quidditch maçları başladığı için Sirius ve James artık ortalıkta neredeyse hiç görünmüyorlardı . Remus , zaten çaldığı snitchle yeterince antrenman yaptığını düşünüyordu ama James tam aksine antrenman olmayan saatlerde bile sahaya gidiyordu .
Artık ilkbahar havasının , yaklaşmaya başladığını belli ettiği bir günde Remus ve Peter ortak salonda oturuyordu . Remus şöminenin sıcaklığının getirdiği tatlı havayla beraber koltuğa iyice yayılmış , çikolata yiyordu . Peter'sa hipnotize olmuş gibi şömineye bakıyordu . O sırada Lily yanlarına geldi "Selam ." dedi ve Peter'ın yanına oturdu . Remus neredeyse yattığı koltukta sırtını biraz daha dikleştirdi "Selam ." ortada bir sessizlik olunca "Emma nerde ?" diye sordu . Lily "Baykuşhanede . Şimdi gelir ." diye cevapladı . Remus kafasını evet anlamında salladı ve Lily'yi inceledi . Gözleri sulu ve kıpkırmızıydı . Rengi de biraz gitmişti . Remus iyice dikleşip "Iyi misin Lily ?" dedi . Lily hala şömineye bakıyordu "Evet ." dedi kaşlarını kaldırarak . Remus "Hayır değilsin." dedi ciddi bir sesle . Lily saçını kulağının arkasına attı "Boşver ." dedi . "Anlatır mısın Lily ?" dedi Remus , sesi soru sorar gibi değildi .
Lily öne doğru eğildi "Merlin , niye boşver dedim ki ? Birisine anlatmak için çıldırıyorum ." dedi yüksek bir sesle , Remus'un yüzünde küçük bir tebessüm belirdi . "Petunia ... " dedi Lily "Benden artık nefret ediyor ." dolan gözlerini sildi . Remus kendi koltuğunda ona yaklaştı "Ne oldu ki ?" "Biraz ... Ailevi problemler , ama suç benim . Ona yazdığım mektuba cevap vermedi ." dedi Lily . Remus , Lily'nin olayı ona tam olarak anlatmak istemediğini anlamıştı "Sen bir şey yapmış olamazsın ." dedi söyleyecek başka bir şey bulamayarak . O ana kadar konuşmamış olan Peter "Kesinlikle ." dedi "Ah , Emma geliyor ."
Remus , yanında oturulacak boş bir yer olduğunu vurgulamak istercesine koltuğun öbür ucuna doğru oturdu . Oturulacak başka bir yer de yoktu zaten , Emma yanına oturdu . Lily'nin bu haline şaşırmadı , olayı biliyor gibiydi "Hadi ama neşelen ! Benim de bir ağabeyim var , bu olayları ben de yaşadım . Herşeyi fazla abartıp küçük kardeşlerine eziyet çektirmede ustalaşmışlar artık ." dedi . Lily ve ikisi küçük bir kahkaha patlattılar . Sessizlik olunca Remus bir konu açma ihtiyacı hissetti . Sanki bilmiyormuş gibi "Nereden geliyorsun Emma ?" dedi . Lily tam ona söylediğini söyleyecekti ama sonra sustu , Emma "Baykuşhaneden , aileme mektup yazmam gerekiyordu ." dedi bir anda yerinde dikleşip "Ailenizden izin aldınız mı ? Hani kulüp için ." dedi heyecanla . Lily "Beni biliyorsun , aldım ." dedi . Remus ve Peter da onayladılar . Emma "Hepberaber çalışmak eğlenceli olur !" dedi "Değil mi ?" Remus'un omzuna kendi omzuyla vurdu , o da gülümsedi "Evet."
O sırada James ve Sirius yanlarına geldi "Selam ." dediler . James , Peter'la Lily'nin arasına , Sirius da ayrı bir koltuğa oturdu . James , Lily'nin yüzüne eğilip "Senin neyin var ?" dedi ilgili bir sesle . Lily yüzünü buruşturdu "Hiçbirşey ! O kadar kötü mü görünüyorum ?" dedi , sesini neşeli ve gücenmiş yapmaya çalışarak . James geri çekilip "Sen hep güzelsin Lils." dedi ve Lily'nin gözlerine baktı . Lily kaşlarını çattı ama içten içe küçük bir kız gibi sırıtıyordu .
Arkadaşlar umarım beğenirsiniz :D bu da kısa bi bölümdü ama üç gündür sadece gece eve geliyorum ve lüttfeenn yorum yapın :D