Multimedya: Theory of a Deadman - Angel
Instagram: e.s.mare
Twitter: e_smareKeyifli okumalar...
🔥
I'm in love with an angel, heaven forbid
Bir meleğe aşığım, cennetten men edilenMade me a believer with the touch of her skin
Teninin dokunuşuyla beni inandırdıI'd go to hell and back with you
Cehenneme gittim ve seninle beraber geri döndümI'm in love with an angel who's afraid of the light
Işıktan korkan bir meleğe aşığımHer halo is broken but there's fight in her eyes
Halesi sönmüş ama gözlerinde savaş var🔥
🔥
Jack revirde Jamie'nin durumunu açıklarken Chris ve Ethan başta olmak üzere herkes dikkatle onu dinliyordu. Jamie'nin ciddi bir sağlık durumu olmasa da fazlaca hırpalandığı belliydi. Aslında asıl sorun burayı nasıl bulduğu olsa da şu an buna cevap verecek durumda değildi. Benim de kendime göre kaynaklarım var demişti Jamie onun evindeyken ama hiçbir kaynak onun burayı bulmasını sağlayamazdı. Hele ki Vargas bile onları bulmaya bir adımdan fazla yaklaşamamışken onun burada olması şaşkınlık vericiydi.
Jamie geldikten sonra Ethan dışarıyı taramaları için bir grup yollamıştı ama görünüşe göre Jamie buraya tek başına gelmişti. Vargas tarafından gönderilmediği de belliydi. Yoksa bırak içeri girmeyi burayı göremezdi bile. Sanırım tüm bu soruların cevabını o uyanmadan alamayacaklardı.
Dylan son bir saatte defalarca yaptığı gibi tekrar Alice'e baktı. Kız duvara yaslanmış bembeyaz olmuş yüzüyle gözlerini bir dakika olsun Jamie'den ayırmamıştı. Dylan onun Jack'i duyduğundan bile şüpheliydi. Birden aklına bir şey gelmiş gibi kızın gözleri Jamie'nin yerdeki ceketine gitti. Hızla sırtını duvardan ayırdı ve ceketi yerden alıp elini cebine daldırdı. Sonra umduğunu bulamamış gibi diğer cebine baktı. Yine bir şey bulamamıştı ama durmadı ve ceketi yoklamaya devam etti. Sonra ceketin iç astarını çekip yırttı. Kesik bir nefes alırken elini geri çekti. Şimdi parmaklarının ucunda bir kağıt tutuyordu.
Dylan onun yanına gitmek için doğruldu. Alice kağıdı hızla açtı ve okumaya başladı. Başını kaldırdığında gözlerindeki öfke Dylan'ı afallatacak kadar yoğundu. Kağıdı buruşturup bir top haline getirdi ve yere fırlattı. Bir kaç küfür savurdu. Jack konuşmayı keserken tüm gözler Alice döndü.
"Onu öldüreceğim." diye dişlerinin arasından tısladı Alice. "Yemin ederim..." diye devam etti. "Onu öldüreceğim." Sonra hızla revirden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEKROKİNEZİ • Zifir
Fantasy~Wattys2018 Modernistler kazananı~ *TAMAMLANDI* 🔥 Çok az kaldı. Benzini döktüm ve çakmağı da ateşledim. Alevlerin göğü sarmasına çok az kaldı. Hepimiz ısınacağız! Hem de iliklerimize kadar... -Ciar...