; o n e ;

1.3K 110 59
                                    


Luke, tekrar bakıcılık yaptığı eve giderken yeni bir şey fark etti. 1 hafta boyunca hasta olduğu için buraya gelememişti. Evin sahipleri her hafta sonu, gece birlikte bir yerlere giderlerdi. Bu sırada Luke, çocukları olan 9 yaşındaki Calum'a bakıcılık yapardı.

Bugün ise o işe başladığın beri -yaklaşık 6 aydır- boş olduğunu varsaydığı eve biri taşınmıştı. En azından öyle görünüyordu. Bahçedeki solgun çiçeklerin yerine daha canlıları gelmişti, perde olmayan camların şimdi perdesi vardı, ve daha bir kaç şey.

Luke fazla buna takılmadı. Her zaman girdiği eve yöneldi ve kapıyı çaldı. Yaklaşık 1 dakika sonra kapıyı Bayan Hood açmıştı. ''Luke? İçeri gel.'' Gülümseyerek söyledi ve Luke'un geçmesi için biraz çekildi.

Luke içeri girdi, ''Geçen hafta sonu gelemediğim için üzgünüm, Bayan Hood.''

''Sorun değil. Um, şimdi iyisin değil mi?'' Bayan Hood sıcakkanlılıkla konuştu. Luke'a göre çok tatlı bir kadındı.

''Evet iyiyim. Sorduğunuz için teşekkür ederim. Calum nerede?'' Bu sırada Calum boynuna bağladığı yemek örtüsüyle Luke'un yanına sırıtarak koştu.

''Hey, Lukey! Gelmişsin.'' Calum kollarını Luke'un beline doladı. Çünkü Luke'un boyu fazla uzundu ve küçük çocuğun boyu ancak bu kadar yetiyordu.

Luke, Calum'ın saçlarını kırıştırdı. ''Senin için geldim küçük adam.''

Bayan Hood mutfağa doğru bağırdı, ''David, yemek yemeyi kes ve buraya gel. Çıkmalıyız.''

Bay Hood ağzı dolu bir şekilde yanlarına geldi. Boğuk sesiyle ''Gidelim.'' dedi.

''Geç gelebiliriz. Lütfen geç yatmasına izin verme, ne olursa olsun.'' Bayan Hood, Luke'un yanağını sıkarken söyledi. ''Görüşürüz.'' Calum'ın yanağını öptü ve ikisi birlikte evden çıktılar.

Calum ''Yan tarafa çok ateşli bir çocuk taşındı.'' dedi. Luke'un eşcinsel olduğunu biliyordu. Annesi ve Luke konuşurken duymuştu. Kimseye söylemeyeceğine söz vermişti. İyi bir sır tutucuydu.

Luke kıkırdadı ve Calum'ın boyuna gelebilmek için diz çöktü. ''Sen bu kelimeyi nereden biliyorsun?''

''Annem ve babam mesajlaşırken görmüştüm.''

Luke kocaman bir kahkaha attı, ''Ebeveynlerinin telefonunu karıştırman hoş değil, Calum.'' Sırıttı. ''Söyle bakalım, ne kadar 'ateşli'?''

Calum, Luke'un elini tuttu ve pencereye doğru çekti. Perdeyi ittirebildiği kadar ittirdi ve Luke'un yeni taşınan komşularının evini görmesini sağladı. İkisi de 'ateşli' çocuğu arıyordular ama görünürde biri yoktu. Tam Luke 'Bunu boş verelim ve sana kek hazırlayayım' diyecekti ki, kapının zili çalınmıştı.

''Burada kal, birazdan geliyorum.'' Luke, Calum'a söyledi ve kapıya bakmak için yürüdü.

Kapıya vardığında hemen yanındaki aynada düzeltip açtı. Karşısına gerçekten 'ateşli' kırmızı saçları olan bir çocuk çıktı.

''Uhm, sen Bayan veya Bay Hood değilsin?''

***

Hikaye okunmazsa silcem

Ama inş okunur ya

En azından 2 kişi falan okusun by

baby sitter ;; mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin