Gifi bana attığı için @mukefornia ya Allah razı olsun diyor ve bölüme geçiyorum.
***
Luke kafasını parkeye vurdu anda, yatağından sıçrayarak uyanmış ve yere düşmüştü. İnleyerek neler olduğunu anlamaya çalışırken poposunu ovuşturuyordu.
Duvardan destek alarak ayağa kalktı. Sadece kötü bir kabustu.
Michael gayları iğrenç bulduğunu, Luke ise ona, onu sevdiğini söylememişti.
Yatağa geri dönerken gördüğü en kötü kabuslardan biri olduğunu söyleyemezdi. Çünkü bu gördüğü kabus, en kötü kabustu. Bundan daha kötü bir rüya olabileceğini sanmıyordu.
.
.
.
;Birkaç gün sonra;
Hafta içinin geri kalanında, Michael ve Luke iyi anlaşıyordu. Michael 2 kere daha sarışın çocuğu arabasıyla evine bırakmıştı.
Ancak Luke'un dün gördükleri yüzünden morali bozuktu. Okul çıkışı eve gitmek yerine biraz yürüyüş yapmak istemişti.
Bir bankta oturan Michael ve Crystal'ı görene kadar her şey güzeldi. (Gifi bulmuş olmam kötülüklere devam etmeyeceğim anlamına gelmez za)
Luke yanlış olduğunu bilse bile oturdukları bankın arkasındaki ağaca ikisine de görünmeden saklandı. Konuşmalarını merak ediyordu. Maalesef, onları fazla duyamıyordu. (Yakalatıyım mı Luke'u, Michael'a yine dedirteyim mi gaylardan nefret ediyorum, napacaksınız okumayacak mısınız sikerim okucaksınız amk)
Duymamasına rağmen gördükleri kesinlikle pek mutlu edici bir şey değildi.
Michael, Crystal'ın saçlarıyla oynuyordu. Crystal'ın eli ise Michael'ın bacağındaydı.
''Saçlarını seviyorum.'' Crystal, Michael'a yakınlaşarak söyledi.
Luke bunu duyduğunda ise göz devirmişti. Kim Michael'ın saçlarını sevmezdi ki?
Onları duymak için daha iyi dinlemeye başladı. ''Bir daha ki sefer mora boyatmayı düşünüyorum. İnsanlar ne kadar harika bir çift olduğumuzu düşünürler, ne dersin?''
Luke yerdeki çimenleri yiyerek boğulmak istedi.
''Mavi yapmanı istiyorum.'' Crystal, Michael'ın dudağını öpüp çekildi. ''Mavi yapar mısın?''
''Sen istiyorsan neden olmasın?'' Micheal, mor saçlı sevgilisin dudaklarına yaklaşırken onun aksine uzun bir şekilde öptü. (Siz sinirlenin diye yazıyorum buraları)
Luke'un aklına o anlar gelince kusmak istedi.
O gün bir daha yürüyüş yapmamaya yemin etmişti.
Hood'ların evine geldiğinde kapıyı çaldı. Her zaman ki gibi Bayan Hood kapıyı açarak içeri girmesini söylemişti.
İçeri girdiğinde ilgisi çeken ilk şey mavi bir kafa olmuştu.
Bayan Hood'a yaklaşarak ''O Michael mı?'' diye sordu.
''Evet. Kuzeni Ashton, Calum ile oynamaya geldi. Michael, eğer sen geleceksen kalmak istediğini söyledi. Sana bunu söylememi de söyledi. Bunu söylediğimi ona söyleme.'' Bayan Hood sırıttıktan sonra bağırdı, ''David!'' Kapıdan çıkarken Bay Hood aşağı iniyordu.
Luke, kafasını Michael'a doğru çevirdiğinde, mavi saçlı çocuğun ona baktığını gördü. ''Lukey? Gelsene.''
Luke, onun dediğini yaparak yanına oturdu.
Karşısında Calum ve Ashton'ın bilgsayar oynadığını gördüğünde ilk saniye umursamamıştı. Aklına gördüğü kabus gelince yüzü asılmıştı.
''Ne oldu?'' Michael, Luke'a döndü. ''Neden somurtuyorsun?''
Sarışın çocuk yüzünü Michael'a çevirince fazla yakın olduklarını fark etti. İçinden onu öpmek geçti, eğer Michael sevgilisi olsaydı yanında kimin olup olmadığı umurunda olmaz ve öperdi.
***
Kitabı yazmaya başladığımda, eğer okunursa smut yazarım diye düşünmüştüm.
Hani ona göre şaapın arkadaşlarınıza söyleyin bak Sude adında bir yazar var mütüş muke hikayesi yazıyo oku fln
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby sitter ;; muke
FanfictionLuke bir evde çocuk bakıcısı, Ve Michael bu evin yanında oturuyor.