; s i x ;

698 85 57
                                    


Saat, akşam 9 gibi Luke'un telefonu çalmıştı. Bu yüzden izlediği televizyon ekranından gözlerini ayırmak zorunda kaldı. Telefonu eline aldığında Bayan Hood'un aradığını gördü. ''Efendim, Bayan Hood?''

''Luke? Bizim biraz işimiz çıktı, (Ne işi olduğunu ben de bilmiyorum sormayın wşlfgwq) Calum'ın evde yalnız kalması gerekiyor. Evimin tekrar yanmasını istemediğim için onu bırakmak istemiyorum. Bizimle gelemeyeceğine göre, sen gelir misin?''

''Üzgünüm. Gerçekten çok işim var. İşlerimi sonsuza kadar sayabilirim. Çok fazla. Önümüzdeki haftaya sonuna kadar bitiremem. Gelebileceğim sanmıy-...''

''Saat başına 50 dolar vereceğim. 3 saat kalabilir misin?''

''Şu işe bakın! Az önce yanıma bir büyücü geldi ve tüm işlerimi 1 saniyede yaptı. Birazdan orada olurum.'' Luke oturduğu rahat koltuktan kalktı ve odasına koştu.

''Bekliyorum.''

Telefonu kapattıktan birkaç saniye sonra odasının önüne varmıştı. İçeri girerek hızlı olmaya çalıştı. Üstüne bir tişört ve siyah bir pantolon geçirdi. Boy aynasında saçlarını düzeltti. ''Aman Tanrım, ben neden bu kadar mükemmelim?''

Kapısından dışarı çıktığı anda birisinin ''Luke.'' dediğini duymuştu. ''Nereye gidiyorsun?''

Abisi Jack, kendi odasından çıkıp sarışın çocuğun yanına geldi. Luke, ''Bay ve Bayan Hood'un işi çıktığı için onlara gidiyorum. Calum'ı evde yalnız bırakmaları gerekiyormuş ama bırakmak istemiyorlarmış.'' hızlı konuşarak abisine anlattı.

''Yağmur yağarken gitmek zor olmayacak mı?'' Jack kaşlarını kaldırdı.

''Yağmur mu?''

''Evet. Bulutlar üstüne işiyor gibi olur. Bana yağmurun ne demek olduğunu bilmediğini söyleme.''

Luke göz devirdi. Saçları bozulacaktı, ancak 150 dolar buna değerdi. ''Gidebilirim, sorun değil.'' Aşağı kata inerken ''Ben çıkıyorum!'' diye bağırmıştı. Kapının yanındaki askılıktan yağmurluğunu alırken annesi Liz oğlunun yanına geldi. ''Nereye gidiyorsun?''

Luke, Jack'e anlattıklarını annesine de anlattıktan sonra Liz gitmesine izin verdi.

Sarışın çocuk kapıyı açtığında dolu yağdığını gördü. Ama 150 dolar için her şeyi yapardı.

***

Bu bölüm olmadı sanki ya

Neyse zaten fazla kişi okumuyor boş verin wşqls

baby sitter ;; mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin