Bugün 2 tane bölüm attım çok çılgınım
***
Michael kafasını çekerek Luke'un tişörtünü çıkarmasına yardımcı oldu.
''Daha önce gerçekten biriyle seviştin mi?'' Michael, Luke'un kulak memesini ısırdı ve sarışın çocuk tekrar inledi.
''H-Hayır. Sen?''
''Bir çok kez.'' Michael, Luke'un boynundan öpmeye başlayarak altlara kadar indi.
Luke sürekli inliyordu. Şuan hissettiği duyguları eski erkek arkadaşı yaparken hissetmemişti.
Michael, Luke'un pantolonunun düğmesini çözerek aşağı indirdi ve kalpli boxerını görmesiyle gülmesini tutamadı. ''Neden bu kadar ateşlisin, Lukey?'' Pantolonu rastgele bir yere fırlattı ve sırıtmaya başladı. (Yine ezan okunuyo aq)
''Bugün biriyle seks yapacağımı bilseydim daha ateşli olan bir tane giyerdim. Üzgünüm.''
''Sen her zaman ateşlisin.'' Michael, Luke'un dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı ve çekildi.
Sarışın çocuk ellerini Michael'ın pantolonunun düğmesine getirdi. ''Çıkartabilir miyim?'' Luke masumca ona bakınca Michael kafasını salladı. Düğmeyi çözdükten sonra pantolonu aşağıya indirdi ve Michael'ın Sünger Bob'lu boxerı görünür hale geldi.
''Pekala. Ben de bugün biriyle seks yapacağımı bilmiyordum.''
Luke kahkaha atınca Michael istemsizce gülümsemişti.
Luke, Michael'ın pantolonunu çıkardıktan sonra kendisininkinin yanına attı.
Michael eğilip onun göğüs ucunu ısırdı ve Luke sesli bir şekilde inledi. Elleri boxerın lastiklerine geldi ve yavaşça aşığa çekmeye başladı. Bu sırada başını kaldırarak Luke'un dudaklarını kendininkiyle birleştirdi. Çocuğun dudağını ısırdığında Luke ellerini Michael'ın saçları arasına koydu. Öpüşürlerken mavi saçlı çocuk Luke'un boxerını çıkardı. Ayrıldıklarında gözleri onun penisine gitti. ''Daha büyük bir şey bekliyordum.''
''Kapa çeneni.''
Michael, Luke'un penisini eline aldı. Luke büyükçe inleyince Michael'ın yüzünde bir sırıtma oldu. Sarışının penisini ağzına aldı ve Luke onun saçlarını sertçe çekiştirdi.
Yukarı-aşağı kafasını oynatırken Luke her seferinde inliyor, ve inlemeleri bir öncekinden daha sesli oluyordu.
Kapı zilinin çalmasıyla birlikte Michael ağzında olan penisi bırakmış ve ''Siktir,'' diyerek Luke'un üstünden kalkmıştı. ''Hemen geri döneceğim, Lukey.'' Yerdeki pantolonunu aldı ve kapıya doğru ilerledi.
***
Hayır, size istediğinizi vermeyeceğim.
Za.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby sitter ;; muke
FanficLuke bir evde çocuk bakıcısı, Ve Michael bu evin yanında oturuyor.