; t w e n t y f i v e ;

544 61 48
                                    


Babam interneti yasakladı, gizlice giriyorum. Değerimi bilin.

İnş daha sonra bu fikrinden vazgeçer. Geçen seferde böyle olmuştu ve birkaç gün sonra tekrar kullanmama izin verdi.

***

''Tuvalete gideceğim.'' Luke, Michael Calum'ın yanına oturduğunda söyledi ve koşarak merdivenlere gelip yukarı çıktı.

Michael kahkaha attı.

''Luke'a hiçbir şey söylemedin, değil mi?'' Calum elindeki kumandayla televizyonda kanal değiştirirken sordu.

''Hayır, ama bir sorun var.'' Michael, Calum'ın kanal değiştirmesini izledi. ''Her şey çok pahalı.''

''Luke için değer.'' Calum bir çocuk kanalında durdu. En sevdiği çizgi filmin oynadığını görünce çok sevindi.

Michael onu onayladı ve ''Birazdan geleceğim.'' diyerek koltuktan kalktı. Calum'ın ''Nereye?'' diye soruşuna ''Tuvaletim geldi.'' diyerek cevap verdi ve hızlı olmaya çalışarak yukarı kata çıktı.

''Ama, içeride Luke var?'' Calum sorarcasına bağırdı ancak Michael cevap vermedi.

Lila saçlı çocuk tuvaletin kapısına geldiğinde tıklatmadan içeriye girdi. Kapı kilitli değildi. Luke'u elini yıkarken görmeyi beklemiyordu. Tuvalette otururken yakalamak istemişti.

''Kapı tıklatmayı bilmiyor musun?'' Luke sırıttı ve ellerini havluya kuruladı. ''Yoksa bilerek mi yaptın?'' Kapıya geldiğinde Michael çekilmediği için dışarıya çıkamadı.

''Bilerek.'' Michael da sırıttı ve yüzünü ona yaklaştırarak dudaklarını bileştirdi.

Luke ellerini lila saçlarda gezdirirken Michael onu kapağı kapalı olan tuvalete oturttu. Dudaklarını ayırdıklarında çömelerek ellerini Luke'un kemerine getirdi. Luke ne yapacağını anladığında sertleştiğini hissetti. ''Evde Calum var.''

''O zaman inlemesen iyi olur.'' Michael kemeri çözdü ve Luke'un pantolonunu açtı. Ellerini boxerın üzerinde belli olan peniste gezdirirken Luke sessizce inledi.

''Her gün kalpli boxer mı giyiyorsun?'' Michael onun gözlerinin içine bakarak eğildi ve boxerın üzerinden penisini öptü.

''K-Kapa çe-çeneni.'' Luke dudaklarını ısırarak gözlerini kaçırdı.

Michael onun bu durumuna az öncekinden daha çok sırıttı. Boxerını oyalanmadan çıkardı, ''Hazır mısın?''

Luke kafasını onaylamazca sallamasına rağmen Michael onun penisini eline alarak yukarı-aşağı yapmaya başladı.

Sarışın çocuk tırnaklarını avuçlarının içine bastırarak inliyordu. Sessiz olmaya çalışması hiçbir işe yaramıyordu. Calum'ın bu sesleri duymamasını umdu.

Michael onun penisini ağzına aldığında Luke çok büyük bir çığlık attı.

Yüksek sesli televizyon, Calum'ın bunu duymamasını engelleyememişti. Esmer çocuk ''Orada ne yapıyorsunuz?'' diyerek bağırmıştı. Fazla önemli bir şey olduğunu düşünmedi. O an hiçbir şey en sevdiği çizgi filmden daha önemli değildi. Filmi bitene kadar koltuktan kalkmasına imkan yoktu.

Michael ağzıyla yukarı-aşağı yapmaya başladığında Luke ellerini onun saçlarına geçirerek çekmeye başladı.

Luke ''Geliyorum.'' diyene kadar böyle devam ettiler.

Luke, Michael'ın geri çekilmesini bekledi ama o çekilmedi. Daha fazla dayanamayınca Michael'ın ağzına boşaldı.

Lila saçlı çocuk ağzında olan meniyi yuttu. Ağzından taşıp dudaklarına gelenleri ise silmeye zahmet etmeden Luke'un dudaklarına yapıştı.

Luke diliyle onun dudaklarındaki beyaz sıvıyı yaladıktan sonra Michael ayağı kalktı. ''Aşağıda seni bekliyorum.''

Kapıyı açıp giderken Luke da ayağı kalktı, boxer ve pantolonunu giydi.

Bunu tekrar yapmak istiyordu.

***

Eee nasılsınız şimdi wşsisödşsk

baby sitter ;; mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin