; t w e n t y s e v e n ;

539 63 35
                                    


Ders çalışıyorum ve tam anlamıyla BERBAT DURUMDAYIM. Hiçbir şey anlamıyorum.

***

Sarışın çocuk elindeki kolayla birlikte evi incelemeye devam ederken yanına birinin oturduğunu gördü. Bu Michael'dı.

''Senin ailen nerede?'' Luke kolasını içmeden önce sordu.

''Onları da çağırmıştım. Seninle tanıştırmak istiyordum.'' Michael somurttu. ''Ama gelemeyeceklerini söylediler. Her zaman böyle yapıyorlar.''

''Neden?'' Luke yüzünü Michael'a çevirdi.

''Çok meraklısın.'' Lila saçlı çocuk sırıttı.

Luke ''Değilim.'' diyerek cevap vereceği sırada Liz onların yanına gelmişti. ''Bizim gitmemiz gerek, Luke.''

Luke ''Biraz daha kalamaz mısınız?'' dese bile annesi gitmekte ısrarlıydı. Bu yüzden oğlunu dinlemeden Andrew ile birlikte kapıya yöneldi.

Jack arkalarından ilerlerken sırıtarak ''Size iyi eğlenceler.'' dedi. Ben ise Luke'un saçlarını karıştırıp göz kırptıktan sonra çıkmıştı.

Yaklaşık 5 dakika sonra Hood ailesi de gideceklerini söyleyip Michael ve Luke'u yalnız bırakmıştı.

''İşte bu partinin en sevdiğim yeri geliyor.'' Michael sırıtarak Luke'u yakasından çekerek dudaklarını birleştirdi.

Luke onu ittirene kadar her şey güzeldi.

''Ne oldu?'' Michael sordu.

''Oyun oynayalım.'' Luke dudaklarını Michael'ınkilere sürttü.

''Nasıl bir oyun?'' Michael bunu söylerken Luke koltuktan kalkıp onun kucağına oturdu.

Michael kesinlikle şuan onu becermeyi çok istiyordu. Penisinin sertleştiğini hissetti. Eğer Luke böyle devam ederse her an boşalabilirdi.

''Bana 5 dakika ver. Seni inletmeye çalışacağım. Eğer inlersen, beni beceremezsin.''

Michael ''Anlaştık.'' diyerek sırıttı. Oyunu kazanacağını biliyordu. Ki kaybetse bile, Luke'u her şekilde becerecekti.

baby sitter ;; mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin