; f i v e ;

739 86 105
                                    


Okul çıkışı, Luke evine gitmek için okulun çıkış kapısına yürüdü.

Ancak kırmızı saçlı bir çocuk onun önüne çıkarak durmasını sağlamıştı. ''Lukey? Seni evine bırakmamı ister misin?''

Luke sırıttı. ''Evimin yerini öğrenmek için sormak yeterliydi.''

''Tabii. O zaman bana evinin yerini söyle. Böylece gece yanına gelirim.'' Michael göz kırptı. ''Yani, eğer düz olmasaydım bunu gerçekten yapabilirdim.''

Luke kıkırdadı. ''Eğer ben de düz olmasaydım bunu yapmana karşı çıkmazdım.'' diyerek bir küçük bir yalan söyledi.

''Pekala. Seni evine bırakabilir miyim?''

Sarışın çocuk kafasını salladı. İkisi birlikte dışarıya çıktılar. Michael siyah bir arabayı göstererek ''İşte benim arabam.'' dedi.

Luke gözlerini büyükçe açtı. ''Vay, araban mı var?''

''Sayılır.'' Michael arabaya geldiklerinde konuştu. ''Babamın. Ama genellikle ben kullanıyorum. Babam araba kullanmayı sevmez.''

Luke ''Anladım.'' dedikten sonra sürücü koltuğunun yanındaki kapıyı içeriye bakmadan açtı. Karşısına mor saçlı bir kız çıkınca şaşırdı, kızın üzerine oturmak üzereydi. ''Uhm, af edersin. Seni görmedim.'' Luke ensesini kaşıdıktan sonra kapıyı kapattı ve arka kapıyı açtı. Bu sefer içeride birinin olup olmadığına baktı. (Öf keşke Luke üstüne otursaydı nys)

İçeriye oturduğunda Michael, ''Söylemeyi unuttum.'' dedi. ''Bu benim sevgilim Crystal.''

Crystal hafifçe gülümsedi. ''Merhaba.'' (Çok gülümseyince dudağı belli olmuyo)

Luke aynı şekilde karşılık verdi. ''Merhaba. Ben Luke. Saçını beğendim.''

Kız ağzını kapatarak kıkırdadı. Michael somurttu, ''İyi anlaştığınızı görmek güzel. Ama benim saçlarımı beğendiğini söylememiştin, Lukey.''

''Ben de senin saçını beğendim. Sahte sarışın değilsin, değil mi?'' Crystal gülümsemeye devam etti.

Luke arkasına yaslandı. ''Tamamen doğal.''

Michael arabayı çalıştırdığında Crystal önüne döndü ve tüm muhabbet bitti.

Bu araba yolculuğu süresinde Luke, Michael'a evini tarif etmiş, Michael 'Tamam' demişti. Ve sarışın çocuk, Crystal'ın yüz ifadesini hiç değiştirmediğini fark etti. Dudaklarını ön plana çıkarmaya çalışıyordu.

Luke'un evinin önüne geldiklerinde, Luke, Michael'a teşekkür etti.

''Pencereni kilitleme.'' Michael yine ona göz kırptı. ''Görüşürüz, Lukey.''

Crystal, Luke'a el salladı. Luke, Crystal'a geri el salladıktan sonra Michael arabayı sürmeye devam etti.

baby sitter ;; mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin