Hafta içinin geri kalan günlerinde Luke ve Michael okulda birbirlerine hep en yakın arkadaş gibi davranıyorlardı. Ancak okuldan sonra ikisi birlikte Michael'ın evine gidiyordu. Öpüşüyor, sarılıyor, birbirlerine çok yakın davranıyorlardı. Ancak Michael hala o kutunun içinde ne olduğunu Luke'a söylememişti. Bu yüzden Luke hala bunun hakkında meraklıydı.
Hafta sonu gelince, pek ilginç bir şey olmadı.
Luke, Hood'ların evine geldi ve Calum ile birlikte televizyon izlemeye başladı.
Ve aniden ''Michael ile sevgiliyim.'' dedi. Calum, Luke'a dönüp ciddi olup olmadığına baktı. Ciddi görünüyordu. Yine de sordu, ''Ciddi misin?''
''Evet.'' Luke dudaklarını yaladı.
''Neden daha önce söylemedin?'' Calum kollarını önünde birleştirdi, ''Küstüm!'' (Yerim aq)
Luke onun çok tatlı olduğunu düşündü. Calum'a yaklaşarak sarıldı, ''Unuttum, Calum. Af edersin.''
Esmer çocuk konuyu fazla uzatmak istemediğinden ''Affettim.'' dedi ve Luke'a geri sarıldı.
Zil çaldığı için Luke ondan ayrılmak istedi, ama Calum buna izin vermedi. ''Michael'ı buraya çağırmıştım, bu o olmalı. Hadi onu kıskandıralım!''
Luke kahkaha atıp küçük çocuğu kucağına aldı. Birlikte kapıya ilerlediler.
Kapıyı açmasıyla birlikte lila saçlı bir Michael beklemiyordu. Luke'un ağzı açık kalmış ve Michael'ın saçlarını inceliyordu.
''Sana da merhaba, Lukey.'' Michael içeri girdi ve Calum, Luke'un kucağından inerek ona sarıldı.
Luke hala Michael'ı incelerken ''Hadi gidip koltuğa otur.'' dedi. Calum onun dediğini onaylayarak ikisinin yanından ayrıldı.
''Beni gözlerinle soyman bitti mi?'' Michael sırıtıp Luke'a bakarak sordu.
''Tanrım, çok seksisin. Şuan beni becermen için her şeyimi verebilirim.'' Luke ellerini Michael'ın saçlarına götürdü ve dağıttı.
''Birkaç gün önce bu hakkını kaybettin, bebeğim.'' Michael, Calum'ın yanına ilerleyecekken Luke onu kolundan tutup durdurdu.
Sarışın çocuk onun kulağına yaklaşıp ''Altımda hiç iyi şeyler olmuyor.'' dedi.
Michael'ın sırıtması büyüdü ve elini Luke'un penisine götürüp sıktı, bu Luke'un inlemesini, Calum'ın onlara dönmesini sağlamıştı. ''Çok yazık. Çünkü yanımızda Calum varken hiç bir şey yapamam.''
''Ne?'' Calum kaşlarını kaldırdı. ''Az önce adımı mı söyledin, Mikey?''
''Hayır. Söylemedim, önüne dön, Calum.''
Calum kıkırdadı, ''Yatak odası üst katta, biliyorsunuz.''
Esmer çocuk önüne dönerken, Luke ''Fazla internette takılıyor.'' dedi.
Michael arkasında duran Luke'a kafasını çevirip dudağına küçük bir öpücük kondurdu. Daha sonra penisini tekrar sıktı ve Luke inlerken Calum'ın yanına doğru yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby sitter ;; muke
FanfictionLuke bir evde çocuk bakıcısı, Ve Michael bu evin yanında oturuyor.