; e i g h t ;

639 84 19
                                    


Taslakta başka bölüm yok genelde böyle olunca öbür yüzyıla kadar bölüm atmıyorum.

***

Kapı zilinin çalmasıyla beraber sarışın çocuk sıçrayarak uyanmıştı. Ellerini yumruk yaparak gözlerini ovuşturdu. Az önce uyuduğu koltuktan kalkarak ''Zahmet etmeyin, ben bakarım.'' dedi karşı koltukta oturan Calum ve Ashton'a.

Kapıya geldiğinde kapıyı(?) açtı. (Hayır buzdolabını açtı aq kapı ne alaka öf) Karşına Michael çıkmıştı. ''Merhaba, Michael?''

''Merhaba, Lukey. Hafta içi de mi çalışıyordun?'' Michael tebessüm etti.

''Um, hayır. Bay ve Bayan Hood'un işi çıkmış. Calum'ı evde yalnız bırakmak istemedikleri için ben geldim.'' Luke, Michael'ın içeri geçmesi için geri çekildi. ''İçeri girsene.''

Michael ''Madem ısrar ediyorsun.'' diyerek içeri girdi.

Bu sırada Luke, Michael'ın tişörtünün ters olduğunu fark etti. Yani, eğer yeni moda tişörtte olan cepleri arkaya yapmak değilse evet, ters gitmişti.
Sanırım gerçekten Crystal ile yatmıştı.

İkisini yatakta düşündü ve bu kesinlikle iğrençti. (İğrenç kelimesi biraz az kalıyor ama neyse) Kızlar Luke'un ilgi alanına girmiyordu.

Michael, Luke'un arkasından gelmediğini, ve öylece durduğunu gördüğünde yanına geldi. ''Lukey? Ne düşünüyorsun?''

Luke, gözlerini Michael'a çevirdi. Sanırım fazla düşünmüştü. ''Neden bana hep Lukey dediğini. Benden hoşlandığını bu kadar belli etme.''

Michael güldü, ''Aman Tanrım, demek senden hoşlandığımı öğrendin.''

Luke'a göre Michael harika bir şekilde gülüyordu. ''Bundan sonra sana Mikey diyeceğim.'' Luke sırıttı ve az önce uyuduğu koltuğa adımladı.

Michael da sırıtırken kuzeni Ashton'ın yanına geldi. ''Gidiyoruz, Ash.''

Ashton ''Gitmek istemiyorum, ama bunu dersem umurunda olmayacak, değil mi?'' dedi.

''Evet, öyle olacak. Yürü.'' Ashton, Michael'ı beklemeden kapıdan çıkıp giderken, kırmızı saçlı çocuk henüz kapıya varmamıştı. ''Görüşürüz, Lukey.''

Luke ellerini dudağını götürdü ve Michael'a öpücük attı. ''Görüşürüz, Mikey.''

baby sitter ;; mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin