Sonraki gün, ilk teneffüs, Luke ve Michael bir banka oturdular. İnsanların onlara 'ibne, gay' gibi şeyler söylemelerini istemedikleri için fazla yakınlaşmadılar.
Luke, ''Şimdi, biz sevgili miyiz?'' emin olmayarak sordu. (Emin olmayarak sordu çünkü o Luke)
''Sevgililer öpüşür, değil mi?'' Michael yüzünü Luke'a çevirdi.
Luke'un aklına öpüştükleri an gelince yüzünde küçük bir gülümseme olmuştu. Kesinlikle o an, hayatının en güzel 10 saniyesiydi.
''Aslında ben öpüşmekten daha ileriye gitmek istiyorum ama sanırım sen istemiyorsun.'' Michael dudaklarını yaladı. (Smut kokusu alıyorum)
Luke'un gülüşü soldu ve Michael bunu fark etti. ''Lukey? Özür dilerim. Yapmak zorunda değiliz. Sadece dalga geçiyorum.'' dedi. Luke'un elini tuttu.
''Hayır, sorun o değil. Bununla ilgili kötü bir anım var, boş ver.'' Sarışın çocuk gülümsemeye çalıştı.
''Bana anlatabilirsin.'' Michael ona sarıldı. ''Ne oldu?''
''Umm, şey oldu.'' Luke derin bir nefes aldı. ''Eski erkek arkadaşım bana tecavüz etti.''
Michael'ın gözleri büyükçe açılırken ''Bilmiyordum. Çok üzgünüm, Luke.'' dedi ve sarılışını sıkılaştırdı.
''Bana Luke deme. Küfür gibi geliyor.''
''Pekala, Lukey.'' Michael gülümseyerek sarılmasını sürdürdü. Şuan onu öpmek istiyordu ama etrafta insanlar vardı.
''Fazla önemli bir şey değil. Kısa sürmüştü ve unuttum sayılır. Aradan çok zaman geçti.''
''Eğer o adamla karşılaşırsam sana yemin ederim ki onu boğazlayacağım.'' Michael bu sefer etraftaki insanları umursamadan Luke'un yanağına küçük bir öpücük kondurdu.
''Birileri 'İğrençsiniz, sizi ibneler!' diye bağırmadan önce benden uzaklaş.'' Michael, Luke'un dediğini yapıp ondan uzaklaştı.
Zil sesi çalmaya başlarken Luke ofladı. ''Gitmeliyiz.''
İkisi de ayağa kalktı ve Michael ''Sonra görüşürüz, bebeğim.'' deyip Luke'a göz kırptı.
''Bebeğim mi?'' Luke sırıttı, ''Bunu sevdim.''
***
Yarın akşam -sanırım- tekrar yazlığa gidiyoruz ve önceden dediğim gibi 3 gün olmayacağım.
Yarın tekrar bir bölüm daha atabilirim belki. *Atmadı*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby sitter ;; muke
FanfictionLuke bir evde çocuk bakıcısı, Ve Michael bu evin yanında oturuyor.