; t w e n t y n i n e ;

607 53 55
                                    


Kitabı birkaç bölüm sonra büyük ihtimalle bitiririm, haberiniz olsun tşk by

***

Luke sabah uyandığında Michael'ın yanında olduğunu fark etmişti. Burada uyuya kalmış olmalıydı. Annesinin onu merak ettiğini düşündü. Ancak telefonunu aşağı katta, koltukta bıraktığını hatırlamıştı. Bu yüzden bu rahat yataktan kalkıp merdivenlerden aşağı inmesi, koltuğa kadar yürüyüp telefonu alması, rehberde annesini bulup araması gerekiyordu. Bunu düşünmek bile yormuştu, kalkmaya gerçekten çok üşeniyordu.

Fakat saat geç olmuştu. Kalkması gerekiyordu.

Michael'ı rahatsız etmeden kalkacağı sırada üstünün çıplak olduğunu anımsadı. Pek umursamadı, hemen yerdeki tişörtünü üstüne geçirdi. Boxerını yerden alacağı sırada arkasından gelen bir kıkırdama duydu.

Yatağa doğru döndüğünde uyanmış ve onu izleyen bir Michael ile karşılaştı.

''Hala bana blowjob yapmak istiyorsan, izin veriyorum.'' Sırıttı. ''Şuan buna gerçekten ihtiyacım var.''

Gözleri Michael'ın sertleşmiş penisine kadarken kendisinin de sertleştiğini hissetti. ''Daha iyi bir fikrim var.'' Michael'a doğru yürürken söyledi. Onun üstüne çıkıp dudaklarını birleştirdi.

Michael, Luke'un ne yapacağını anlamamıştı.

Sarışın çocuk onun penisini eline aldı ve deliğine sürttü. Bu ikisinin de inlemesine sebep olmuştu. Çok beklemeden penisi içine itti ve lila saçlı çocuğun dudaklarını dişledi.

Penisi içine tamamen girince inlemek için Michael'ın dudaklarından ayrılıp doğruldu. (Art arda 2 bölüm smut yazdım beni sevin)

Michael kesinlikle bu sabah tekrar seks yapacağını düşünmemişti. Luke'un dün geceden sonra utanacağını sanıyordu ama hiç beklediği gibi değildi.

Ellerini Luke'un poposuna getirdi ve okşamaya başladı.

Luke bir anda zıpladı. Bu ikisini de tekrar inletirken zıplamaya devam etti. İnlemeleri birbirine karışıyordu.

Sarışın çocuk kısa bir süre için durdu. ''B-Bunu bek-beklemiyordun, değil m-mi?'' Michael'ın penisi sonuna kadar içindeyken zorlukla konuştu.

''Tahmin bile edemezdim.'' Michael yutkundu, ''Lütfen devam et.''

Luke dudaklarını kanatırcasına ısırırken zıplamayı sürdürdü. Michael ile sevişmek harikaydı. Bunu sonsuza kadar yapabilecek gibi hissediyordu.

Fakat fazla sürmeden yorulmuştu. Bu yüzden son kez zıpladıktan sonra Michael'ın göğsüne boşaldı.

Ardından Michael'ın da boşalmasıyla birlikte kendini yatağın yanına attı. İkisi de hızlı nefes alıp veriyordu.

5 dakika boyunca konuşmadan oturdular. Michael bir mendil yardımıyla üstünü temizlemişti. Luke, yorgunluğu geçince ayağa kalkıp yerdeki boxerını aldı. Onu giydikten sonra Michael'ın boxer ve pantolonunu ona attı. Yerdeki kendi pantolonunu giydi ve kapıyı açmaya çalıştı.

Kapının kilitli olduğunu fark edince ''Bu kilitli!'' dedi Michael'a.

Michael yataktan oflayarak kalktı. Kapıyı açmaya çalışınca o da kilitli olduğunu anladı.

''Ne? Bana güvenmiyor musun?'' Luke kollarını göğsünde birleştirdi, ''Neden kapının kilitli olup olmadığıyla ilgili yalan söyleyeyim?''

Michael göz devirdi. Cevap vermeden dün anahtarı attığı masaya ilerledi. Anahtarı göremedi. ''Anahtar yok.'' dedi. ''Lukey, anahtar yok! Ne yapacağız?'' Bedenini Luke'a çevirdi.

Luke yanına geldi ve o da masaya baktı.

''Ne? Bana güvenmiyor musun?'' Michael, Luke'un az önceki halini taklit ederek kollarını göğsünde birleştirdi. ''Neden anahtarın olup olmadığıyla ilgili yalan söyleyeyim?''

Luke gülmesini tutmaya çalıştı.

Michael sırıtarak Luke'un gülümseyen dudaklarına öpücük bıraktı. ''Evet, komik olduğunu biliyorum. Ama anahtar yoksa dışarıya çıkamayız.'' (Yere baksanıza aq malları)

''Biliyorum, süper zeka.'' Luke, Michael'dan uzaklaştı. Yumuşak yatağa oturdu.

Michael da yanına oturdu. ''Aklıma çok güzel bir fikir geldi.'' Sırıttı ve ''Madem burada kaldık, sevişmeye devam etsek diyorum.'' dedi.

Luke yüzünü buruşturdu. ''Kıçımın ne kadar acıdığını biliyor musun? Uzun bir süre biriyle sevişemeyeceğim.''

Michael somurttu, ''Bu biri ben oluyorum.''

***

1 veya 2 hafta yine yazlığa gideceğim için bölüm atamam. Nasıl dayanacağımı bilmiyorum ama neyse. Çok ısrar edip herkesin kafasını sikersem belki orada fazla kalmayız şswlsöaçsödkf

Özleyin beni.

baby sitter ;; mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin