Teneffüs zili çaldığında Luke, Michael ile dolaşacaklarını unutarak huzurlu sayılabilecek bir uykuya dalmıştı.
Michael'ın ilk işi ise 2. kata inerek Luke'un sınıfının önüne gelmek olmuştu. Onun uyuduğunu görünce sarışın çocuğa içinden fazlasıyla küfür etmişti. İçeri girmek istese bile biraz utanmıştı. Diğer öğrencilerin ona dışarı çıkmasını söyleyeceğini düşünmüştü. Bu yüzden bahçeye çıkarak bir tur attı. Daha sonra okula ilk girdiğinde umurunda olmayan sınıflara tek tek baktı.
Kalabalık içinde yalnız gezen sadece Michael'dı. Bu durumdan biraz rahatsız olmuştu. Herkes 3-4 kişi gezerken, o tek başına sıkıcı bir şekilde koridorda yürüyordu. Ayrıca insanların, onun kırmızı saçına ve kollarındaki dövmelerine baktığını hissedebiliyordu. 2. teneffüs Luke'un sarı saçlarını kopartma duygusu giderek artıyordu.
Michael, içeriye girme zili çalınca büyük adımlarla sınıfına adımladı. Arka sıralardan birine oturarak dersin hızlı geçmesini umdu.
.
.
.
2. teneffüs olduğunda, Luke koşarak sınıftan çıkmıştı. Bir üst kata çıkacak iken merdivenlerde kırmızı saçlı çocuğu görmesiyle durdu. ''Hey, M-Michael.'' Gülümseyerek birkaç basamak üstte olan Michael'a el salladı.
Michael ''Hey, aptal.'' dedi. ''Şuan seni ittirip, merdivenlerden düşmeni sağlayarak bir yerini kırmak istiyorum.''
''Üzgünüm. Dersin sıkıcılığı ile baş edemedim.'' Luke, Michael'ın söylediğinden tırsarak merdivenden tamamen indi.
Michael da onunla birlikte indi. ''Üzgün olmalısın. Teneffüs boyunca tek başıma gezdim. İnsanların ilk defa kırmızı saçlı birini gördüğünden eminim. Herkesin bakışlarını üzerimde hissettim.''
Luke, Michael'ın koluna girdi. ''Üzgünüm dedim. Bunu telafi etmek için sana okulu gezdirebilir miyim?'' Asıl amacı Michael'a yakın olup parfümünün kokusunu almaktı.
''İlk teneffüs tek başıma gezmiştim.'' Michael önüne bakarak konuştu. Eğer kafasını sarışına çevirseydi yüzleri çok yakın olacaktı, çünkü Luke ona doğru bakıyordu.
''Ama tek başına gezdin. Yanında biri yoktu. Şuan şanslısın, yakışıklı Luke Hemmings ile birlikte dolaşacaksın!''
Michael kendini tutamayarak kahkaha attı.
Luke sırıtarak onun gülüşünü izledi. Kesinlikle yaşayan tüm canlılardan daha güzel gülüyordu.
''Pekala, yakışıklı Luke Hemmings. Hadi gezelim.''
***
Niye kimse okumuyo bu kitabı aq
ŞİMDİ OKUDUĞUN
baby sitter ;; muke
FanfictionLuke bir evde çocuk bakıcısı, Ve Michael bu evin yanında oturuyor.