; n i n e t e e n ;

586 69 50
                                    


''Arabaya bin.''

''Ha?'' Luke anlamazca Michael'a baktı.

Michael, Crystal'a döndü. ''Neden hala buradasın?''

''Ne hata yaptığımı öğrenmek istiyorum! Benden öylece ayrılamazsın.'' Crystal somurtarak orada dikilmeye devam etti. ''Söylemeden gitmeyeceğim. Sana ne yaptım, Michael?''

''Sen gitmeyeceksen ben giderim.'' Michael yüzünü Luke'a çevirdi. ''Arabaya 1 saniye içinde binmezsen eve yürüyerek gideceksin.'' Kendi yerine oturdu ve Luke yürümemek için onunla birlikte arabaya bindi.

Crystal cama tıklattı. ''Lütfen!''

Michael oflayarak camı açtı. ''Nedenini bilmeyi çok mu istiyorsun?'' Arabayı çalıştırdı. Crystal kafasını salladı. ''Çünkü ben gayım ve Luke'a aşığım. Hoşça kal.'' Arabaya uzaklaşırken Crystal'ın ağzı açık kalmıştı.

Luke'un yüzüne bir sırıtma yayıldı. Michael'ın hala ona aşık olduğuna inanamıyordu.

Birkaç dakika boyunca ikisi de konuşmadan oturdu. Daha sonra Michael sıkılarak bu sessizliği bozdu. ''Arabayı kenara çekip birbirimizi yemek istercesine öpüşebiliriz.''

Luke yüzünü Michael'a döndürerek ''Elbette. Neden olmasın?'' dedi. Şakasına söylemiş olsa bile Michael gerçekten arabayı kenara çekip durdu. ''Ciddi değildim.''

''Ama ben çok ciddiyim.'' Michael, Luke'un yakasını tutarak dudaklarını birleştirdiğinde sarışın çocuk anında karşılık verdi.

Michael, Luke'un dudağındaki piercingi çekiştirdiğinde Luke inleyerek ellerini Michael'ın mavi saçları arasına koydu.

Ayrıldıklarında Michael ''Luke,'' dedi. ''Altımda bir şeyler oluyor.''

Luke kahkaha atarak Michael'dan uzaklaştı. ''Benim de.''

''O zaman, benim evime gidelim mi?'' Sırıtarak arabayı tekrar çalıştırdı.

Luke kendi tarafındaki cama döndü. ''Belki sonra.''

***

Şunları seviştireyim diyorum ama kesin bok ederim her şeyi çünkü daha önce hiç smut yazmadım

baby sitter ;; mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin