Fara Sens

254 17 1
                                    

Ok incepea sa devina tot mai ireală chestia asta.

Sa intors spre cadavru sa aplecat spre el,  la apucat de mâini , si-a întins aripile,  si a început sa de-a din ele pana ce s-a ridicat de la sol,  inaltandu-se tot mai sus..

Ma uitam uimita la toata scena din fata mea,  dar inca nu imi venea sa cred tocmai ce sa întâmplat... Ma uitam la cerul înstelat pana cand acel baiat a dispărut din aria mea vizuala..

Dau de doua ori din cap in speranta ca imi voi reveni,  dar tot degeaba scocul a ramas acolo,  si nu cred ca va parasi corpul meu prea devreme. Ma rasucesc pe varfuri si pornesc intr-o plimbare mica ,trebuia să asimilez tot ce sa intamplat pana acum  , imi venea cam greu sa cred ca inca sunt pe pământ,  aceste lucruri ar trebui sa se intample doar in filme,  sau poate vosez? 

M-am ciupit de brat , in speranţa ca ma voi trezi,  dar nimic,  ce stupida ma simt acum.  Cand vizualizez conversatia cu acel baiat,  discutia noastră nu avea niciun sens iar acum imi dau seama cat de penibil am putut parea,  dar asta e sa intampat si nu mai am cum sa sterg aceasta amintire. 

Dar inca mi se pare ciudat,  avand in vedere ca practic am omorat un om si ma simt atat de depasata,  fara vreun sentiment anume,  fara regret,  fara remuscari,  parca nu as avea vreo constiinta care sa ma mistuie...
Ma simt ciudat din toate punctele de vedere,  dar într-un fel ciudat imi place. 

Imi scot telefonul din buzunar,  apăsând butonul de aprindere,  acesta luminându-se,  era 2 noaptea,  iar eu inca ma plimbam de nebuna pe strazi,  off. In orice moment poate sa ma vada cineva poate chiar crezand ca sunt vreo psihopata ..

Un sunet a spart toata linistea, un sunet de aripi,  unele foarte mari,  nu precum cele ale unei randunele,  ci precum acelea care au culoarea sangelui. 
Sunetul sa auzit din spatele meu,  m-am intors incet pe vârfuri.  Si am dat din nou de aceea persoană...

"Cred ca ar trebui sa vi cu mine". Spune ducandu-si mana la ceafa,  si uitandu-se la mine in acelaşi timp. 

Am dat din cap in semn afirmativ,  si acesta sa apropiat de mine. Fiind foarte aproape de mine,  deodata ochii acestuia sau facut roşi,  din gura lui niste mici colti au iesit,  si se uita la mine ca la pranzul mult aşteptat. O mana a dus-o in parul meu,  iar cu cealalta imi mangaia incet gatul,  eram practic inlemnita,  nu puteam sa fac niciun pas,  nici o miscare,  înainte sau inapoi.  Mi-a aplecat uşor capul,  iar eu fara sa realizez i-am amplasat un picior între picioarele lui.  Fara sa-mi dau seama. 

Acesta sa îndepărtat rapid de mine punandu-si mainile in zona in care l-am accidentat.  Injurand în barba cred.  Sa ridicat in picioare si a ridicat mana spre mine,  eu ferindu-mă de palma lui căre vroia sa se lipeasca de obrazul meu.  Ferindu-mă de mana lui  cazut pe jos,  ochii mei acum ii aveam închişi,  impactul ma făcut oarecum sa inchid ochii,  ma durea capul îngrozitor de rău,  am incercat sa deschid ochii , dar tot ce puteam vedea era ceata pana cand somnul ma furat din plin. 

----------------------------

Sper ca va placut...  👇👇👇👇Nu strica un comentariu.. 

Aripa neagra Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum