Cedez

133 12 1
                                    

Si in acel moment iese din baie pupaza, doar cu un prosop pe ea, si cu parul împrăştiat peste tot corpul ei acoperit de prosop, fuge in baie, şi dupa iese cu un halat care ii acoperea tot corpul, haa ea chiar crede ca mi-ar face imvreun fel placere sa ii privesc ei corpul slinos si scârbos gol, la gandul asta mi-a aparut pe fata un dezgust total.

Ea cred ca a observat , pentru ca imediat ce mi-a vazut privirea, sa enervat. Da ce draci are asta, e vina ea ca arata ca o balena frenetica in calduri goala? De parca ar fi vina mea ca nu are corp frumos.

"Ce cauti aici? "

Spune si isi îndreaptă spatele, lund o pozitie defensivă, iacs crede ca poate sa isi ascundă frica care o are cand ma vede.

"E casa mea, am tot dreptul sa fiu aici, dar tu nu"

Spun pe un ton batjocoritor. Isi da ochii peste cap si se apropie de pat. Ignorand ce tocmai am spus eu, cred ca o bag in pământ cu totul, nu suport ca cineva sa ma ignore, si in propria mea casa.

"Sa fi la parter in 10 minute! "
Spun pe un ton autoritar si ies din camera, ma indrept spre bucătărie unde Nicole spala niste vase.

"Nicole sa ii pregatesti la pupaza ceva de mancare"

"Sigur Damon, tu vrei sa iti pregatesc ceva? "

"Nu" "Dupa ce mananca pupaza ii spui sa vina la sala de antrenament "

Spun simplu si ma indrept spre frigider, imi caut un mar si il spal la ghiuveta, oi fi eu un neispravit, dar stiu care e treaba cu fructele astea infectate. Misc din el si ies afara din bucătărie si in acel moment.....

Angela povesteste:

Dupa ce a plecat ala din cameră?m-am imbracat intr-o viteză, nu de alta, dar sunt sigura că nu am auzit un ciocănit la usa, ma duc la baie, fac curat in urma mea, scot dopul de la cada, si imi pun hainele in cosul cu rufele murdare.

Ma indrept spre oglinda si incerc sa ma decod cum sa imi prid părul, pana la urma am optat pentru o coada de cal simpla si am iesit din camera.

Am coborat scarile , dar cand sa dau sa intru in bucătărie un corp masiv imi acopera aria vizuală, imi dau seama rapid cine este persoaba din fata mea, si imi indrrpt spatele instinctiv. Incerc sa il ignor si trec pe langa el, avea in mana un mar, ce naş da, ca in acel mar sa fie un vierme, care sa se plimbe prin gura lui, si mai apoi prin intestinele sale.

La gandul asta mi sa facut o scarba, dar mi-a apărut un zambet pe fata la imaginea unui Damon cu un vierme in gura. Iacs. Intru in bucatarie, care intodeauna contine aceleaşi elemente, o masa, un aragaz, un frigider, dulapioare si o Nicole, am vazut-o de atat de multe ori aici, incat parca acum pare din decorul bucătăriei

. Ma asez la masa, scaunul fiind rece, dar imediat m-am acomodat cu raceala scaunului. Nicole se îndreaptă spre mine cu o farfurie , care conţine doua oua cateva feli de bacon, vreo cateva feli de Cascaval afumat, un mic dejun consistent din punctul meu de vedere, dar nu am de gând sa fac mofturi.

Nicole se îndreaptă spre frigider si scoate o sticlă cu un lichid portocaliu, cu siguranţă era un suc de portocale. Ia un pahar dintr-un dulăpior si toarnă acel lichid portocaliu, din nou se îndreaptă spre mine si mi-l aseaza in partea dreapta a farfurii cu mâncare.

Spun un "multumesc " iar aceasta zambeste spre mine, dinţii ei albi imi artage imediat privirea.

Dupa ce mananc . Nicole imi explica unde se afla sala de antrenamente si a îndruma spre ea. Imi mai spune să am grijă cu Damon, pentru ca este cam agresiv, sa incerc sa il ignor, si sa nu il provoc, mi-a mai spus ca ignorantul il deranjează cel mai tare, si imi Mao si spune de Joshua si de Alexander ca sunt plecaţi pana undeva, si se bor întoarce peste careva zile.

Înseamă ca trebuie sa il suport pe asta câteva zile? Of la dracu vu viata asta.

Ajunsă in sala, Damon ma pus sa alerg pe o banda de alergat, nu i-am spus nimic si am facut cum spune el , mi-a mai spus sa alerg pana vine el, asa ca asta am si facut, nu ca mi-ar place mie sa facel ce spune dobitocul asta, dar sunt obişnuita cu "antrenamente".

Din astea, pentru că ma duceam in fiecare zi la sala, si pot sa spun ca am prins niste mushii frumosi, la mini si la picioare, si in alte parti dar mna doar nu o sa va spun voua chiar tot .

Pana la urma m-am saturat sa tot alerg pe banda asta si m-am indreptat spre haltere.

M-am asezat in fund, pe acel scaun plat si m-am intins, cu mare grija pentru a nu da cu capul de haltera in timp ce m-am pus pe spate. Am facut cateva ridicari mai exact 20 si m-am ridicat de acoli, avand grija si de data asta când ridic capul pentru a nu da cu fruntea de haltera.

Mi-am mai pus inca 5kg im stanga si in dreapta, marind gretatea, acum avand 15kg pe fiecare parte , in total 30 de kg.

Ma intind pe acel scaun din nou si incep sa ridic de halteră, ajungand la un numar de 40 de ridicari, siroaie de transpiraţie imi inundau fata, dar nu le dădeam atentie, eram mult prea concentrata la ridicarile mele, pentru a le putea sterge.

Ajung la 49 de ridicări, dar simt cum mainile imi cedeaza, cred ca am cam exagerat unpic cu ridicarile, ma uit in dreapta si in stanga mea, ai incep sa ma sperii pentru ca aceast mecanism nu avea opritori, dar nu este cazul sa ma speri, incerc sa ridic de haltera pentru a o aseza la locul ei dar in zadar, mâinile mele deja nu mai aveau forta pentru a ridica haltera.

Haltera se apropia considerabil de mult spre gâtul meu, iar eu deja simteam cu nu mai am forta pentru a o tine in maini. Panică ma cuprinde incet. Simt cum metalul rece imi atinge pielea gatului, presand tot mai tare haltera pe gatul meu sensibil.

Aud pasi in dreapta mea, si simt mirosul bărbătesc al unui parfum, ceea ce imi indica faptul ca Damon era langa mine si urmarea spectacolul din fata lui . Chiar acum trebuia tu sa apari, ma simteam intr-un fel liniştită pentru ca, ar putea sa ma ajute, dar singurul lucru pe care il facea era să se uite la mine ca prostul.

Cred ca astepta sa il rog sa imi salveze gâtul de aceea strivire pe care mi-o provoca haltera, dar nici sa-i treaca prin cap ca ii cer ajutorul.

Simteam cum puterile ma lasa, haltera se presa tot mai mult pe gatul meu subtire, aerul era tot mai inexistent, pentru plamaini mei . Simteam cum ameteala si adrenalină ma cuprindea incet incet.

Asta era momentul, cedam uşor si sigur. Dar nu , nu am sa cedez mai ales cand este asta langa mine, imi adun toată forţa pe care o mai aveam si incerc din răsputeri sa ridic haltera, vede cum straduinta mea da roade, haltera se ridica incet in sus, si ma bucura foartee tare cand am vazut, ca singura am ridicat-o nu cu ajutorul ăstuia, într-un final, haltera ajunge la locul ei, eu tragand aer pe nas si pe gura cu putere, de parca asta era singurul lucru pe care trebuie sa il fac.

Imi indrept încet ochii spre Damon si observ confuzia staţionând pe fata lui. Ce dracu se uita la mine asa, cred ca mai mult ca sigur se astepta sa il implor si sa ma rog la el pentru a ma ajuta, dar nu asta nu va vedea din partea mea!!!

Aripa neagra Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum