Dezamagita (part I)

142 11 6
                                    


Era bezna in camera,  stăteam in bratele lui Damon.

"Daca te mai foiesti mult,  cred ca o sa iti para rău "

Spune pe un ton pervers si incerc sa nu ma mai misc,  dar ceva ma intepa in spate. Si nu cred ca era un cutit sau alceva,  era bărbăţia baiatului din spatele meu. Ma ridic in sezut,  dar acest vrea sa ma rraga innapoi.

"Vreau sa beau ceva. "

Ofteaza si se ridică si el in sezut, ma împinge incet pe spate si aterizez pe perna.

"Ma duc eu si iti aduc ceva bun "

Dupa zece minute se întoarce cu o sticla si doua pahare.

"Eu ma gandeam la apa. "

"Noi nu gândim la fel."

Spune in ritm de muzică si incep sa rad. Se apropie de mine si imi oferă un pahar.

Prima data ma stramb la contactul cu gatul meu,  dar dupa constat ca are un gust foarte bun.

Imi scot un pachet de tigari din dulapior,  si ma duc la geam. Mai luasem un pahar , dar pana la urma nu o sa ma îmbăt de la câteva pahare nu?

Damon mai pleaca odata din camera pentru ca sticla se golise,  si chiar nu aveam idee cum sa intamplat asta.

Ma asez pe pat pentru ca,  deja in mine prindea radacini ameteala,  usor usor venind si euforia.

Asta-i culmea nici trei pahara se deja vad dublu. Damon se apropie cu sticla de mine,  si pot observa ca si el se clatina un pic,  ei macar aceam companion de calarit ponei.

Am mai dat pe gat doua pahare,  si inca doua pana si sticla asta sa terminat. Incep sa rad ca o dementa si Damon la fel.

El se intinde pe pat. Ma duc la el încet si cand ajung in dreptul lui sar peste el,  ca un animal de prada,  Miami si ce mai pradă.

Acesta se uita surprins la mine,  eu incerc sa ii dau bluza jos dar mainiele lui ma opresc.

Hmm acum nu vrei ha,  lasa ca te fac eu sa vrei. Ii iau mainile si ii le pozitionez deasupra capului,  ma misc lasciv pe masculinitatea lui,  iar acesta geme infundat de placere.

Ha stiu ca vrei,  enervata ca nu ma lasa sa io dau tricoul jos,  l-am rupt in doua,  uimirea de pe fata lui crestea tot mai mult.

Am inceput sa il zgari incet pe piept,  si apoi m-am apropiat de gatul lui. I-am trasat lini umede pe gat si pe piept. Si stiam ca nu mai rezista mult. Se vedea pe fata lui,  ca nu mai are mult si cedeaza

. Un geamat puternic se auzi din gura lui,  atunci am zambit satisfacută si mi-am indreprat fata catre a lui,  mi-am apropiat buzele de lobul urechii si i l-am supt usor. Tot corpul tremura foarte tare. Ma apuca de brate si ma tranteste pe pat.

"Ajunge! "

Vocea lui parea foarte obosita,  si zambeam pervers la el. Imi desface picioarele si se plaseaza intre ele.

Ma saruta flamand,  si imi musca violent buza de jos,  eu gem de placere in gura lui si acesta avea zâmbetul ala malefic si pervers care mar fi speriat daca nu eram euforica.

Imi îndepărtează cu blândeţe bluza,  dar simteam prin mişcările lui stangace ce se grăbea. Sta cateva minute si ma priveste,  am avut un instinct de ami acoperi sani,  dar acesta mi-a indepartat mainiele.

"Nu,  nu nu tu m-ai chinuit pana acum,  acum este randul meu. Nu te acoperi îngeraşul meu mic,  esti foarte frumoasa"

La cuvintele lui simteam cum tot universul se joaca in burtica mea.

Doamne cat poate sa fie de dulce. Începe sa imi aplice sărutări umede pe gat,  iar plăcerea care mi-o provoaca era una imensa,  una terifiant de intensă.

Se Oreste la sani mei si imi deschide sutienul. Un san il strange cu blândeţe in mana si celălalt este devorat de gura lui.

Mi-am incolacit picioarele de-o parte si de alta a lui si acesta a gemut la atingerea mea cu barbatia lui.

Am încercat sa ii indepartez pantaloni si am reusit cu succes. Si acesta a facut la fel cu pantaloni mei,  si doar o bucata de materiale ne mai inpiedica.

L-am atins din nou in barbatie,  ceea ce la facut sa geamă si mai tare,  acum era fara pantaloni si se simtea mult mai intens.

Barbatia lui era intarita la maxim,  si imi dau seama cat de icomozi ii erau acum boxeri.

O sa regreţi!!!

Constiinta mea ma trezit la realitate,  si m-am indreptat brusc de Damon. Acesta se uita dezamăgit,  dar nu la mine si la el.

"Imi pare Rau! '

Spune si isi indreapta privirea in pământ. Il iau in brate dar tot ii simteam barbatia care era tot mai unflata si mai tare.

Se îndepărtează de mine si se duce pe un scaun.

"Te rog ajutama! "

Spune si isi îndreaptă privirea spre Damon junior. Ma duc la el,  euforia inca era prezenta. Ma pun pe Damon si acesta geme la atingerea noastra.

"Ce trebuie sa fac? "

"Tu doar mişcate! "

Spune şi ma apuca de coapse,  incerc sa ma misc dar el ma apuca de-o parte si de altă a abdomenului si imi ghidează mişcările.

Ii simteam barbatia sub fetita mea,  placerea creştea tot mai mult în corpul meu cu cat se impingea mai mult in mine. 

"Damon"

Ii gemeam numele foarte tare,  iar placerea lui crestea tot mai mult. Pana un geamăt foarte tare sa auzit,  si el si-a dat drumul.

Ne-am oprit in poziţia in care eram pentru câteva secunde. Apoi mainile lui m-au prins într-o strâmtoare placuta , ma ridicat in sus si ma asezat in pat.

Apoi sa indreptat spre pantalonii lui,  care mai eray singuri intacți. Şi-a luat pe el,  si sa indreptat spr usa,  o panca uriaşă ma cuprins.

A plecat din camera fara sa mai zic ceva. Lacrimi fierbinţi vroiau sa iasa,  dar s-au oprit când pe usa sa deschis.

Damon se schimbase de haine,  nu ma părăsise. Inima mea tresalta de bucurie. Sa pus langa mine si a tras plapuma peste noi apoi somnul mi-a trimis o cerere si am acceptat-o.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 26, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Aripa neagra Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum